Teininä poikakaverin kyydissä ajettiin poliiseja pakoon
Olihan se viritetty, eikä minulla ollut kypärää. Onneksi eivät kiilanneet, niin ajettiin metsäpolkua pakoon, eikä jääty kiinni.
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olit siis typerä kersa. Tuskin olet nyt aikuisena sen älykkäämpi. Ainoastaan isokokoisempi.
🥱🥱
Osoitit juuri edellä sanotun todeksi.
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä penskana/teininä tehty monenlaista. Ne, jotka ei oo eläneet, kauhistelee ihan joka asiaa.
Moni on kuollut "eläessään". Ihan viime aikoinakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en teininä uskaltanut kytille vittuilla, mutta näin aikuisena sitten enemmänkin, olen aika ylpeä itsestäni😄😄
Voimamies Markku Suonenvirta oli silloin poliisina kun olin mopoikäinen ja hän nakkasi surutta maijan takaosaan ja kotona ei paljon päätä silitelty.😄😄
Miksi et tehnyt rikosilmoa? Vanhempienkin välinpitämättömyys uskomatonta, lasun arvoista.
80-luvulla? 😄😄Lapsiin kohdistuva väkivalta ja ruumiillinen kurittaminen ovat olleet Suomessa laissa kiellettyjä ja rikoslain mukaan rangaistavia tekoja vasta vuodesta 1984 eteen päin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan sitä penskana/teininä tehty monenlaista. Ne, jotka ei oo eläneet, kauhistelee ihan joka asiaa.
Vierailija kirjoitti:
Mekin tehtiin kaikkea älytöntä eikä "nykynuoriso" ole yhtään sen pahempaa.
Vm 1981
Sain ajokortin tuona vuonna. Autolla ajoin poliisia karkuun tuttua hiekkatietä. Ei ollut Saabilla jakoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla mun kaksi kaveria kuoli eläessään. Toinen kamapäissään isänsä autolla alaikäisenä ja toinen mopolla. Ja veljeni poika nyt 2020-luvulla, kun ajoi puomia päin joka esti pääsyyn muumiparkkiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuossa kuoli 80-luvulla syntynyt, mutta toisessa taannoisessa ulosajossa kuoli 18- ja 15-vuotiaat. Täältä tullaan elämä!
Vierailija kirjoitti:
Olit siis typerä kersa. Tuskin olet nyt aikuisena sen älykkäämpi. Ainoastaan isokokoisempi.
Joo olin, mutta oli kyllä hauskaakin. Vieläkin kun haistaa mopobensan niin tulvii hyviä muistoja mieleen. Toki nyt on Mensan jäsenyys ja DI-paperit ja kiva työ. Painoindeksi 19, eli painoa tullut kyllä 10kg lisää noista ajoista.
En kyllä toivo, että omilla lapsilla olisi yhtä hauskaa kuin itselläni oli. Arestia tulisi tuollaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en teininä uskaltanut kytille vittuilla, mutta näin aikuisena sitten enemmänkin, olen aika ylpeä itsestäni😄😄
Voimamies Markku Suonenvirta oli silloin poliisina kun olin mopoikäinen ja hän nakkasi surutta maijan takaosaan ja kotona ei paljon päätä silitelty.😄😄
Miksi et tehnyt rikosilmoa? Vanhempienkin välinpitämättömyys uskomatonta, lasun arvoista.
80-luvulla? 😄😄Lapsiin kohdistuva väkivalta ja ruumiillinen kurittaminen ovat olleet Suomessa laissa kiellettyjä ja rikoslain mukaan rangaistavia tekoja vasta vuodesta 1984 eteen päin.
Eihän tuo ole naurun asia. Kyllähän voi hakea korvauksia jälestäpäin jos lapsuus on mennyt pahoinpitelyn uhrina.
Kuulun tähän kasari/ysäritaitteen mopo-sukupolveen. Lähes kaikki ajoivat edes vähän viritetyllä mopolla, usein 2 päällä ilman kypärää, monet ainakin joskus viikonloppuisin päihtyneenä - ja poliisiauton nähdessä jokaisen ensireaktio oli lähteä karkuun.
Nuorena on toki hölmö, mutta ei minun harrastuksiini ole kyllä koskaan kuulunut se, että poliisi ajaa takaa. Enkä oikein usko, että kovinkaan monen mielestä tuollainen on "normaalia" nuoren elämää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
90-luvulla mun kaksi kaveria kuoli eläessään. Toinen kamapäissään isänsä autolla alaikäisenä ja toinen mopolla. Ja veljeni poika nyt 2020-luvulla, kun ajoi puomia päin joka esti pääsyyn muumiparkkiin.
"eläessään" (tässä) = elämyksiä etsiessään, päättömästi koheltaessaan, vaaraa haastaessaan jms
Vierailija kirjoitti:
Nuorena on toki hölmö, mutta ei minun harrastuksiini ole kyllä koskaan kuulunut se, että poliisi ajaa takaa. Enkä oikein usko, että kovinkaan monen mielestä tuollainen on "normaalia" nuoren elämää.
Nehän olisi vieneet mopon. Miten sieltä 20km päästä olisi sitten päässyt tyttökaverin luo keskustaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nehän olisi vieneet mopon. Miten sieltä 20km päästä olisi sitten päässyt tyttökaverin luo keskustaan?
Ensin varmistamalla, että kyseinen mopo on oma. Sitten laittamalla se mopo lailliseen kuntoon ja ottamalla siihen vakuutus. Taidat olla vähän tyhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin varmistamalla, että kyseinen mopo on oma. Sitten laittamalla se mopo lailliseen kuntoon ja ottamalla siihen vakuutus. Taidat olla vähän tyhmä.
Eipä siinä vaiheessa sitä viritystä enää saa pois kun poliisit on perässä. Pakko oli ajaa karkuun.
Vierailija kirjoitti:
Mä pidän erittäin omituisena että se on jonkun mielestä hauskaa, vielä neli- viiskymppisenäkin.
Juntit on juntteja sukupolvesta toiseen.
Vierailija kirjoitti:
Kuulun tähän kasari/ysäritaitteen mopo-sukupolveen. Lähes kaikki ajoivat edes vähän viritetyllä mopolla, usein 2 päällä ilman kypärää, monet ainakin joskus viikonloppuisin päihtyneenä - ja poliisiauton nähdessä jokaisen ensireaktio oli lähteä karkuun.
Mutta ei sitten toisaalta itketty iltapäivälehdessä kun keräiltiin itseä ojan pohjalta, jos onni oli myötä. Haudattiin näitä hauskanpitäjiä jo silloinkin.
Vierailija kirjoitti:
Olen tehnyt kakarana kaikenlaista typerää, Kauhistelen silti näitä nykyajan tenavien typeriä puuhia.