Persut pettivät työttömät
Työttömät tuskin äänestävät persuja enää toista kertaa. Viimeksi persut lupasivat, etteivät leikkaa pienituloisten etuuksista. Nyt on naamiot riisuttu ja köyhimmiltä leikattu samaan aikaan kun kaikkein rikkaimille on annettu veronalennuksia. Ja ensi kaudella persut lupaavvat hoitaa 10 miljardin sopeutukset kokonaan leikkauksin eikä veronkorotuksin. Eihän kukaan työtön sellaista puoluetta voi äänestää, kun jo muutenkin kamppailee taloudellisen pärjäämisen rajoilla.
Kommentit (154)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut petti myös työläiset. Tässä vaiheessa äänestäisin mieluummin vaikka RKP:tä kuin Persu pettureita
Petti laskemalla verotusta.
Sekä laskemalla asumiskustannuksia
Höh. Asumismenojen kasvu vie yhä suuremman osan suomalaisten tuloista, kun vastikkeet, energia, korot ja vakuutukset ovat kallistuneet.
Vuokrat ovat laskeneet sekä asuntojen hinnat ovat laskeneet. Vakuutusmaksuihin hallitus ei voi vaikuttaa. Korkoihin hallitus ei voi vaikuttaa...
Vierailija kirjoitti:
Harmi ku köyhät on tyhmiä ja äänestää oikeistoa.
Tyhmää on äänestää vasemmistoakaan kun ne hyysää n e e k e r e i t ä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin työläisenä äänestään jatkossakin persuja, minulta ei ole leikattu oikeastaan mitään kun en ole minään tukien piirissä. Pääasia ettei verotus nouse.
Sama täällä. Verot pitää laskea alas ja ilmaisen rahan humputtaminen kyvyttömille lopettaa. Tv. Paskakuski
Persut ei siis välitä vaikka iso osa kansasta kuolisi nälkään?
Itse olen työtön ja aion äänestää persuja. Näen pintaa syvemmälle. Työttömyyden syynä on vasemmiston masinoima rikollinen massamaah nmuutto ja palkkojen alas polkeminen.
Vierailija kirjoitti:
Persut pettää aina. Sehän opittiin jo yli 10 vuotta sitten mutta silti idiootit meni niitä taas äänestämään.
Joo.mutta hei kato tuolla on pakolaisia!
Koittaa tulla tänne. Ihmiset vain ovat saatanan tyhmiä. Menevät tunne edellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Persut pettää aina. Sehän opittiin jo yli 10 vuotta sitten mutta silti idiootit meni niitä taas äänestämään.
kuka haluaa tänne elintasopakolaisia Afrikasta - ei kukaan
Muistan Jarlan pilapiirroksen persuista vieläkin.
Kyllä joutui lepakot, feministit ja muut LQTB porukat ahtaalle kun valtaosa alkaa olla musl imeita tässä maassa
Vierailija kirjoitti:
Kyllä joutui lepakot, feministit ja muut LQTB porukat ahtaalle kun valtaosa alkaa olla musl imeita tässä maassa
Jää pridet pitämättä
Tämä yhteiskunta on romahtamassa. Ihmiset ovat kääntyneet toisiaan vastaan, valtavasti vihaa. Hallitus välittää vain hillotolpistaan. Korruptio jyllää. Kukaan ei ota mistään vastuuta. Nuorilla ei ole mitään toivoa tulevaisuuden suhteen. Ei kyllä aikuisillakaan. En olisi uskonut 80 luvulla, näin käyvän.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen työtön ja aion äänestää persuja. Näen pintaa syvemmälle. Työttömyyden syynä on vasemmiston masinoima rikollinen massamaah nmuutto ja palkkojen alas polkeminen.
Hyvä että olet työtön, purra lupasi leikata sulta vielä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Ja tässä on Suomen tulevaisuus,eikä tämä idiootti edes tajua sitä. Pelko,viha....
Vierailija kirjoitti:
Persut hankkii niitä vaan lisää. Etelä-Aasialaisia "työperäisiä" muuttajia korvaamaan suomalaiset joille pitäisi maksaa palkkaa
Älä taas valehtele vyöry alkoi Marinin SDP hallituksen lakimuutoksen jälkeen yli satatuhatta jo tätäkin vyötyä PS on jo tulpannut.
En äänestä ketään koska tarjolla on vain huonoja vaihtoehtoja.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaisi tutustua kannattamaasi puolueeseen. Purran oppiäiti on Margaret Thatcher. Tiedätkö kuka hän on? Jos et niin ota selvää. Tarkoitus on nimenomaan polkea palkat alas ja jakaa valtion tuet yrityksille sekä omistajille, ei sinulle joka olet työtön.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaiset ovat tunteellla ne roistot Suomeen tilanneetkin. On pakko hyysätä. On pakko tunteilla. Kyllä meillä on rahaa. Suojellaan raizkareita.
Vierailija kirjoitti:
En äänestä ketään koska tarjolla on vain huonoja vaihtoehtoja.
Äänestämättä jättäminen palvelee rikasta eliittiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että olet työtön, purra lupasi leikata sulta vielä lisää.
Suurin osa demareista ovat ääri-islamisteja. Kaikki veronmaksajien rahat menevät heidän rikollisten perheiden elättämiseen. Demarit rahoittavat teollisen tason raizkausliikettä.
Höh. Asumismenojen kasvu vie yhä suuremman osan suomalaisten tuloista, kun vastikkeet, energia, korot ja vakuutukset ovat kallistuneet.