Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos kerran akateemiset on vain kirjaviisaita, eivätkä käytännössä osaa yhtään mitään

Vierailija
13.08.2026 |

Niin miksi heitä sitten palkataan yrityksiin ja maksetaan vielä hyvää palkkaakin??

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Akateemiset osaa vain ajatella kun taas duunarit osaa ajatella ja tehdä käytännön työtä. 

Jos pitää vaikka rakentaa jotakin niin duunarit osaa suunnitella sen ja ne osaa rakentaa sen kun taas akateemiset osaa vain suunnitella eikä sitäkään hyvin osaa. "

Jaa. Minun mieheni on sekä akateeminen että vielä humanisti. Ja rakensi juuri meille kesämökin aika lailla itse.

Vierailija
62/71 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä lääkäritkään pysty parantamaan mitään ilman ison työläisjoukon apua rahoineen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli erityisen huono yritys.

Vastaan kuitenkin: Akateemiset osaavat tehdä sellaisia töitä joita kouluttamattomat eivät osaa.

Ja toisin päin. Töitä joiden tekijöitä nämä omasta mielestään arvokkaammat ihmiset tarvitsevat jonkun tekemään puolestaan.

Vierailija
64/71 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan yhtä hyvin voisi ihmetellä miksi kampaaja ei osaa tehdä sähköasentajan töitä. 

No ei me nyt täällä semmoista voida.

Vierailija
65/71 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tyhmällä ja sivistymättömällä aloittajalle ei ole yhtään heikko itsetunto😂

Mistä sellaista päättelet?

Eihän kukaan normijärkinen saati sivistynyt ihminen tee ap:n kaltaista aloitusta. Ap on kouluja käymätön ja mitään aikaan saamaton yhteiskunnan elätti, joka purkaa omaa surkeuttaan täällä.

Vierailija
66/71 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikä lääkäritkään pysty parantamaan mitään ilman ison työläisjoukon apua rahoineen. 

Mitähän ”työläisiä” lääkäri tarvitsee?

Vierailija
67/71 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Akateemiset osaa vain ajatella kun taas duunarit osaa ajatella ja tehdä käytännön työtä. 

Jos pitää vaikka rakentaa jotakin niin duunarit osaa suunnitella sen ja ne osaa rakentaa sen kun taas akateemiset osaa vain suunnitella eikä sitäkään hyvin osaa. "

Jaa. Minun mieheni on sekä akateeminen että vielä humanisti. Ja rakensi juuri meille kesämökin aika lailla itse.

Haluaisinpa nähdä, kuinka kouluja käymätön ja laskutaidoton ap tekee Kymijoen ylittävän sillan lujuslaskrlmat, jotta siitä voi rahtari, siis duunari ajaa rekalla turvallisesti yli....

Vierailija
68/71 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Akateemiset osaa vain ajatella kun taas duunarit osaa ajatella ja tehdä käytännön työtä. 

Jos pitää vaikka rakentaa jotakin niin duunarit osaa suunnitella sen ja ne osaa rakentaa sen kun taas akateemiset osaa vain suunnitella eikä sitäkään hyvin osaa. 

Juu, kiva sitten kun kävelet jonkun "tee se itse" sillan päällä ja se romahtaa ja kuolet/loukkaannut.

Vierailija
69/71 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja tyhmällä ja sivistymättömällä aloittajalle ei ole yhtään heikko itsetunto😂

Mistä sellaista päättelet?

Eihän kukaan normijärkinen saati sivistynyt ihminen tee ap:n kaltaista aloitusta. Ap on kouluja käymätön ja mitään aikaan saamaton yhteiskunnan elätti, joka purkaa omaa surkeuttaan täällä.

😂😅😳🥹😐👎🏼

Vierailija
70/71 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt oli erityisen huono yritys.

Vastaan kuitenkin: Akateemiset osaavat tehdä sellaisia töitä joita kouluttamattomat eivät osaa.

Ja toisin päin. Töitä joiden tekijöitä nämä omasta mielestään arvokkaammat ihmiset tarvitsevat jonkun tekemään puolestaan.

Jos kaikki amikset katoaisivat kuin taikaiskusta, olen 100% varma, että korkeasti kouluttautuneet oppisivat nopeasti ajamaan rekkaa, korjamaan autoja, tarjoilemaan ruokaa, kokkaamaan, siivoamaan, laskemaan lääkelaskuja ja asentamaan putkia ja sähköjä. Pienen paniikin jälkeen yhteiskunta saataisiin jaloilleen. Sen sijaan jos kaikki korkeasti kouluttautuneet katoaisivat, olisi yhteiskunta kaaoksessa.

eri

Vierailija
71/71 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaavat lukea!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kahdeksan