Mites sen mopopojan vanhemmat? Ovatko antaneet ajella viritetyllä mopolla? Lasu?
Välinpitämättömiä vanhempia. Siinä näkee ehkä ettei omena ole pudonnut kauas puusta.
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vanhemmat on tietysti perillä onko mopo viritetty? No minä en ollut koko aikana. Asiasta oli puhetta ettei niitä viritetä ja luotin siihen. Mutta en voi tietää varmaksi oliko niin.
Et sitten osaa mopoa katsoa? Luotat teinin sanaan???
😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikö se ollut mopomeeting. Paljon samanikäisiä naperoita mopoilemassa, selvin päin. Ja poliisi tyrkkäs pojan tieltä ulos. Kenestä se lasu pitäisi tehdä?
Siitä joka ajoi ilman ajo-oikeutta satasta viritetyllä mopolla, josta oli poistettu rekisterikilpi.
Ja isä haukkui poliisin medialle. 😂😂😂😂😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Jos se mopo on sen pojan oma, vanhempien pitäisi olla tietoisia, onko se mopo niin kuin olla pitää vai onko tehty virityksiä. Ja kun ei se ollut rekisterissäkään...
Jos on oma ja virityksiä, sakkoja voi tulla ajajan huoltajalle ajoneuvon luovuttamisesta ajo-oikeudettomalle.
Ei pelkästään voi tulla. Jos kiinni jää, niin tulee.
Vierailija kirjoitti:
Minusta alaikäisten liikennerikomukset voisi johtaa suoraan lasuun ja kiireelliseen sijoitukseen.
ja tämän pitää koskea myös eliittiperheiden lapsia - ei eliitti perheillä voi olla aina omia oikeuksia kuten nyt on Suomessa...
Tämä mopopoika pitää ottaa poliisin toimesta erikoistarkkailuun.
Mopojonne pitää laittaa maksamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vanhemmat on tietysti perillä onko mopo viritetty? No minä en ollut koko aikana. Asiasta oli puhetta ettei niitä viritetä ja luotin siihen. Mutta en voi tietää varmaksi oliko niin.
Kyllä isät ainakin tietää kun ovat monesti mukana ja ostavat ne viritysosat.
Mitä muuta rikollista puuhastelevat?
Varastelevat yhdessä kaupoista. Pahoinpitelevät ohikulkijoita. Rikkovat yhdessä paikkoja. Narkkaavat yhdessä?
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmat ovat eronneet ja toinen on vankilassa.
Ja toinen pyllistää OnlyFansissa,
Kulkeeko tämä keskustelu niin, että miehet on pojan puolella ja naiset niin närkästyneitä?
Vierailija kirjoitti:
Kulkeeko tämä keskustelu niin, että miehet on pojan puolella ja naiset niin närkästyneitä?
Ei kulje.
Miksi nämä mopopojat sitten jaa rasva apinoiksi autokorjaamoihin? Ainiin koska ei opiskelu kiinnosta. Tiedän koska olen itse opiskellut automekaanikoksi ja huomasin että minulla on akateemikon aivot joten vaihdoin alaa.