Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Moring komea

Vierailija
10.08.2026 |

Minun mielestäni ei. 

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei todellakaan. Hyvinkin vastemielinen. Esim Milan Jaff oli todella komea ja herkku, kun metrossa maidossa ui. Tekona sekin ällöttävä, lisäksi kaikki muutkin sen jutut. Hyvin jouti maasta pois. Mihis Moring häädettäis... :(

Makunsa kullakin. Oletko muuten itse mies?

Vierailija
42/48 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hemmetti ei ole

Jos adriana liman näköinen henkilö tekis murhan, en voisi kutsua kyseistä henkilöä kauniiksi

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä sen uskonto on .   USKONTO .   

Vierailija
44/48 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisistä näkee sen hengen minkä värinen niissä on .   Eri väriset henget ei ole energioita vaan joko noituuden , pimeyden tai valkeuden.  Ihminen voi olla riivattu , tai demoneissa eli pahojen henkien vaikutuksessa.  Olematta itse demoni tai sitten on demoni paha henki.    Kyllä nämä budha hindu poppamies uskonnoissa tiedetään.  Noituudesta .  

Vierailija
45/48 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Shamaanit on noitia ja tietää . 

Vierailija
46/48 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet täysin lihasi homoissa etkä ole yhtään hengellinen etkä noita et guru et näe näitä henkiä . 

Vierailija
47/48 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku Moringin uhreista sanoi, että IRL se on todella hyvännäköinen ja että julkisuudessa näytetyt kuvat eivät vastaa todellisuutta. Oikeudenkäynnin huppukuvista on tietysti vielä vaikeampi sanoa... Tosi harmi sinänsä, jos komeus hurmasi ja hämäsi naisia (päihteiden tarjoamisen lisäksi), kun tyyppi on sisältä mätä. Ted Bundy -tyyppinen keissi.

Vierailija
48/48 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin järkyttää että joku viinan tarjoaminen ja sitten haistattelu päälle ja haukkuminen saa jonkun lähteen mukaan. eli on todella hakenut itsetunto ongelmaisia naisia se että tiedettiin että hakee parantolan ovelta uhreja eikä asiaa tutkittu yhtään on karmea tieto. 

heikomman kiusaaminen on alhaista ja noloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme