2 ruokaa joka ei itse tekemällä parane, makaroonilaatikko ja maksalaatikko
Kommentit (27)
Itsetehty maksalaatikko on paljon parempaa kun siihen laittaa enemmän maksaa ja vähemmän makeutta kuin valmisversiossa. Makaronilaatikkoa en ole syönyt moneen vuoteen, siihen en ota kantaa.
Teen hyvin harvoin makaronilaatikkoa. Se eines ei ole hyvää, mutta itsetekemä on.
Makaronilaatikko itse tehtynä huippuhyvää. Ja hernekeitto samoin. Mutta valmiina ostan ranskalaiset, kalapuikot, maksalaatikon ja pinaattilätyt.
Kyllä nuo itse tehtyinä ovat paljon parempia.
Vierailija kirjoitti:
Itsetehty maksalaatikko on paljon parempaa kun siihen laittaa enemmän maksaa ja vähemmän makeutta kuin valmisversiossa. Makaronilaatikkoa en ole syönyt moneen vuoteen, siihen en ota kantaa.
Me on yleensä vähennetty sitä laatikon määrää.
Jokos se lasagne tuli valmiiksi. Kyllähän omatekoinen makaronilaatikko on hyvää, riittoisaa ja edullista arkiruokaa, Joskus kiireaikoina olen eineslootaa ostanut, nälissään syö sitäkin, muttei kyllä kotitekoista voita maussa.
Makaronilaatikko itse tehden paras.
Vierailija kirjoitti:
Jokos se lasagne tuli valmiiksi. Kyllähän omatekoinen makaronilaatikko on hyvää, riittoisaa ja edullista arkiruokaa, Joskus kiireaikoina olen eineslootaa ostanut, nälissään syö sitäkin, muttei kyllä kotitekoista voita maussa.
Riittoisaa ja edullista kyllä, mutta myös harvinaisen tylsää ruokaa.
Kivikylän lihapullat on parempia kuin itsetehty, samoin Lidlin pussimuushi on parempaa kuin itsetehty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riittoisaa ja edullista kyllä, mutta myös harvinaisen tylsää ruokaa.
Tuleehan siitä pirtsakampaa ketsupilla.
Maksalaatikko on koiranruokaa, ei mitään muuta.
Valmiit makaronilaatikot ovat järjestään mauttomia mössöjä; itse tekemällä ja maustamalla saa tuhannesti enemmän makua ja suutuntumaa.
Molemmat ihan järkyttäviä. Suomalaiset syövät luokattoman huonosti.
Vierailija kirjoitti:
Valmiit makaronilaatikot ovat järjestään mauttomia mössöjä; itse tekemällä ja maustamalla saa tuhannesti enemmän makua ja suutuntumaa.
Kukaan ei ole koskaan tehnyt maksalaatikkoa itse, turha väittää.
Vierailija kirjoitti:
Kivikylän lihapullat on parempia kuin itsetehty, samoin Lidlin pussimuushi on parempaa kuin itsetehty.
Hyi hel....... .
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei ole koskaan tehnyt maksalaatikkoa itse, turha väittää.
Mä olen, mun anopin kanssa monta kertaa.
Lihapulliakaan ei kannata tehdä kun kaupasta saa hyviä valmiina.
Hernekeitto