En voi sietää että mun syötäviäni tullaan sörkkimään.
Puoliso oli syönyt oman annoksensa jo televisiota katsellessaan, tulin sohvalle omani.
Ojentaa lusikkaansa, anna mä maistan.
Et maista, söit omasi jo.
Mä ihan vähän maistan.
Etkä maista. En tykkää että mun annosta ni tullaan sörkkimään.
Mua ei haittaisi vaikka sä maistaisit.
Mutta kun mua haittaa....
Lopulta hän hermostui ja tiuskaisi että pidä sitten jäätelös.
Saatan olla jokuneuroepätyypillinen mutta en vain siedä että mun syömisiäni närpitään ja toiseksi en myöskään pidä että mun yli tavallaan kävellään.
Tilanne olisi eri jos molemmilla olisi eri annokset ja maistettais toisen makuista.
Olen kuulemma pikkumainen....
Kommentit (28)
Mutta selvästi tykkäät kävellä miehesi toiveiden yli. Pikkumainen tiukkapipo olet. Tyypillinen itsekeskeinen minäminäminä-ihminen.
Samaa mieltä! Ärsyttävä tapa. Toinen ärsyttävä tapa on närkkiminen. Laitetaan ruoat valmiiksi pöytään, ja odotellaan, että kaikki saapuvat syömään yhdessä. Niin eikö samperi siinä välissä käydä napsimassa lihaa, kasviksia ja muuta pöydästä. Taikka jos pilkot valmiiksi johonkin ruokaan esim. vihanneksia niin sitten, joku on siinä kastikeen teon välissä napostellut osan kastikkeeseen menevistä aineksista. Samperin raivostuttavaa.
En voi myöskään sietää, että mun lautasella olevaan ruokaan tullaan koskemaan. Tarjoan mielelläni, teen ruokaa ja annan kaikille, jotka tulevat käymään, mutta koske mun lautaseeni. Käsittämättömän huonoa käytöstä ja rajattomuutta, vaikka olisi kumppanista kyse. Ihan kuin joku kasvattamaton lapsi.
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti sulla ei ole mitään oikeita ongelmia. Aika hankalalta tyypiltä vaikutat.
V****u miten väsynyt argumentti. Aloitushan ei kerro mitään aloittajan muista ongelmista.
Vierailija kirjoitti:
Sanot vain lyhyesti: älä koske! Jos ei usko , niin toisen kerran sanot: älä koske! Jos jatkaa, niin poistu annoksesi kanssa toisaalle.
Ei, vaan se ruuan kinuaja poistuu.
Se sorkkija ei pitänyt siitä, että keskityt katsomaan ohjelmaa. Sorkkija halusi huomion itseensä. Sellainen äipän huomiota hakeva taapero.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanot vain lyhyesti: älä koske! Jos ei usko , niin toisen kerran sanot: älä koske! Jos jatkaa, niin poistu annoksesi kanssa toisaalle.
Ei, vaan se ruuan kinuaja poistuu.
Ei autisti tajua poistua. Se pitää näyttää hänelle, että touhu ei käy päinsä ja poistua kun jälkeenjäänyt ei ymmärrä poistua.
Ilmeisesti sulla ei ole mitään oikeita ongelmia. Aika hankalalta tyypiltä vaikutat.