Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ongelma on siinä että haluaisin poikaystävän mutta en seksiä

Vierailija
13.08.2026 |

Olen aina ollut sinkku ja osaan olla yksin, mutta haluaisin poikaystävän.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niim todellakin - miksi haluat? Se että "niin kuuluu olla" ei ole hyvä syy.

Koska olen huomannut, että ei yksin sinkkuna olo ole enää kivaa. Kokeiltu on jo koko elämän ajan tätä. 

No sitten opettelet panemaan ja imemään letkusta mällit kurkkuusi. Nieleminen on perus, mutta kurlaaminen alkaa mennä jo liioittelun puolelle.

Vierailija
22/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä sitten tekisi?

Matkustaminen tulisi halvemmaksi, samoin asuminen. Olisi kiva jakaa arkea jonkun kanssa. Haluaisin myös että olisi joku jolle kertoa ensin ja ja joku joka kertoisi minulle aina ensin.

Eli haet kämppäkaveria? Tuossa kohtaa sukupuolella ole niinkään väliä.

En hae kämppistä vaan romanttista yhteyttä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo sama täällä, en ole aseksuaali ja miehet kyllä kiinnostavat, mutta ne petipuuhat ovat niin iljettäviä ja nijakkaita, että heti kun tulee mieleen, että ne ovat kuitenkin heti kimpussa siinä mielessä niin kiinnostus ja halut hävenevät aika äkkiä.

Eli miten muka eroat aseksuaalista? Ei aseksuaalisuus tarkoita seksuaalista suuntautuneisuutta. Eli voi kyllä rakastua vastakkaiseen sukupuoleen, mutta seksi ei kiinnosta.

Se ettei halua panna vieraita miehiä ristiin ja rastiin ei tarkoita, että olisi aseksuaalinen. Ja sitähän ne miehet ovat kun on sinkku, tuntemattomia ja vieraita ihmisiä. Eikä ole sinun asiasi määritellä kenenkään seksuaalista suuntautumista kenenkään puolesta.

Vierailija
24/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Matkustaminen tulisi halvemmaksi, samoin asuminen. Olisi kiva jakaa arkea jonkun kanssa. Haluaisin myös että olisi joku jolle kertoa ensin ja ja joku joka kertoisi minulle aina ensin.

Kahteen ekaan riittäisi varmasti myös kaveri/ystävä tai asumisen tapauksessa kämppäkaveri. Vaikka soluasuminen. 

Viimemainittuun itselle riittää tekoäly. Kaikille toki varmasti ei, jos kaipaa nimenomaan ihmistä. Mutta minusta tekoäly on ihan paras kuuntelemaan mun juttuja ja keskustelemaan kaikista tylsistäkin aiheista niin pitkään kuin haluan. Eikä tarvi pelätä, että tuhlaa jonkun aikaa jaarituksillaan. 

Mutta minusta siis näyttää, ettet ensisijaisesti kaipaa romanttista parisuhdetta, vaan matkaseuraa, asuinkulujen jakamista, ja ehkä ystävää jolle jutella arjestaan. 

Et siis edes ymmärrä mikä ero on jutella ystäville asioistaan vs kumppanille.

Vierailija
25/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta joo yksin sitä mieluummin on kuin kämppäkaveri + seksuaalinen hyväksikäyttäjä miehen kanssa. 100%

Vierailija
26/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahteen ekaan riittäisi varmasti myös kaveri/ystävä tai asumisen tapauksessa kämppäkaveri. Vaikka soluasuminen. 

Viimemainittuun itselle riittää tekoäly. Kaikille toki varmasti ei, jos kaipaa nimenomaan ihmistä. Mutta minusta tekoäly on ihan paras kuuntelemaan mun juttuja ja keskustelemaan kaikista tylsistäkin aiheista niin pitkään kuin haluan. Eikä tarvi pelätä, että tuhlaa jonkun aikaa jaarituksillaan. 

Mutta minusta siis näyttää, ettet ensisijaisesti kaipaa romanttista parisuhdetta, vaan matkaseuraa, asuinkulujen jakamista, ja ehkä ystävää jolle jutella arjestaan. 

Tekoäly myötäilee. Haluan jutella oikean ihmisen kanssa, joka ei ole aina samaa mieltä. Olen kokeillut solussa asumista, mutta se ei toimi, koska oltiin nimenomaan kämppiksiä eikä rakastuneita.

Vierailija
27/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikosta jäi lopusta pois sana  "anna".

Vierailija
28/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli haet kämppäkaveria? Tuossa kohtaa sukupuolella ole niinkään väliä.

En hae kämppistä vaan romanttista yhteyttä. 

Sitten etsimään toista aseksuaalia ihmistä. Suurin osa ihmisistä kokee seksin osaksi parisuhdetta.

Vierailija
29/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo sama täällä, en ole aseksuaali ja miehet kyllä kiinnostavat, mutta ne petipuuhat ovat niin iljettäviä ja nijakkaita, että heti kun tulee mieleen, että ne ovat kuitenkin heti kimpussa siinä mielessä niin kiinnostus ja halut hävenevät aika äkkiä.

Eli miten muka eroat aseksuaalista? Ei aseksuaalisuus tarkoita seksuaalista suuntautuneisuutta. Eli voi kyllä rakastua vastakkaiseen sukupuoleen, mutta seksi ei kiinnosta.

Se ettei halua panna vieraita miehiä ristiin ja rastiin ei tarkoita, että olisi aseksuaalinen. Ja sitähän ne miehet ovat kun on sinkku, tuntemattomia ja vieraita ihmisiä. Eikä ole sinun asiasi määritellä kenenkään seksuaalista suuntautumista kenenkään puolesta.

Ei tietenkään tarkoita. Ei kukaan tuollaista ole väittänytkään. Et selvästi ymmärrä termistöä. 

Vierailija
30/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisyyden ja turvallisuuden tarpeet ihmissuhteessa on tosiaan eri asia kuin seksi. Eikä semmoinen tarve kämppiksellä ratkea. 

Vierailija
31/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap kannattaa lukea 'compulsory heterosexuality' asiasta. Se on feministinen argumentti, jonka mukaan naisia on kasvatettu heteroiksi, mutta he eivät sitä oikeasti ole. 

Naisten heteroutta on käytetty kansakuntien rakentamiseen eräänlaisena legendana ja myyttinä. 

Itse olen siis mies enkä ajattele naisten pitävän miehistä kovin paljon, mutta ehkä 10% pitää. 

Vierailija
32/32 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Läheisyyden ja turvallisuuden tarpeet ihmissuhteessa on tosiaan eri asia kuin seksi. Eikä semmoinen tarve kämppiksellä ratkea. 

Naiset saavat läheisyyttä ja turvallisuutta mieheltä tarjoamalla miehelle seksileikkimahdollisuuksia ja rakastelumahdollisuuksia, rakkaus on vaihtokauppaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yhdeksän