Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käsi ylös, ketkä olette viime vuosina löytäneet parisuhteen Tinderistä

Vierailija
02.06.2025 |

5 vuotta sitten löysin 3 viikon Tinderöinnin jälkeen miehen, jonka kanssa seurusteltiin 2 vuotta. Sitten olin vuoden sinkkuna ja taas TInderiin. Puoli vuotta meni ja löysin nykyisen miesystäväni.

N55

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä yksi, N33. Löysin edellisen poikaystäväni Tinderistä toissavuonna ja olimme yhdessä alle vuoden. Nykyiseen törmäsin myös Tinderin kautta ja kohta tulee vuosi täyteen. Kummallakin kerralla ehdin käyttää sovellusta n. kolme viikkoa.

Toivottavasti nykyinen kumppani on myös se viimeinen, koska tuntuu kuin olisimme molemma löytäneet sielunkumppanin ja olemme todella samanlaisia. Ikäero kyllä välillä hiukan mietityttää, koska hän on kahdeksan vuotta nuorempi. :)

Vierailija
2/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin tinderistä eksäni, joka osoittautui juopoksi ja kaappihomoksi. Myös uusi mies löytyi sieltä, on osoittautunut alun prinsessakohtelun jälkeen todella kuluttavaksi ja vaativaksi kumppaniksi, jolla ei minkäänlaista käsitystä siitä miten tekemisensä kumppaniin vaikuttaa. Juurta jaksain selittämisestä huolimatta. Pitää itseään niin hyvänä miehenä, niin eipä sitä kuplaa mikään riko. Aikani kävelin munan kuorilla ettei herra vaan hermostuisi, sitten riitti. 

Enää en ole kiinnostunut parisuhteista, tai, en ainakaan enää etsimällä etsi kumppania. Olen ollut jollain tasolla kuitenkin hieman epätoivoinen, ja sen takia sivuuttanut kaikki redflagit kyseisten miesten kohdalla. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En löytänyt pelkästään parisuhdetta vaan löysin rakkauden. 

46-vuotiaaksi piti elää että löysin miehen johon rakastuin. Tinderissä ehdin olla kolme päivää. Olis varmaan pitänyt mennä aiemmin :) 

Vierailija
4/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä on näin miehen näkökannasta sellainen ongelma, ettei sinne mene kuin kaikkein heikoin aines naisista. Just ne epätoivoisimmat tai muuten parisuhdekelvottomat.

Hyvät naiset löytää parisuhteen muualtakin

Vierailija
5/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä on näin miehen näkökannasta sellainen ongelma, ettei sinne mene kuin kaikkein heikoin aines naisista. Just ne epätoivoisimmat tai muuten parisuhdekelvottomat.

Parisuhteen nyt voi löytää mistä vaan mutta löytääkö rakkauden arvoista miestä? Kaikilla naisilla sellaista ei löydy naapurista. Tai edes sieltä työpaikalta. 

Vierailija
6/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tinderiin menee myös kaikki hyvännäköiset ja laadukkaat koska heillä on siellä tolkuttomasti valinnanvaraa. Ehkä se keskikasti puuttuu. 

Vierailija
7/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä poistuin tinderistä syksyllä 2021. Mä tapasin mieheni muuta kautta tammikuussa 2022.

55v.

Vierailija
8/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhu vain omasta puolestasi, äläkä yleistä.

Kaksi kertaa ollut tinderissä ja löytänyt sieltä kaksi todella mukavaa naista. Erot johtuneet etäisyydestä (km) joka tapauksessa toisen kanssa lähes kaksi vuotta ja toisen n.puoli vuotta. On siellä ihan selvä järkistäkin porukkaa ainakin ollut

Vierailija
9/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä poistuin tinderistä syksyllä 2021. Mä tapasin mieheni muuta kautta tammikuussa 2022.

55v.

Mitä kautta?

Vierailija
10/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

55v.

Mitä kautta?

Kaverin kautta.

Vierailija
11/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Parisuhteen nyt voi löytää mistä vaan mutta löytääkö rakkauden arvoista miestä? Kaikilla naisilla sellaista ei löydy naapurista. Tai edes sieltä työpaikalta. 

Eikö silloin rakasteta kun päätetään olla parisuhteessa? Mä en ole parisuhteessa ilman rakkautta.

Vierailija
12/12 |
02.06.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up