2 ruokaa joka ei itse tekemällä parane, makaroonilaatikko ja maksalaatikko
Kommentit (26)
Kyllä hernekeittokin on parempaa itsetehtynä. Lihaksi savupotka ja mausteeksi meiramia ja mustapippuria.
Vierailija kirjoitti:
Jokos se lasagne tuli valmiiksi. Kyllähän omatekoinen makaronilaatikko on hyvää, riittoisaa ja edullista arkiruokaa, Joskus kiireaikoina olen eineslootaa ostanut, nälissään syö sitäkin, muttei kyllä kotitekoista voita maussa.
Minä en edes pidä makaroonilaatikosta enkä enää tee sitä, mutta kyllä se toisen tekemänä on parempaa kuin eineksenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmiit makaronilaatikot ovat järjestään mauttomia mössöjä; itse tekemällä ja maustamalla saa tuhannesti enemmän makua ja suutuntumaa.
Kukaan ei ole koskaan tehnyt maksalaatikkoa itse, turha väittää.
Mun isäni teki säännöllisesti, mutta kun itse ole niin maksan ystävä, niin en viitsi nähdä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valmiit makaronilaatikot ovat järjestään mauttomia mössöjä; itse tekemällä ja maustamalla saa tuhannesti enemmän makua ja suutuntumaa.
Kukaan ei ole koskaan tehnyt maksalaatikkoa itse, turha väittää.
Mun äiti tekee aina itse jouluksi maksalaatikon jauhetusta maksasta. Sitä vaan ei enää saa ihan joka kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kivikylän lihapullat on parempia kuin itsetehty, samoin Lidlin pussimuushi on parempaa kuin itsetehty.
Hyi hel....... .
Lainaamaasi lihapullista ja muusista jankkaajaa ei kannata ottaa todesta.
Hernekeitto. Purkkikamaa vaan, johon pussi savusuikaleita. Itse liotetut ja nussitut soosit voi survoa roskiin.