Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lankeaisitko kollegaan

Vierailija
11.08.2026 |

Lankeaisitko kollegaan, jos välillänne olisi seksuaalista vetovoimaa?

Kertokaa myös ikänne ja parisuhdestatuksenne. Kiinnostaa etenkin mitä miehet vastaavat. 

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan vaikka olisi millainen komistus. 

En halua juoruja työpaikalla enkä helpon mainetta. Ei pysy salassa loputtomiin. 

Työkaverilla kokemusta. 

Vaikka panivat miehen kotona niin mies kertoi kaverille jne..... 

N34

Minustakin on huonoa käytöstä levitellä yksityisasioita, mutta en nyt ihan ymmärrä miten tämän asian julkitulo on varsinaisesti naiselle moitteeksi? Sen enempää kuin sille miehellekään.

Vierailija
22/27 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on yksi työkaverin - no ihan tosiasiallisesti ei sama työnantaja lue palkkakuiteissamme - kanssa seksiä jo 8 vuoden ajan. Ei säännöllisesti mutta kuitenkin. hän ehtinyt sinä aikana mennä naimisiin, erota, löytää uusi miesystävä ja mennä naimisisiin.  minäkin olen mennyt naimisiin siinä välissä. seksistä välillämme ei tiedä kukaan muu. emme sopisi pariskuntana yhteen, mutta seksi toimii

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paheksun tällaista vaikka itselle näin on käynyt useammankin kerran.

Vierailija
24/27 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En lankeaisi kollegaan kun en mä mikään homo ole.

Vierailija
25/27 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ikinä. Asiat leviää aina ja en halua ola työpaikan jakorasia

Mikä tuossa tekisi sinusta työpaikan jakorasian? Keksin erittäin monta hyvää syytä olla koskematta erityisesti alaisiin ja esimiehiin, mutta millä tavalla se tekee ihmisestä pukin tai jakorasian, että hän koskee työtoveriinsa? 

Vierailija
26/27 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin pitkään työpaikassa, jossa hyvin monet olivat panneet työkaveria, minä mukaan lukien. Nyt olen ollut vähän aikaa uudessa paikassa, jossa juorujen mukaan on ollut hyvin monimutkaiset suhdekuviot ihan johtotasollakin. Itse en kyllä enää aio osallistua.

N44

Vierailija
27/27 |
15.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli keväällä todella lähellä, kun oli työkaverina 34v ihan helvetin kuuma nainen...