Käykö Silja Kososen samoin kuin Senni Salmisen?
Alkaa julkisesti mainostaa joka lehdessä lesbouttaan ja jättää harjoittelun vähemmälle aiheuttaen tulostason romahtamisen. Toivottovasti Kosonen pitää järjen päässään ja treenaa enemmän ja mainostaa rekkalesboaan vähemmän. Kososella olisi mahdollisuus pärjätä suuremmissakin kisoissa.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Ketä ne on ?
Jotain keilantyöntäjiä vissiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tuo hyvältä vaikuta jos ovat seurustelleet pari viikkoa ja nyt jo nuolevat toisiaan julkisesti. Rekkalesbokin jo antamassa haastatteluja. On vain ajan kysymys koska Kososella alkavat vaikeudet.
Kyse ei ole pelkästään homoilusta. Kun lehtijutuista tulee tärkeämpää kuin treenaamisesta niin alamäki alkaa. Näin on käynyt Senni Salmisen lisäksi esim. Ella Junnilalle ja Noora-Lotta Nezirille. Heti kun tuli vähän menestystä niin oltiin joka lehdessä ja sen jälkeen on vain itketty isoissa kisoissa.
Noin käy todella usein. Samoin käy kyllä myös muusikoille ja näyttelijöille. Pissa nousee päähän.
...ja sinun pää näköjään täynnä paskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska on tultu lesboksi ja miksi? Miten?
No kun se on muotia. Jotkut hurahtaa siihen. Aika yllättävän usein juuri urheilijat.
Olet sekaisin oleva ilkeä läskikasa.
Heidän lapsistaan tulee varmaan huippu-urheilijoita.
Miksi tuoda partneri lehtien sivuille kuvien kanssa, kun urheilija on itse ollut hiljaa asiasta. Pidän vähän törkeänä ja tökerönä uutisointia.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka on voittanut jotain niin ei tarvi joka viikko antaa haastatteluja joka lehdelle. Lehdet ei tosin tykkää mutta mitäs siitä.
Ootko varma, että ei oo painetta esim. sponsoreilta? Se on nykymaailma semmonen, että julkisuuteen sut tungetaan, eikä muuta vaihtoehtoa muka ole.
Vierailija kirjoitti:
Miksi tuoda partneri lehtien sivuille kuvien kanssa, kun urheilija on itse ollut hiljaa asiasta. Pidän vähän törkeänä ja tökerönä uutisointia.
Niinpä. Seiskatason journalismia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi media alkaa aina rummuttamaan tällaisia asioita. homoseksuaalit itse toivovat vain, että saavat olla rauhassa
Tämä. Puoliso nostettiin suuremmaksi uutiseksi kuin kultamitali. Millä oikeudella hänestä edes puhutaan? Esim. Antti Tuiskun kohdalla puolisoista on aina oltu ihan hiljaa, vaikka mies muuten on ollut aikanaan valtavasti esillä.
Senni toi asian itse julkisuuteen Siljan luvalla. Heltelän EM-kullan jälkeen myös hänen puolisonsa julkistettiin.
Antaisitte ihmisen olla rauhassa, voin vain kuvitella niitä viestejä mitä on saanut inboxiin eilisen jälkeen. Ei sekään hirveästi auta asiaa, jos koko ajan tulee vihaviestejä ihmisiltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi media alkaa aina rummuttamaan tällaisia asioita. homoseksuaalit itse toivovat vain, että saavat olla rauhassa
Siksi varmaan Kosonen ei ole huudellut vaikka ei ole hävennyt asiaa. Pelkää että urheilu jää sivuosaan huomiossa.
Silja ja Senni ovat seurustelleet vasta muutaman viikon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosonen on fiksumpi kuin Salminen. Kyllä se pärjää.
Toivotaan niin.
Kosonen opiskelee yliopistossa Salmisen habitus on white trash.
Höpö höpö. Eiköhän yli 80 heitä jo lähivuosina. Sulla ei ehkä menisi kahdeksaa, kun huulenheittokin heikkoa.