Kuinka moni on enää kokakannut, kun on tullut ero ja ei lapsia huollettavana?
Itselle tuli ero 4v sitten ja en ole kertaakaan sen jälkeen käyttänyt uunia, ja hellallakin olen lähinnä keittänyt munia hyvin harvoin. En välita tai oikeastaan edes tykkää lämpimistä ruuista, joten minulle tämä on ollut kuin lottovoitto. Kummatkin exät mankui jatkuvasti makkaraa ja liharuokia. Oli kuulemma minun vikani kun en syönyt. 30 vuotta sitä turhaa ruualaittohelvettiä jatkui. Ei enää ikinä!
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Älä ota enää sitä kokakannua.
Miten kokakannua käytetään? Ihan uusi juttu minulle.
Syöt mitä haluat. Äitini teki ruokaa vaikka leskeksi jäi ja me lapset aikuisia
Kyllä minä itselleni laitan ruokaa. Paistoin lounaaksi porsaan ulkofileepihvin ja herkkusieniä ja valkosipulia. Lorautin vielä kuohukermaa sekaan.
Mitä pidetään kokkaamisena? Uunia en ole tarvinnut vuosiin, mutta airfryerissä ja grillissä tulee ruuat laitettua.
Se kokakannu on vähä samanlainen kuin heroiinikannu, mutta pienempi
Kyllä minä teen lihaa ja kalaa pannulla tai uunissa. Lisukkeet kuten kaalin tai porkkanat syön raakana.
Hommasin eron jälkeen gogo kannut ja elämä on ollut senjälkeen vipinää ja vaakalentoa.
Kävin tänään lounaalla. Yksi ateria päivässä ja rahka tms. päivälliseksi on täysin riittävä ruoka. Lounasbuffassa on järkeä jos syö riittävästi.
Mä en ymmärrä tuota ajatusmaailmaa, että yksin ollessa ei kokata. Mä haluan syödä kunnollista ja hyvää ruokaa enkä elää millään leivällä tai eineksillä. Pidän ruoanlaitosta eikä se asia ole miksikään muuttunut vaikka asun nykyään yksin. Välillä teen ns. parempaa ruokaa ja juon viiniä.
Aika pitkään olet jaksanut olla laittamatta ruokaa? Wolttaat ja syöt ravintoloissa? Meillä jos lapset on reissussa, niin harvemmin jaksaa ruokaa laittaa jos yksin syömässä tai vain ollaan kahdestaan syömässä.
On hiukan pakko, muutoin ei rahat riitä, ehkä hiukan löysäilin, kävin vaikka hampurilaisella kun näitä ei maalla saanut.
Olen ollut sinkku ja lapseton aina, kokkaan joka päivä. Eilen tein pizzaa täysin itse, ei siis mistään valmistaikinasta. Tein myös likööriä ja hilloa kauden marjoista.
Miksi söisin epäterveellistä, pahaa ruokaa vain siksi, ettei tuossa pyöri joku mies tai lapset odottamassa ilmaista ruokaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten kokakannua käytetään? Ihan uusi juttu minulle.
Onko se edes laillinen🤔
Kokakannut on varmaan se, kun nuuskataan nenään kokaiiniä naiset isoilta rinnoilta.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ymmärrä tuota ajatusmaailmaa, että yksin ollessa ei kokata. Mä haluan syödä kunnollista ja hyvää ruokaa enkä elää millään leivällä tai eineksillä. Pidän ruoanlaitosta eikä se asia ole miksikään muuttunut vaikka asun nykyään yksin. Välillä teen ns. parempaa ruokaa ja juon viiniä.
Ystäväni kun vaihtoi kokin työstä muuhun työhön niin hän lopetti ruuanlaiton siihen. Hän käy miehensä kanssa ulkona syömässä ja sen lisäksi syö työpaikka ruokalassa. Ei heillä tehdä kuin riisipuuroa jouluisin kaikki muu ruoka on joko jotain valmis salaattia tai sitten aamupalaa tai iltapalaa.
Vierailija kirjoitti:
Aika pitkään olet jaksanut olla laittamatta ruokaa? Wolttaat ja syöt ravintoloissa? Meillä jos lapset on reissussa, niin harvemmin jaksaa ruokaa laittaa jos yksin syömässä tai vain ollaan kahdestaan syömässä.
Tämä on aina yhtä koomista, että kokkaamattomuus tarkoittaa Woltaamista ja ravintolassa syömistä.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä itselleni laitan ruokaa. Paistoin lounaaksi porsaan ulkofileepihvin ja herkkusieniä ja valkosipulia. Lorautin vielä kuohukermaa sekaan.
Siis KERMAA ruokaan? Hyi!