Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa yhtäkään hyvää syytä tavata 10 vuoden takaista eksää?

Vierailija
10.08.2026 |

Ero tuotti aikoinana valtavasti sydänsuruja, mutta olen mennyt eteenpäin. Nyt vaihdoimme muutaman viestin somen kautta ihan hyvässä hengessä. Olen menossa vuosien jälkeen käymään entisessä kotikaupungissani, missä hän asuu. Kävi mielessä, pyydänkö kahville tai yksille, koska osa minusta haluaisi nähdä hänet nyt kun vettä on virrannut Aurajoessa ja olemme molemmat jo varhaiskeski-ikäisiä, mutta liekö tämä lähtökohtaisesti aina huono idea. Onko kukaan tehnyt näin? Miltä tuntui?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee onnelliseksi kun huomaa että tuostabpääsin eroon.

Vierailija
22/27 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin 20-30v, monet miespuoliset opiskelu- ja työkaverini kävivät aika ajoin höyläämässä eksiään - jopa vuosien takaa. Aina niitä naisia löytyi, joita tuo kiinnosti. Itse en alkanut tuohon, vaikka muistelenkin toisinaan, kuinka upeita takamuksia eksilläni oli ollut jne. Nykyään kaveripiiri vaihtunut, en tiedä ovatko muuttaneet käytöstään. Itse en ole edes viestitellyt 7 vuoteen yhdenkään eksän kanssa, saati että olisin halunnut tavata.

m44 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa hyvä syy olisi se, että hän haluaa lahjoittaa sinulle ison tukun rahaa. 

Vierailija
24/27 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paria exää oon käynyt panemassa.

Vierailija
25/27 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole halunnut ola erään mitään tekemisissä eron jälkeen. Jätti niin inhottavat muistot. 

Vierailija
26/27 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinun tapauksessa ei varmaan? En tiedä...

Itsellä exien tapaamisiin on liittynyt lähinnä ajatus seksistä. Jos se on ollut toimivaa, niin pari kertaa on niissä merkeissä "muisteltu menneitä".

Mutta tämä toimii siis vain silloin kun molemmat on sinkkuja ja hakee samaa juttua. Eli sitä seksiä. 

Jos tyyppi aiheuttaa sydänsuruja niin en sitten tiedä kannattako riskeerata. 

M44

Vierailija
27/27 |
10.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itse halua kuulla mitään vaikka lapsia onneksi aikuisia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi