Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri tuli kotiin loppuvsiheessaan

Vierailija
12.08.2026 |

Tai en tiedä paljonko aikaa kyljellä. Naapuri on ollut jo 12 v eläkkeellä. Hän alkoi pyörtyillä vuosi sitten ja nyt oli viikkoj sairaalassa mistä soitti js kertoi syövän levinneen joka soluun. Hän ei halunnut hoitoja mutta palasi juuri ambulanssilla kotiin pyörätuolissa. Hoitajia oli mukana. Talomme on hankaks kolmikerroksinen ritvari jossa vessat ja saunat ja muut huoneet eri kerroksissa. 

Totesin talvella eri kerrosten tuomat vaikeudet kun polvi leikattiin ja mieheni hoiti minua. Miten ihmeessä tämä naapuri selviää? Hän on erittäin  varakas mutten tiedä miten hoito järjestyy. Olen itse 77v joten en jaksa. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsiakaan ei näy auttamaan. Anteeksi virheet. Menen kaihileikkaukseen. Sekin estää nostot.

Vierailija
2/7 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka pitkään vhisivaihe yleensä kestää?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin kuka on sanonut, että sinun pitäisi tehdä se? 

Vierailija
4/7 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapuri on pitänyt minua alausenaan mm olen sairaala aikansa kastellut letkulla ulkokasvit. Luulin että on huonona mutta ilokseen palasi kotiin ja on pyörätuolissa. Totta kai kiva kun parempi. Mutt pelkään uusi komennuksia

Minulla on myös lapsenlapsia ja mieheni.

Vierailija
5/7 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän että hoito on rankkaa vessat pepun pesut js nukkumista. Kuka siivoaa pyykkiä ja antaa ruoat. Et 77v jaksa nostaa häntä.

Vierailija
6/7 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurii painaa 88kg minä 72 kg. Ap 

Vierailija
7/7 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varakkaalla kotihoito järjestyy rahalla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän