Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksen ikinä opi, ei pidä ostaa mitään hyvää kaappiin vaan "varalle" (tulee syötyä heti kerralla kumminkin)

Vierailija
11.08.2026 |

Irtokarkkirasia kohta tyhjä😒

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen niin sokerille addikti että en voi ostaa mitään varalle kaappeihin.

Kaikki syön. 4 levyy suklaata, oi tästä riittää pitkäksi aikaa,  no 2 päivää ja syöty. Ei niin ei.

Minulla oli (tai on edelleen) sama ongelma. Lopetin ostamisen. Edes sokeripussia ei kannata ostaa kun lisään teehen makeannälässäni. Joskus ostan karkkia tai jäätelöä, pidän hyvin pientä budjettia viikolle (1€). Ei tule syötyä liikaa. Eurolla saa jäätelöä joskus tarjouksesta tai suklaapatukan. Kyllä se pahin tuska sillä lähtee.

Vierailija
42/43 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon sokeriaddiktio on kuin alkoholismis. Ei voi ottaa yhtään tai lähtee täysin tolkku touhusta. Itselle tulee nykyään karkista huono olo, mutta silti syön sitä usein, kun olen koukussa. Nyt yritän vieroitusta sillä taktiikalla, että harvennan ja vähennän annosta. En lopeta seinään, kun siitä tulee niin jäätävät vieroitusoireet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
12.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua provosoida, mutta tuo on eräänlainen mielenterveysongelma. Toiset hakee helpotusta päihteillä, moni syömällä. Minulla oli tuollaista aikoinaan. Sitten kun kävin kolmivuotisen psykoterapian (ei syömishäiriön hoitoon), niin syöminen normalisoitui.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme