Onko olemassa yhtäkään hyvää syytä tavata 10 vuoden takaista eksää?
Ero tuotti aikoinana valtavasti sydänsuruja, mutta olen mennyt eteenpäin. Nyt vaihdoimme muutaman viestin somen kautta ihan hyvässä hengessä. Olen menossa vuosien jälkeen käymään entisessä kotikaupungissani, missä hän asuu. Kävi mielessä, pyydänkö kahville tai yksille, koska osa minusta haluaisi nähdä hänet nyt kun vettä on virrannut Aurajoessa ja olemme molemmat jo varhaiskeski-ikäisiä, mutta liekö tämä lähtökohtaisesti aina huono idea. Onko kukaan tehnyt näin? Miltä tuntui?
Kommentit (27)
Et ilmeisesti ole varattu, kun olet viestitellyt. Itse en olisi edes viestitellyt.
Erottiin 2008 ja pari vuotta sitten vaihdettiin somessa kuulumisia. Nyt ollaan käyty kahdesti kahvilla 2v sisään ja joskus kysellään kuulumiset. Juteltu niitä näitä ja myös pyydetty sekä annettu puolin ja toisin anteeksi. Ihan hyvää on tehnyt molemmille. Suhde kun ei ollut kovin tasapainoinen.
Onko voittanut lotossa ja haluaa ostaa sinulle auton?
Vierailija kirjoitti:
Et ilmeisesti ole varattu, kun olet viestitellyt. Itse en olisi edes viestitellyt.
Tää voi tulla sulle shokkina mutta jopa naimisissa olevilla naisilla on lähtökohtaisesti oikeus käydä keskusteluja aivan kenen kanssa tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää voi tulla sulle shokkina mutta jopa naimisissa olevilla naisilla on lähtökohtaisesti oikeus käydä keskusteluja aivan kenen kanssa tahansa.
Ei ole. Miksi viestittelisit muille miehille? Olette sairaita.
Vierailija kirjoitti:
Onko voittanut lotossa ja haluaa ostaa sinulle auton?
Tuskinpa on, kun vuokrayksiössä asustelee. Autoa en täällä kantakaupungissa tarvitse. Ap
Jos se toinen on mies, se haluaa päästä panemaan.
En ole yhteydessä eksiini. Nykyään en edes lasteni äitiin, koska lapset lopultakin yli 20v.
Varmaan tuossa on tärkeintä selvittää ensin itselleen mitkä ne tapaamisen perimmäiset motiivit ovat. Jos haluaa vain tavata ihmistä menneisyydestä kuulumisien vaihdon ja mahdollisen "pöydän puhdistamisen" merkeissä, niin kaippa se on ok. Jos taas on kyse jostain vanha suola janottaa-jutusta, jättäisin itse välistä.
Toki on, jos on kiimaista pesää tiedossa.
Käy moikkaamassa, mutta älä ylläty, jos se on edelleen täys persläpi. Ainut mitä teillä on yhteistä on huonosti päättynyt suhde, joten sen pohjalta voi olla tuo kuulumisten vaihtaminen vähän heikkoa. Jos kestät sen, että alatte puida niitä vanhoja juttuja taas läpi, niin sen kun hyppäät sinne syvään päätyyn.
No selvästi mieli tekee kun asiaa pitää edes miettiä. Mitä sitä meiltä kyselet?
Vierailija kirjoitti:
Paneminen.
Tämä on ainut hyvä syy.
Aina Tokiossa käydessä käyn höyläämässä vaihtarivuoden aikasta tyttistä muutaman kerran ,vaikka sekin on jo naimisissa tahollaan.
Olin siellä 1997-98 , vuosittain tulee käytyä lomalla/duunihommissa siellä 1-4krt .
Kunhan muistaa, että vettä on virrannut paljon. Ettei ala haikailemaan tai kuvittelemaan mitään. Erään exän kanssa pidetään yhteyttä (soitellaan kerran-pari vuodessa tai joskus voi mennä parikin vuotta). Tavattiin viimeksi n.10 vuotta sitten. Jutellaan niitä näitä, jatketaan siitä mihin viimeksi jäätiin. Hänessä arvostan (voinko oikeasti kirjoittaa ja ajatella näin?) hänen tapaansa tuoda asioita esiin ja että hän osaa kysyä oikeita kysymyksiä. Vaikea selittää mutta hän lukee minua kuin avointa kirjaa.
No jos seksi oli aikanaan hyvää niin mikä ettei käydä nusaisemassa.
Juokse