Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

2 ruokaa joka ei itse tekemällä parane, makaroonilaatikko ja maksalaatikko

Vierailija
10.08.2026 |

ja veriletut

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hernekeitto. Purkkikamaa vaan, johon pussi savusuikaleita. Itse liotetut ja nussitut soosit voi survoa roskiin.

Vierailija
22/26 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hernekeittokin on parempaa itsetehtynä. Lihaksi savupotka ja mausteeksi meiramia ja mustapippuria. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jokos se lasagne tuli valmiiksi. Kyllähän omatekoinen makaronilaatikko on hyvää, riittoisaa ja edullista arkiruokaa, Joskus kiireaikoina olen eineslootaa ostanut, nälissään syö sitäkin, muttei kyllä kotitekoista voita maussa.

Minä en edes pidä makaroonilaatikosta enkä enää tee sitä, mutta kyllä se toisen tekemänä on parempaa kuin eineksenä.

Vierailija
24/26 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmiit makaronilaatikot ovat järjestään mauttomia mössöjä; itse tekemällä ja maustamalla saa tuhannesti enemmän makua ja suutuntumaa.

Kukaan ei ole koskaan tehnyt maksalaatikkoa itse, turha väittää.

Mun isäni teki säännöllisesti, mutta kun itse ole niin maksan ystävä, niin en viitsi nähdä vaivaa.

Vierailija
25/26 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valmiit makaronilaatikot ovat järjestään mauttomia mössöjä; itse tekemällä ja maustamalla saa tuhannesti enemmän makua ja suutuntumaa.

Kukaan ei ole koskaan tehnyt maksalaatikkoa itse, turha väittää.

Mun äiti tekee aina itse jouluksi maksalaatikon jauhetusta maksasta. Sitä vaan ei enää saa ihan joka kaupasta.

Vierailija
26/26 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivikylän lihapullat on parempia kuin itsetehty, samoin Lidlin pussimuushi on parempaa kuin itsetehty.

Hyi hel....... .

Lainaamaasi lihapullista ja muusista jankkaajaa ei kannata ottaa todesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme yksi