Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-poliisi Ella Varikselta suorat sanat poliisin toiminnasta Tuusulassa: ”Iso ongelma”

Vierailija
10.08.2026 |

Entinen poliisi Ella Varis painottaa, kuinka suuri merkitys yksittäisellä poliisin ja nuoren kohtaamisella on. Yksikin epäonnistuminen voi romuttaa luottamuksen, hän sanoo.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/298719a1-9abc-44c0-a01d-7a4e2c4dc99c

Ex-poliisi Ella Varis kuittailee poliisin toiminnasta Tuusulan tapauksessa sunnuntaina julkaisemallaan Tiktok-videolla.

Kommentit (26)

Vierailija
21/26 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Fakta on se, että tositilanteessa ainakin minä haluaisin tämän Tuusulan poliisin turvaamaan minun elämääni ja terveyttä ei, enkä Ella Varista tanssimaan taustalle.

Missään nimessä tätä Tuusulan poliisia ei pidä enää sijoittaa tähän työhön, mutta mielestäni hän sopisi hyvin esimerkiksi keskeyttämään ja tutkimaan seksuaalirikoksia.

Poliisi tekee pienellä palkalla vaarallista työtä paineen alla, ja vaikka tästä suorituksesta ei mitalia pidäkään antaa, näen että hänellä riittää pää vaikeissakin tilanteissa selviytymiseen. Mopopoikien kanssa hänen lahjansa menevät hukkaan.

En haluaisi Ellaa enkä mopopoikaa turvaamaan minun elämääni. Luotan ennemmin poliisiin.

Vierailija
22/26 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta karkuun kaahailija menetti poliisin luottamuksen.

No muutama vuosi ja kaikki poliisit tuntee jo nimeltä. Sehän se on pojan tavoite, ilmeisesti kun nuorena aloittaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa tämä poliisin ja mopoilijoiden välinen luottamus kun mopoilijat perseilevät jatkuvasti ja poliisin pitäisi vain sietää. Nyt poliisi ei sietänyt ja "luottamus" murenee. Huutista saatana vassarimedioille.

Vierailija
24/26 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä poliisi saa kiila alalla yrittää tappaa jos sillä on kuukautiset ja mielialat heittelee ja tietää olevansa oikeassa. 

Naisvihaa, kuten nuorilla nykyään yleisesti.

Nsisviha on väärä tapa yrittää saada pilluva.  Sillä ei ainakaan saa sitä.

Vierailija
25/26 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitään mopomiittejä ei pitäisi salliakaan. Rikollisten kokoontumisajoja, kuten nytkin nähtiin.

Ei mopolla häiriköinti, sen virittely ja ajokiellossa ajelu ilman rekisterikilpiä ole mikään kansalaisoikeus saatika laissa sallittu nuorten harrastus.

Vierailija
26/26 |
11.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarjoutuuko alkaa demonstroimaan miten olisi itse ratkaissut pysäytystilanteen turvallisesti. Eli sitten vaan biksut päälle ja pysäytteleen ja nuoria kohtaileen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän yhdeksän