Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIVITTÄKÄÄ!!!

Vierailija
02.10.2008 |

Kivittikää mua ja antakaa mun kuulla kunniani.

Olen aina ollut tunnollinen ja tarkka raha asioissa, ja pitänyt huolen siitä että laskut maksetaan ajallaan.

Pari kuukautta sitten jotenkin napsahti ja kyllästyin tähän köyhäilyyn lopullisesti.

Olen ottanut pikavipin kaikista mahdollisista paikoista, hankkinut yksityis lainoja, tilannut tavaraa laskuun joka mahdollisesta paikasta. velkaa on varmasti jo tuhansia, ilman korkoa... Ja koko ajan olen tiennyt, ettei minulla ole varaa maksaa näitä, vaan annan kaiken mennä ulosottoon, ja samalla sotken luotto tietoni.

Haukkukaa mua!

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna miettisin kuitenkin vielä, haluanko sotkea luottotietoni. Mitäpä jos istuisit alas laskelmia tekemään ja yrittäisit neuvotella maksuista?

Vierailija
2/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvinet ammattiapua tuon asian kanssa. Tsemppiä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin ottamaan yhteyttä velkaneuvojaan, mutta sitähän sinä et tietenkään tee. Onnea vaan valitsemallasi tiellä.

Tiedätkö muuten erään asian? Ihmisellä ei ole mitään objektiivista perusoikeutta rikkauksiin, vaan rahat on itse ansaittava. Joskus tulet tämän tajuamaan.

Vierailija
4/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kun en muista paikkoja, enkä summia... laskut on lentänyt suoraan roskiin...

ap

Vierailija
5/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljonko velkaa on, noin osapuilleen? Ja muistat varmaan osan paikoista?

Vierailija
6/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehottaisin ottamaan yhteyttä velkaneuvojaan, mutta sitähän sinä et tietenkään tee. Onnea vaan valitsemallasi tiellä.

Tiedätkö muuten erään asian? Ihmisellä ei ole mitään objektiivista perusoikeutta rikkauksiin, vaan rahat on itse ansaittava. Joskus tulet tämän tajuamaan.

Vierailija
7/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun oikeasti ei ole varaa maksaa edes yhtä 200 euron pika vippiä takaisin.

velkaa voi korkoineen hyvinkin olla siinä 10 000euron paikkeilla, ellei ylikin.

Sinä joka epäilit mua maaniseksi, en itse oikein usko sitä, koska olen kaiken tehnyt ihan tietoisesti. Masennukseen kyllä mulla on lääkkeet ja käyn vielä silloin tällöin terapiassa....

ap

Vierailija
8/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai voi yhtäakkiä leväperäiseski ryhtyä

Vierailija
9/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hankit itsellesi lääkityksen.

Vierailija
10/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi palauttaa, kun kaikkea on käytetty, tai vähintään laput revitty irti ja testattu.

ap

Vierailija
11/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten teet maksusuunnitelman joka paikkaan ja pidät siitä kiinni. Paljonko on nettotulosi kuussa - paljonko voit käyttää lyhennyksiin kuussa?

Vierailija
12/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

menneisyytesi kanssa ja järjestät nyt itseäsi selkä seinää vasten ja pohjalle, jolloin oikeasti on pakko mennä tuon masennuksen taakse että mikä siellä on. Tavallaan sun mielesi toimii järkevästi, omalla sairaalla tavallaan =). Sun on pakko kohdata nyt se mitä yrität väistellä, pidät omalla toiminnallasi siitä huolta.

Vierailija
13/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

en siksi viittii KIVITTÄÄ, enkä edes kivittää.

Joku on kuitenkin vastannut, hiukan hassua että ovat viitsineet. Hups, mäkin vastasin.

Nyt mä jään odottamaan ap.n vastausta, "ei tää oo mikään provo" tai vastaus voi olla jopa" EI TÄÄ OO MIKÄÄN PROVO".

Vierailija
14/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai meidän perheessä on n.1900, nelihenkinen perhe. tästä summasta menee jp pelkäästään vuokraan 200€ ja lainoihin 550€. siitä jää 1100, josta pitää maksaa bensat, vakuutukset sähkölasku (joka pyörii meillä vähintään 100€/kk), ruoka, koiran ruoka, puhelin, muita osamaksuja 150€/kk.

eipä siitä paljon ylimääräistä jää...

ap

Vierailija
15/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä puolisosi tykkää toilailuistasi? Eikä hän ole kysynyt lainkaan, mistä tavarat ovat peräisin?

Vierailija
16/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännä, että tätäkin epäillään provoksi. Onko liian vaikea käsittää, että näin voi todella käydä?

Vierailija
17/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos on oikeasti päässyt näin käymään, niin ei se enää neuvomisesta parane.

jännä, että tätäkin epäillään provoksi. Onko liian vaikea käsittää, että näin voi todella käydä?

Vierailija
18/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

on vain innoissaan kun saa kaikkea kivaa... Hän on meistä se, jonka rahan käyttöä on pitänyt "seurata".

Kun mentiin yhteen, Hänellä oli ulosotossa velkaa, minun avullani on sitten oppinut, että laskut pitää maksaa ja jos johonkin ei ole varaa, sitä ei osteta.

Edelleen kyllä huolehdin, että nämä "normaali" laskut hoituvat ajallaan, eivätkä jää rästiin.

Vierailija
19/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkää ihmeessä velkaneuvontaan, ja kiireellä sittenkin. Jospa saisitte jotakin sosiaalista luotusta tilanteessanne, jottei menisi luottotiedot. Tai voihan tuo olla teille elämäntapakin, jos on miehellesi tilanne jo entuudestaan tuttu. Säälittävää.

Vierailija
20/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko siis sama jos hakee velka saneerausta? siihen en nimittäin halua, ennemmin järjestän maksut itse ulosoton kautta.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan seitsemän