Jussi Heikelä palaa Radio Rockin aamuun Moision kaveriksi
Kommentit (49)
Kim on oikeesti hauska! Heikelän puheesta ei saa selvää, sönkkää eikä artikuloi kunnolla. Moisio parka.
Vierailija kirjoitti:
Sainion poistuminen studiosta oli hyvä juttu, Heikelän sijaan olisin itse mieluusti ottanut hovimuusikko Ihamäen Moision kaveriksi. Olen kaksikon podcastistä tykännyt. Heikelä oli joskus aikoinaan ihan hauska, muttei ole mitään tuoreempaa kosketusta kaverin töihin. Aika näyttää viitsiikö Korporaatiota kuunnella vai valkkaako ennemmin musiikkia striimipalvelusta.
Kas kun et halunnut Anni Ihanmäkeä sinne tekonauramaan ja kaakattamaan.
Hyi helevetti! Tuota trumputtavaa ääliötä radioon tarvitaankin...
Vierailija kirjoitti:
Vttu mitä paskaa se korporaatio on aina ollut. Niin ennen kuin mitä se tulee tulevaisuudessa olemaan. Onneksi ei ole pakko missään kuunnella. Joskus aikoinaan duunissa oli.
Onhan se varmaan reporadioon verrattuna.
Heikelä on miespuolinen bimbo eli mimbo. Kunnon airhead.
Paluuta entiseen ei ole. Radio Rock oli hyvä joskus 2007-2012. Soittivat paljon uutta musiikkia ja vanhoja klassikoita. Nyt niin kaupallinen ja samat biisit soi 7 kertaa päivässä.
Kyllä on väkinäistä, tylsää ja kankeaa juttua. Moisio parka!
Vierailija kirjoitti:
Vttu mitä paskaa se korporaatio on aina ollut. Niin ennen kuin mitä se tulee tulevaisuudessa olemaan. Onneksi ei ole pakko missään kuunnella. Joskus aikoinaan duunissa oli.
Kuuntelet varmaan jotain suomipopin tai nrj:n aamuohjelmien jatkuvaa kiljumista ja omille jutuille nauramista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuuntelet varmaan jotain suomipopin tai nrj:n aamuohjelmien jatkuvaa kiljumista ja omille jutuille nauramista.
En todellakaan! En kuuntele mitään mainoskanavaa, jos saan päättää. Radio City auki autossa. Parempi musiikkikin kuin Radio Rockilla.
Vierailija kirjoitti:
Moisio ei ole itse yhtään parempi. Yli viisikymppinen ukko, joka toimii jonkun tempation islandin asiantuntijana?! Ei helevetti.
Vierailija kirjoitti:
Oikeistoläpinöitä tulossa. Toivottavasti Harri vähän rajoittaa sitä julistamista.
Hänen juhlimista ei sulle persreikä kuulu. Vaida kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Moisio ei ole itse yhtään parempi. Yli viisikymppinen ukko, joka toimii jonkun tempation islandin asiantuntijana?! Ei helevetti.
Mitä lehmä kiroilet??? Vaihda kanavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mistään mitään tietämätön 19v tyhjäpääkö siellä pitäisi olla? Kai sä tajuat, että noista hommista maksetaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan! En kuuntele mitään mainoskanavaa, jos saan päättää. Radio City auki autossa. Parempi musiikkikin kuin Radio Rockilla.
Cityn musa on kyllä paljon parempaa.
Radion besserwisserit huomaa yksi toisensa jälkeen ettei oikeastaan osaa muuta kuin besserwisseröidä radion kuplassaan ja palaa takaisin pienen poissaolon jälkeen.
Kohta varmaan kaikille yllätykseksi jaajokin on takaisin kanavilla.
Vierailija kirjoitti:
Kanava menee vaihtoon.
Senkus vaidat. Ketään kiinosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku mistään mitään tietämätön 19v tyhjäpääkö siellä pitäisi olla? Kai sä tajuat, että noista hommista maksetaan?
Varmaan 19v tyhjäpää sopisi paremmin. Jos ihmisille olisi jonkunlainen itsekunnioitus, niin ei jokaista asiaa, josta rahaa saa, tekisi.
Sainion poistuminen studiosta oli hyvä juttu, Heikelän sijaan olisin itse mieluusti ottanut hovimuusikko Ihamäen Moision kaveriksi. Olen kaksikon podcastistä tykännyt. Heikelä oli joskus aikoinaan ihan hauska, muttei ole mitään tuoreempaa kosketusta kaverin töihin. Aika näyttää viitsiikö Korporaatiota kuunnella vai valkkaako ennemmin musiikkia striimipalvelusta.