Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KIVITTÄKÄÄ!!!

Vierailija
02.10.2008 |

Kivittikää mua ja antakaa mun kuulla kunniani.

Olen aina ollut tunnollinen ja tarkka raha asioissa, ja pitänyt huolen siitä että laskut maksetaan ajallaan.

Pari kuukautta sitten jotenkin napsahti ja kyllästyin tähän köyhäilyyn lopullisesti.

Olen ottanut pikavipin kaikista mahdollisista paikoista, hankkinut yksityis lainoja, tilannut tavaraa laskuun joka mahdollisesta paikasta. velkaa on varmasti jo tuhansia, ilman korkoa... Ja koko ajan olen tiennyt, ettei minulla ole varaa maksaa näitä, vaan annan kaiken mennä ulosottoon, ja samalla sotken luotto tietoni.

Haukkukaa mua!

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

sullakin on lapsia ja mies, ja käyttäydyt kun uhmakas 18 v nuorukainen.

Miten luulet ettei toilailusi vaikuta teidän perheen elämään? Mene nyt hyvä ihminen uusimaan reseptisi.

Vierailija
22/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on kyllä mulle todella luonteen vastaista. Mielestäni on todella hävettävä asia, jos lasku menee edes perintään. Mutta toisaalta tiedän, että kun luottotietoni menevät, en voi enää tehdä lisä velkaa, ostaa osamaksulla jne vaan on pakko pärjätä sillä mitä nyt on... ja sitten lyhennänä maksukykyni mukaan velkaa ulosottoon.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taustana miehen rahan käytöstä... MAllia rahan käytttöön hän ei ole saanut kotoaan, sillä hänen vanhempansa ja siskonsa ovat velkasaneerauksessa. Eivätkä ole ainoita heidän tuttavapiirissään...

Minä taas olen lapsesta asti oppinut tarkan rahankäytön, sitä kun ei ole koskaan ollut liikaa.

Jotenkin vain tämä köyhäily ja yksipuolinen vastuu rahankäytöstä kävi yli hermojen, ja pistin sitten kerralla överiksi.

ap

Vierailija
24/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siihen kuuluu justiin se, että välissä on maanisia kausia, jolloin tekee innokkaasti juuri kaikkea tuollaista (mitä katuu myöhemmin) ja sitten välissä on depressiivisiä kausia, jolloin on masentunut.

Voisit vielä saada järjestettyä raha-asiasi niin, että hoidat yhdessä isolla lainalla muut lainat pois ja sovit tuolle isolle lainalle omaan tilanteeseesi sopivan maksuohjelman. Ei kannata antaa laskujen mennä ulosottoon, sillä se tulee paljon kalliimmaksi. Kun 100 euron laskuun tulee ulosottokulut ja viivästyskorot päälle, tulee siitä helposti kaksinkertainen lasku. Pääset paljon helpommalla, kun hoidat asiat kuntoon ennen ulosottoa.

Velkaneuvonta ei ole sama kuin velkasaneeraus. Velkaneuvontaan meneminen ei velvoita sinua mihinkään, mutta velkaneuvonnassa kartoitetaan tilanteesi ja selvitetään, mitä mahdollisuuksia sinulla on päästä kuiville.

Vierailija
25/25 |
02.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vahvasti etten ole kaksisuuntainen, koska tiedostan sen, että jossain vaiheessa voi kaduttaa, nyt en vain jaksa välittää.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi