Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Panemisen vaikeus

Vierailija
10.08.2026 |

Jos jokin asia on minut yllättänyt seksissä, se on se miten vaikeaa on saada penis osumaan oikeaan kohtaan eli pilluun ja työnnettyä sisään. Minulla oli ennen kuvitelma, että esim lähetyssaarnaaja-asennossa se vain luonnollisesti "liukuisi" naisen sisään kun menen naisen päälle. No ei todellakaan. 

Takaapäin paneminen onnistuu helposti, kun pillu on hyvin näkyvillä. 

Oletteko samaa mieltä? 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meinaa aina osua meilläkään. Olen n.

Vierailija
2/4 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se itsestään sisään mene. Homma vaikeutuu entisestään, jos on lyhyt tai löysä vehje. Helpoimmalla päästään, jos nainen kädellään auttaa instrumentin kohdalleen.

Mutta ei tässä vielä kaikki. Helppoahan ihmisten on asia hoitaa, kun tosiaan on kädet ja myös pään sijainti mahdollistaa toimituksen visuaalisen ohjauksen. Minä ihmettelen miten esimerkiksi siat ja lehmät saavat letkun oikeaan paikkaan?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on itseohjautuva kulli eli naisen päälle kun menen ja vähän aikaa pussaillaannja hieron isoja tissejä muna löytää kyllä reiän itse.sitten nuo. Sitä kunnes runsas määrä nesua siirtyy vaginaan vessaan kuljetettavaksi

Vierailija
4/4 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se itsestään sisään mene. Homma vaikeutuu entisestään, jos on lyhyt tai löysä vehje. Helpoimmalla päästään, jos nainen kädellään auttaa instrumentin kohdalleen.

Mutta ei tässä vielä kaikki. Helppoahan ihmisten on asia hoitaa, kun tosiaan on kädet ja myös pään sijainti mahdollistaa toimituksen visuaalisen ohjauksen. Minä ihmettelen miten esimerkiksi siat ja lehmät saavat letkun oikeaan paikkaan?

Vai että siat ja lehmät 😭😭. No ihmettele ihan rauhassa 😂. Kyllähän sen munan saa sisään ihan ilman käsiäkin jos tarvii. Kyllä siinä munassa sen verran tuntoa on, että tietää milloin on sitä märkää lähellä. Ei se pillun sijainti nyt niin hirveän paljon vaihtele.