Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jo (vähän) iäkkäämmät! Älkää katuko sitä mitä teitte/jätitte tekemättä 20-30-vuotiaina. Maailma oli toinen ja se tarjosi valinnanmahdolli

Vierailija
12.08.2026 |

Päätökset oli tehtävä siinä maailmassa joka täällä silloin vallitsi ja siinä sosiaalisessa 'meressä' jossa uimme.

Mua harmittaa nyt koko elämä ja kaikki sen ajan valinnat ja ihmisuhteet. Ihmiset olivat jo silloin itsekäitä ja kaikki partnerikandidaatit jotain maallistuneita joiden kanssa ei kuitenkaan olisi voinut mennä naimisiin vaikka niin kuvittelin ja surin kun jutuista ei tullutkaan mitään. Ehkä nuo miehet tajusivat vaistonvaraisesti että en ollut nainen heitä varten. 

Jos nyt joutuisin samoihin tilanteisiin niin en ehkä osaisi tehdä toisia valintoja koska minulla ei olisi sitä elämänkokemusta joka minulla nyt on. Olisin vain täydellisessä pattitilanteessa enkä osaisi tehdä mitään. Ehkä oli tarkoitus että kaikki meni niin kuin meni. Jos on joku 'tarkoitus' että menee niin kuin meni niin se taitaa tarkoittaa että jotakin olisi ennalta määrätty, mutta ei kait se niinkään ole. Vaikeaa. Todella vaikeaa. Olen kuitenkin päättänyt nyt että en kadu mitään päätöksiä mitä olen tehnyt. Kaikki tuntuu kääntyvän ikään kuin asiat olisivat menneet niin kuin parhain päin.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi kokemusrikkaaksi elämää jossa sama kumppani, sama turvallisuushakuinen motiivi. 

Noh, tarkoitin vähän laajempaa ja älyllisempää kokemusrikkautta kuin seksi ja seksikumppanien vaihtelu. Mutta kukin tavallaan.

Niinpä ryyppääminen ja narkkaaminen jäi pois.

Seksikumppaneiden vaihtelu, biletys, viina ja huumeet luovat sen kokemusrikkauden, ei kouluttautuminen, vaihteleva mielenkiintoinen työ, turvallinen puoliso, kulttuurin harrastaminen jne.

Vierailija
22/25 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kukaan muu ei siis mieti tämmöisiä asioita???

Aina silloin tällöin mietin. 

Olen alkanut saada sitä, mistä aiemmin luovuin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meistä kukaan ei tiedä, miten toinen kokee asiat, joten emme voi sanoa jostakin asiasta, että se ei ole kokemusrikkautta. Yleensä he vähättelevät toisten kokemuksia, jotka eivät ole pystyneet samaan. Esim, jos ei ole ollut rahkeita kouluttautua, vähättelee sitä tai jos ei ole ollut uskallusta tehdä jotakin tai asia on jäänyt tekemättä oman saamattomuuden vuoksi, vähättelee helposti häntä, joka on asian tehnyt.

Vierailija
24/25 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi kokemusrikkaaksi elämää jossa sama kumppani, sama turvallisuushakuinen motiivi. 

Noh, tarkoitin vähän laajempaa ja älyllisempää kokemusrikkautta kuin seksi ja seksikumppanien vaihtelu. Mutta kukin tavallaan.

Niinpä ryyppääminen ja narkkaaminen jäi pois.

Seksikumppaneiden vaihtelu, biletys, viina ja huumeet luovat sen kokemusrikkauden, ei kouluttautuminen, vaihteleva mielenkiintoinen työ, turvallinen puoliso, kulttuurin harrastaminen jne.

???

Vierailija
25/25 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytän kohta 48 ja koen, että olen vasta elämäni alussa. Ja minulla on nyt monin kerroin enemmän mahdollisuuksia kuin 2-kymppisenä. Lisäksi voin paljon paremmin kuin silloin, minulla on varallisuutta, olen edelleen hoikka ja paljon terveempi kuin 2-kymppisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kahdeksan