Vuokralla asuvilla tupakoitsijoilla on enää 51 päivää aikaa savuttaa parvekkeillaan, koska 1.10.2026 se kielletään!
Jatkossa kävelette kiltisti taloyhtiön osoittamalle röökipaikalla, tai jopa ulos koko taloyhtiön alueelta!
Aivan mahtava juttu! Loppuu se muiden myrkyttäminen ja terrorisointi syöpäkääryleillä!!
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012108044.html
Kommentit (13)
Paitsi jos vuokranantaja antaa luvan polttaa yhä parvekkeella.
Talossa ei ole tupakointikieltoa. Vuokranantaja antaa luvan polttaa parvekkeella. Ei muutosta siis asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Ja luulet että vuonna 2026 monikin taloyhtiö lähtee tälle linjalle, kun koko Suomesa ollaan ajamassa savuttomaksi? :D
Meidänkin talossa kaikki uudet sopparit jo vuodesta 2021 ovat olleet savuttomia...Mutta jotkut korsteenit vanhoilla soppareillaan ovat myrkyttäneet asukkaita. Nyt se loppuu!!
Vierailija kirjoitti:
Paitsi ettei anna
Vierailija kirjoitti:
Talossa ei ole tupakointikieltoa. Vuokranantaja antaa luvan polttaa parvekkeella. Ei muutosta siis asiaan.
Talossa ei tarvitse olla tupakointikieltoa, koska laki asettaa oletuksena tupakointikiellon vaikka sitä ei mainittaisi.
Vuokranantaja ei anna lupaa polttaa parvekkeella :D
No minä annan omalle vuokralaiselle luvan polttaa parvekkeella. Ihan lukee vuokrasopparissa. Talo ei ole savuton. Talossa on enimmäkseen omistusasuntoja. Vuokralainen on sukulainen. Itse en polta.
Ei ole mitään lakia joka määrää kaikki parvekkeet savuttomiksi. Osa taloista kun on omistusasuntoja ja vain pari asuntoa ehkä vuokralla. Kaikki vuokralaiset eivät asu missään Pohjois-Koreassa kieltojen keskellä.
Tämä aloittaja hirnuu yksin kotonaan, kun kuvittelee mitä harmitusta ja suoranaista vi...sta saa aikaiseksi. Ja kyllä tiedän röökaajia, joita ei voi viedä esim. lomalle minnekään kun lentokoneessa ei voi polttaa. Niillä alkaa palaa sellainen kauhu simissä, jos ne saa tietää yhtäkkiä, ettei röökille pääsekään.
Sama tässä jutussa. Pinttynyt polttaja on niin tupakan orja, että miettii jo muualle muuttoa, kun edes joku vihjaa, että kohta loppuu polttaminen.
Itse lopetin jatkuvan polttamisen 10 vuotta sitten. Nykyään poltan iltaisin 1-2 tupakkia ja se on siinä. Oli ja on ollut ihan helppoa.
Ähäkutti.
Päätös tuli.
Ei kielletä tässä taloyhtiössä.
Itkeekö jankuttaja AP.
Onnea jatkuvaan kolinaan rapussa öisinkin.
Vierailija kirjoitti:
No minä annan omalle vuokralaiselle luvan polttaa parvekkeella. Ihan lukee vuokrasopparissa. Talo ei ole savuton. Talossa on enimmäkseen omistusasuntoja. Vuokralainen on sukulainen. Itse en polta.
Luuletko että voit kävellä taloyhtiön yli? :DDD
Vierailija kirjoitti:
Päätös tuli.
Ei kielletä tässä taloyhtiössä.
Itkeekö jankuttaja AP.
Onnea jatkuvaan kolinaan rapussa öisinkin.
Ei sitä tarvitse erikseen kieltää, uuvatti!
Kielto on oletuksena viakka siitä ei mitään mainittaisi, siis 1.10.2026 alkaen!
Mahtava uudistus!