Kun nyt olen keskusteluja täällä seurannut ni tajusin olevani maailma huonoin äiti!!!!
Olen ilmeisesti teiniäiti (21v)
Opinnot ovat edelleen kesken,eli peruskoulu pohjalla mennään tällä hetkellä.
Asumme kahdestaan lapsen kanssa kaupungin vuokra-asunnossa.
Lapsi on ainakin kerran kuussa äidilläni vkl hoidossa.
Kun olen lapseni kanssa, emme välttämättä päivittäin ulkoile,teemme kaikkea muuta.
Kamalinta on kotimme sisustus, sotkaa yms halpista.
En siivoa kovin usein,tavarat eivät aina ole paikallaan.
Käytämme myös välillä valmisruokia.
Yms asioita mitkä on nyt täällä niin tuomittu.
Kas kummaa, lapseni on täysin normaali ja iloinen hyvin voiva lapsi.
En pysty ymmärtämään miksi aina täällä tuomitaan kaikki joilla ei ole paljon säästöjä, omaa asuntoa, ei juosta lasten kanssa kaikissa harrastuksissa yms
Ajattelin vain kertoa, että näinkin voi olla todella onnellinen!
Kommentit (29)
on taas oikein malliesimerkki siitä mitä porukkaa täällä liikkuu. Ihme ilkeilyä.
kyllä minun näkemykseni mukaan asunto on sotkuinen jos tiskiallas on täynnä likaisia astioita ja ennen kaikkea kerran viikossa siivous on aika harvoin siivoamista. Jos siivoat säännöllisesti harvemmin kuin kerran viikossa niin (hyh hyh) olet aika possu.
Ap tuntuu nyt olevan "huono" kun asuu vuokralla jne..
Itse tuossa jokin aika sitten laitoin huvikseni avauksen että mitä ihmiset ajattelevat minusta ja kerroin muutamia seikkoja kuten:
Ikää 24, juuri valmistunut okt 180m2, kaksi lasta, hoitoalalla niin johan tuli nurinaa että: olen aivan veloissa, mieheni on aivan varmasti jokin autonkuljettaja tai putkari tms.. olen huonosti kouluttautunut ja paras kommentti että hiukseni ovat värjätyt! =) Niin ja kotini kalustus on kanssa oltava sotkasta tms... Ilmeisesti ihan vain siksi että olen nuori.
Niin tai näin aina huonosti kuitenkin! =)
Meillä on Sotkan sohva, joka maksoi yli tonnin. Eli se siitä "halppislaadusta" ;).
ja keskusteluissa täällä ylipäätään. Ihan sama mulle jos joku tykkää sotkasta vaikka en ite tykkää tai muutenkin.
samaa mieltä ettei yli 1000e sohva ole mitenkään kallis ainakaan.. =)
Sä olet nuori äiti, mutta et teini, ja opiskella voi vaikka on lapsikin. Vuokralla asuminen on varmasti sun tilanteessa tällä hetkellä se paras vaihtoehto, ja on ihan hyvä välillä ottaa omaa aikaa. Saat olla onnellinen että sulla on tukiverkostoa olemasssa. Ja Sotkasta löytää varmasti ihan kivoja ja kestäviä huonekaluja jne.
Itse olen ollut samassa tilanteessa kuin sinä ja samanikäisenä.
Me oltiin silti onnellisia. Nyt mulla on 2 lasta, mulla on ammatti ja työpaikka. Asun omassa asunnossa. Ikää mulla on 36-vuotta.
Sä olet vielä nuori ja sulla on aikaa hankkia vielä vaikka mitä. Muista se sitten itse kun olet nelikymppinen ja mietit tai katsot jonkun parikymppisen "halpaa" kotia.
Äitiyden kanssa sillä ei ole mitään tekemistä. Hyvä äiti voi olla vaikka on nuori ja asuu vuokralla, ne ei ole mitään häpeän aiheita.
Kaikkea hyvää sulle ja lapsellesi!
Mä olen lukenut kaiken maailman listoja täällä. Niiden mukaan mun lapsien nimet on rumia, me ollaan juntteja yms.
Mä vaan nauran niille. Kaikkia ei voi miellyttää, eikä ole tarviskaan.
Toivottavasti ap ei oikeasti ota näitä kirjoituksia tosissaan.
osa tänne kirjoittelevista on oikeasti aika harhaisia.
Järki käteen!