Käykö Silja Kososen samoin kuin Senni Salmisen?
Alkaa julkisesti mainostaa joka lehdessä lesbouttaan ja jättää harjoittelun vähemmälle aiheuttaen tulostason romahtamisen. Toivottovasti Kosonen pitää järjen päässään ja treenaa enemmän ja mainostaa rekkalesboaan vähemmän. Kososella olisi mahdollisuus pärjätä suuremmissakin kisoissa.
Kommentit (61)
Vierailija kirjoitti:
Nauraako koko maailma nyt meille, kun selvisi, että suurin tähtemme kisoissa on lesbo?
Hän varmaan on ainoa maailmassa, ei helvetti mikä tollo oletkaan.
No Silja on jo Euroopan mestari, Sennin tulokset on jääneet vähän vaatimattomammiksi. Kiva, jos on löytänyt tyttöystävän jonka kanssa jakaa arkea.
Vierailija kirjoitti:
Sillon aina pikkuisen harmittaa, kun joku oikeasti hyvännäköinen nainen paljastuu lesboksi, nainen menee vähän niin kuin hukkaan siinä. Tässä tapauksessa Siljalle voi toivottaa onnea mitalista hyvillä mielin.
Sinä olet ihan hukassa. En usko, että kukaan nainen kiinnostuisi sinusta
Vierailija kirjoitti:
Hänellä todennäköisesti kummittelee jokin trauma, joka saattaa olla myös itse aiheutettu.
Sen puolen kun korjaisi kuntoon, saattaisi lesbouskin paeta.
Taitaa itselläsi kummitella trauma. Mitä jos korjaisit kuntoon. Pakenisi hölmöys ehkä.
Vierailija kirjoitti:
TÖRKYKETJU ILMIANNETTU.
Minä olen myös ilmiantanut ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sillon aina pikkuisen harmittaa, kun joku oikeasti hyvännäköinen nainen paljastuu lesboksi, nainen menee vähän niin kuin hukkaan siinä. Tässä tapauksessa Siljalle voi toivottaa onnea mitalista hyvillä mielin.
Mun mielestä Silja on kaunis, painoa vain ylimääräistä. T. Heteronsiben 62 vuotta.
Minun mielestä Silja on erittäin kaunis, juuri sellaisena kuin on. Vahvakin, monella tavalla 👍🏻
Vierailija kirjoitti:
TÖRKYKETJU ILMIANNETTU.
Hyvä. Taas asiaton ketju. Minkä ikäiset kirjoittelevat törkeyksiä ? Kaunis pari
Tainnut seurustelu tehdä hyvää Siljalle, on saanut lisää itsevarmuutta ja vei suvereenisti ykköspaikan, kun aikaisemmin jäänyt 4.-5. sijoille.
Tätä ketjua lukiessa tuntee palaavansa takaisin 90-luvulle raikkaan homofobiseen ilmapiiriin.
Lepsopillerit hehheh hassua
Toivottavasti nuoret tytöt ja naisetkin ottavat oppia siljasta että alkaisivat seurustelemaan samaa sukupuolta olevan kanssa.
Niin suomesta tulisi parempi paikka.
Nyt jos koskaan seta ja pride voisivat ottaa siljan mainoskasvokseen ja myös tukea häntä taloudellisesti että voi keskittyä täysillä urheiluun.
Vierailija kirjoitti:
Miksi media alkaa aina rummuttamaan tällaisia asioita. homoseksuaalit itse toivovat vain, että saavat olla rauhassa
Ja moni vähänkin järkevämpi vähemmistöseksuaali suorastaan vihaa esim prideä juuri siitä syystä, että asian tiimoilta on tehty sellainen karnevaali, joka on jopa provosoiva. Järkevämmät vähemmistöseksuaalit haluaisivat nimenomaan elää sitä normaalia elämää ilman tuollaisia ulkoisia tyrkkysirkuksia.
Oliko se tieto vuotaja Kivimäki vai Niemi jonkun kansanedustajan poika ?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti nuoret tytöt ja naisetkin ottavat oppia siljasta että alkaisivat seurustelemaan samaa sukupuolta olevan kanssa.
Niin suomesta tulisi parempi paikka.
Nyt jos koskaan seta ja pride voisivat ottaa siljan mainoskasvokseen ja myös tukea häntä taloudellisesti että voi keskittyä täysillä urheiluun.
Ihanko totta parempi paikka kun piparointi romahduttaisi Suomen syntyvyyden ?
Vajetta täyttämään tuotaisiin kuitenkin ylen määrin patriarkaalista kaapuväkeä kaukaisista maista..
Vierailija kirjoitti:
Tainnut seurustelu tehdä hyvää Siljalle, on saanut lisää itsevarmuutta ja vei suvereenisti ykköspaikan, kun aikaisemmin jäänyt 4.-5. sijoille.
EM-kisoissa taso ei ollut hurja, kulta oli vähimmäisvaatimus. Noilla tuloksilla ei vielä Camryn Rogersia ja kumppaneita päihitetä.
Vierailija kirjoitti:
Siljan täytyy keskittyä urheiluun eikä lehtijuttuihin. Toivottovasti pää pysyy kasassa. Hänellä on mahdollisuus jopa olympiakultaan.
Kososen tähtihetki oli EM-kulta. Nyt alkaa rasittava viiden vuoden raportointi, siitä miksi moukari ei kulje. Mielenterveysongelmiakin selvitellään urakalla. Ja parisuhteen tilaa. Kososen kannattaisi nyt lopettaa ja keskittyä hankkimaan koulutus ja ammatti. Olympiamitaliin vaaditaan melkein 80 -metrin tulos, jota Kosonen ei kykene koskaan heittämään. Piste
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosonen on fiksumpi kuin Salminen. Kyllä se pärjää.
Toivotaan niin.
Tuo lapsellinen suutelu kameroiden edessä ei kyllä viittaa fiksuuteen. Taitaa olla ensimmäinen suhde ja alfa-naaras paaluttaa valloituksensa. Samaa sarjaa lebonyrkkeilijän kanssa.
No hohhoijaa nyt taas. Miksi kenenkään parisuhde kuuluu kenellekään? Oli sitten lesbo, hetero tai vaikka paloauto. Musta Siljan heitot oli uskomattoman hyviä eilen ja nainen muutenkin aivan liekeissä. Ihanan aito ja sydämellinen ihminen. Ei helv menkää itseenne ja pois ihmisten ilmoilta te ilonpilaajat, nettihaukkujat, epäilijät ja arvostelijat. Ei mulla muuta.
Miksi lesbojen ja homojen pitäisi pitää kumppaninsa piilossa, kun ei heterotkaan niin tee?