Persut pettivät työttömät
Työttömät tuskin äänestävät persuja enää toista kertaa. Viimeksi persut lupasivat, etteivät leikkaa pienituloisten etuuksista. Nyt on naamiot riisuttu ja köyhimmiltä leikattu samaan aikaan kun kaikkein rikkaimille on annettu veronalennuksia. Ja ensi kaudella persut lupaavvat hoitaa 10 miljardin sopeutukset kokonaan leikkauksin eikä veronkorotuksin. Eihän kukaan työtön sellaista puoluetta voi äänestää, kun jo muutenkin kamppailee taloudellisen pärjäämisen rajoilla.
Kommentit (163)
En olisi koskaan Persua äänestänytkään mutta olen vähän ihmeissäni että suostuivat pettämään ihan kaikessa. Jopa siinä niille tärkeässä maahanmuuttoasiassa. Ovat saaneet aikaan sen, että koulutetut nuoret suuntaavat maailmalle ja koulutetut ulkkarit eivät halua rassemaahamme. Itse olen työtön ja aloitan kuntoutuksen. Sen jälkeen etsin töitä muualta ja jätän velkani ja kaiken muun tähän maahan joka petti minut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen työtön ja aion äänestää persuja. Näen pintaa syvemmälle. Työttömyyden syynä on vasemmiston masinoima rikollinen massamaah nmuutto ja palkkojen alas polkeminen.
Kannattaisi tutustua kannattamaasi puolueeseen. Purran oppiäiti on Margaret Thatcher. Tiedätkö kuka hän on? Jos et niin ota selvää. Tarkoitus on nimenomaan polkea palkat alas ja jakaa valtion tuet yrityksille sekä omistajille, ei sinulle joka olet työtön.
Ihme selitystä taas vasureilta, ihan kuin vasurit olisi ainoat jotka tietäisi kuka thatcher on. Toki propagandasi tuosta tädistä on omaa luokkaansa ja vähän epäilen ettei historiankirjoissa lue samaa (siis nyt ei lasketa neuvostoliiton kirjoittamia historiankirjoja). Ja jos nyt muistutan miten olemattoman vähän suomivasuri tekee suomalaisen työttömän hyväksi, niin poistatat koko ketjun.
Itse olin englannissa teininä sinä kesänä jolloin sekä falklandin sota päättyi että prinssi william (tuleva kuningas) syntyi kuten minulle muistutettiin. Pääministerinä oli thatcher, mutten voi sanoa että olisin sen läheisemmin tutustunut paitsi että kävelin turistina sen virka-asunnon ohi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen työtön ja aion äänestää persuja. Näen pintaa syvemmälle. Työttömyyden syynä on vasemmiston masinoima rikollinen massamaah nmuutto ja palkkojen alas polkeminen.
Hyvä että olet työtön, purra lupasi leikata sulta vielä lisää.
Suurin osa demareista ovat ääri-islamisteja. Kaikki veronmaksajien rahat menevät heidän rikollisten perheiden elättämiseen. Demarit rahoittavat teollisen tason raizkausliikettä.
Ja tällaisilla on äänioikeus.....
Vasurit jotka teeskentelee olevansa persuja ja spämmii jotain aneemista törkyä palstat täyteen?
Käytännössä vastasit tuossa itsellesi ja samalla ihmettelit että miksi sinulla on äänioikeus, ja tosiaan ihmettelen ihan samaa.
Vierailija kirjoitti:
Näin työläisenä äänestään jatkossakin persuja, minulta ei ole leikattu oikeastaan mitään kun en ole minään tukien piirissä. Pääasia ettei verotus nouse.
Sama täällä. Nuo kitisijät ovat niitä, jotka eivät enää saa yhtä paljon ilmaista rahaa yhteiskunnalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä voi katsoa ne "Tiukennukset" http://www.väestökello.fi
Onko sitten mikään muu puolue esittäytynyt maahanmuuttokriittisenä kuin persut? Mikä muu puolue on ajanut tiukennuksia?
Aikamoinen ristiriita siinä että vihervassarit syyttää persuja maahanmuutosta ja samalla itse vastustavat tiukennuksia. Ei mene jakeluun…..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä ne siis leikkasivat?
