Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko käynyt Kauniaisissa? Mitä pidit?

Vierailija
07.03.2026 |

Minusta se on autio ja keskusta on ruma.

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ok paikka. 

Vierailija
2/42 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mieltä. Ja keskustan halkoo vielä junarata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis samaa mieltä aloittajan kanssa.

Vierailija
4/42 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika mitäänsanomaton pikkukunta. Olisi varmaan aikoinaan ollut kiva nähdä tämän huvila-alueeksi rakennetun alueen vanhoja taloja.

Vierailija
5/42 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauna on maan politiikan juurtunut peruste ! 

Vierailija
6/42 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen, mutta eipä tuosta mitään erityistä jäänyt mieleen. Kuten joku jo kirjoitti, mitäänsanomaton. Mutta tämä toki riippuu siitä mihin vertaa...

Vierailija
7/42 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asun Granissa. Tosi kiva ja monipuolinen pikkukaupunki. Yleinen hyväosaisuuden ilmapiiri, katukuvassa ei juurikaan näy huono-osaisuutta. Lyhyt matka Tapiolaan, jos haluaa käydä isommilla kaupoilla ja ravintoloissa.

Vierailija
8/42 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asun Granissa. Tosi kiva ja monipuolinen pikkukaupunki. Yleinen hyväosaisuuden ilmapiiri, katukuvassa ei juurikaan näy huono-osaisuutta. Lyhyt matka Tapiolaan, jos haluaa käydä isommilla kaupoilla ja ravintoloissa.

No sinne Tapiolaan tai Leppävaaraan on PAKKO lähteä, jos tarvitsee ihan mitä tahansa muuta kuin ruokaa. Enkä hurraisi granin ruokakaupoillekaan.

Vierailija
9/42 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Yleinen hyväosaisuuden ilmapiiri". Olet selvästi joku nousukas.

Vierailija
10/42 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No sinne Tapiolaan tai Leppävaaraan on PAKKO lähteä, jos tarvitsee ihan mitä tahansa muuta kuin ruokaa. Enkä hurraisi granin ruokakaupoillekaan.

Aika lailla kaiken saa nykyään tilattua netistä, joten aika harvoin tulee ostosten perässä lähettyä, ravintoloiden perässä ennemminkin. Granin K-Supermarket on varsin hyvä lähikauppa, mutta tietysti Leppävaaran Cittari on isompi.

Vierailija
11/42 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Yleinen hyväosaisuuden ilmapiiri". Olet selvästi joku nousukas.

No miten muuten kuvailisit tuota, kun vastaan tulee pääasiassa hyvinvoivaa akateemista keskiluokkaa?

Vierailija
12/42 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten muuten kuvailisit tuota, kun vastaan tulee pääasiassa hyvinvoivaa akateemista keskiluokkaa?

Taas tämä akateemis-trolli.

Vierailija
13/42 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huoh. No katso itse tilastoista Granin akateemisuusaste ja vertaa sitä muihin kaupunkeihin. Taitaa olla selkeä ykkönen.

Vierailija
14/42 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huoh. No katso itse tilastoista Granin akateemisuusaste ja vertaa sitä muihin kaupunkeihin. Taitaa olla selkeä ykkönen.

Miksi keskityt tuohon niin kauheasti? Oletko itse duunariperheestä? Eri

Vierailija
15/42 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruotsinkieliset pääsevät yliopistoon omissa kiintiöissään kun osaavat kirjoittaa oman nimensä. Eli ei kannata paljon akateemisuudella kerskua.

Vierailija
16/42 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen, mutta eipä tuosta mitään erityistä jäänyt mieleen. Kuten joku jo kirjoitti, mitäänsanomaton. Mutta tämä toki riippuu siitä mihin vertaa...

Granin keskusta on heittämällä yksi Suomen rumimmista kaupunkikeskustoista, jos ei peräti rumin.

Vierailija
17/42 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jees, vähemmän sossupummeja ja muualta tulleita rötöstelijöitä ja ostarin ympärillä pyöriviä laumoja.

Vierailija
18/42 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Granin keskusta on heittämällä yksi Suomen rumimmista kaupunkikeskustoista, jos ei peräti rumin.

Et sitten ole kovin kauaksi tuolta edennyt, jos et ole Espoon keskuksessa käynyt 🤣 Meno on siellä kuin kuuluisassa Mogadishussa, eli Vantaalla tai lähi-itäkeskuksessa.

Vierailija
19/42 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen sanonut tämän ennenkin: jos kävelee Granin halki esim. Asematietä pitkin, vastaan tulee todennäköisesti koko matkalla yksi koiranulkoiluttaja.

Vierailija
20/42 |
07.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi keskityt tuohon niin kauheasti? Oletko itse duunariperheestä? Eri

En ole duunariperheestä. Aiemmassa asuinpaikassani tympäännyin epäakateemiseen väestönosaan katukuvassa ja Graniin muuttamisen jälkeen mielialani on ollut paljon parempi. On hyvä fiilis, kun käy ulkona. Tietysti jokainen asettaa omat kriteerinsä hyvälle asuinpaikalle ja tuo on yksi minun kriteereistäni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kuusi