Mistä ostatte laadukkaita vaatteita nykyään?
Kommentit (9)
Naisten housukauppa on ok. Mutta kallis vähän köyhälle, jouduin viimeksi ottamaan muualta.
En mistään. Saa maksaa järkyttäviä summia eikä siltikään saa hyvää. Yritän ostaa niin kestävää kuin löydän mutta kaunista ja tyylikästä ei ole samassa paketissa kuitenkaan.
Monesti käytettynä Fidasta, Kontista ja Uffista. Tai netistä Tori.fi palvelimen kautta ja Emmystä.
Olen jo pitkään hsrkinnust ostamistaVestaire colkektivesta ja Etsysta, joista haluaisin kuulla kokemuksia.
Net a Porter on oma suosikki. On melko kallis, mutta alennusaikaan voi tehdä löytöjä.
Vierailija kirjoitti:
Monesti käytettynä Fidasta, Kontista ja Uffista. Tai netistä Tori.fi palvelimen kautta ja Emmystä.
Olen jo pitkään hsrkinnust ostamistaVestaire colkektivesta ja Etsysta, joista haluaisin kuulla kokemuksia.
Mistä ne on alunperin ostettu?
Minäkään en löydä mistään. Netistä en halua tilata enåä mitään, kun joudun aina palauttamaan. Kaupoissa ei kiinnosta kulkea, kun koskaan ei löydy mitään.
Lisäksi tuntuu, että olen 41-vuotiaana väärän ikäinen kaikkiin vaatekauppoihin. Vaihtoehdot ovat teini ja täti.
Hyviä ja mulle sopivia housuja työmatkoilla Mr Price -myymälöistä Nairobista ta muista Itä-Afrikan pääkaupungeista. Bangkok ja Hanoi aika hyviä paitojen suhteen.
Uusia vaatteita ja kenkiä ostan vain ulkomailta kun käyn siellä. Suomessa hinta/laatu on jo pohjamudissa
Mitähän tarkoitat laadukkuudella? Itselleni riittävän laadukasta löytyy helposti, mutta turha luetella tietämättä, mitä haet.