Jopa viimesijaisesta etuudesta eli yhteiskunnan kaikkein köyhimmiltä.
Saisiko saman suomeksi?
perustoimeentulotuesta. Suora leikkaus, 20e pois.
Lisäksi indeksijäädytykset tuohon tukeen + kaikkiin muihin.
Persut eivät saa ääntäni IKINÄ!
Voivat puolestani surkastua pienpuolueeksi tai lopettaa toimintansa kokonaan. En jää kaipaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Tämä yhteiskunta on romahtamassa. Ihmiset ovat kääntyneet toisiaan vastaan, valtavasti vihaa. Hallitus välittää vain hillotolpistaan. Korruptio jyllää. Kukaan ei ota mistään vastuuta. Nuorilla ei ole mitään toivoa tulevaisuuden suhteen. Ei kyllä aikuisillakaan. En olisi uskonut 80 luvulla, näin käyvän.
Sanna Marin toi suomeen blokki-vaalit. Yritti masinoida oikeisto- vasemmisto blokit saadakseen suosiota. Nyt on sitten blokkeutuminen tapahtumassa ja demarit jäävät pahimmillaan yksin vaalivoittonsa kanssa. Annetaan kunnia niille jotka sen ovat ansainnet.
Vierailija kirjoitti:
Persut eivät saa ääntäni IKINÄ!
Voivat puolestani surkastua pienpuolueeksi tai lopettaa toimintansa kokonaan. En jää kaipaamaan.
Et siis seuraa politiikkaa. Minulla on sinulle uutinen. Sinun mielipiteellä ei ole väliä. Persut ovat nostaneet merkittävästi suosiotaan edellisissä gallupeissa, toisin kuin luisussa olevat kokkarit tai demarit.
Mitäpä tuosta selvästä asiasta kinastelemaan. Persut ovat saaneet reilut kolme vuotta antaa näyttöjä tekemisistään ja niillä menevät seuraaviin vaaleihin. Kannattaa muistaa että edellisistä kuudesta hallituksesta viisi on ollut oikeistolaisia ja nyt ollaan tässä tilanteessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut pettää aina. Sehän opittiin jo yli 10 vuotta sitten mutta silti idiootit meni niitä taas äänestämään.
Joo.mutta hei kato tuolla on pakolaisia!
Koittaa tulla tänne. Ihmiset vain ovat saatanan tyhmiä. Menevät tunne edellä.
Kerro vielä, mitä maahan muutto maksaa?
Vierailija kirjoitti:
Mitäpä tuosta selvästä asiasta kinastelemaan. Persut ovat saaneet reilut kolme vuotta antaa näyttöjä tekemisistään ja niillä menevät seuraaviin vaaleihin. Kannattaa muistaa että edellisistä kuudesta hallituksesta viisi on ollut oikeistolaisia ja nyt ollaan tässä tilanteessa.
"Kannattaa muistaa että edellisistä kuudesta hallituksesta"
Kannattaa ymmärtää että tämä nykyinen hallitus on ensimmäinen edes hieman oikeistolainen hallitus vuosikymmeniin. Kokoomus on viimevuosikymmeninä ollut perinteinen vasemmistopuolue. Demareilla ja kokkareillahan on sama maaginen arvopohja.
Vierailija kirjoitti:
Kyse ei ole vain annetuista näytöistä, vaan myös niistä lupauksista. Persut eivät edes yritä enää väittää olevansa työttömien puolella, vaan aikovat leikata lisää veronkorotusten sijaan. Persuille rikkaat pääomasijoittajat ja korkeinta eläkettä nauttivat ovat niitä, joilta ei voi ottaa mitään, ja työttömät ja muut tukia saavat tai julkisen sektorin palveluita tarvitsevat niitä, joilta tulee ottaa loputkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmi ku köyhät on tyhmiä ja äänestää oikeistoa.
Tyhmää on äänestää vasemmistoakaan kun ne hyysää n e e k e r e i t ä
-Itiksessä kuuluu "yeah yeah Sdp", ja se voi ratkaista vaalit
Sdp on selvästi suosituin puolue vieraskielisten äänestäjien keskuudessa Suomessa. HS
Ja samalla duunarit vaikka muuta vannoivat
Ja tällaisilla on äänioikeus.....