Oletko käynyt Kauniaisissa? Mitä pidit?
Kommentit (42)
Samaa mieltä. Ja keskustan halkoo vielä junarata.
Vierailija kirjoitti:
Siis samaa mieltä aloittajan kanssa.
Aika mitäänsanomaton pikkukunta. Olisi varmaan aikoinaan ollut kiva nähdä tämän huvila-alueeksi rakennetun alueen vanhoja taloja.
Kauna on maan politiikan juurtunut peruste !
Olen, mutta eipä tuosta mitään erityistä jäänyt mieleen. Kuten joku jo kirjoitti, mitäänsanomaton. Mutta tämä toki riippuu siitä mihin vertaa...
Asun Granissa. Tosi kiva ja monipuolinen pikkukaupunki. Yleinen hyväosaisuuden ilmapiiri, katukuvassa ei juurikaan näy huono-osaisuutta. Lyhyt matka Tapiolaan, jos haluaa käydä isommilla kaupoilla ja ravintoloissa.
Vierailija kirjoitti:
Asun Granissa. Tosi kiva ja monipuolinen pikkukaupunki. Yleinen hyväosaisuuden ilmapiiri, katukuvassa ei juurikaan näy huono-osaisuutta. Lyhyt matka Tapiolaan, jos haluaa käydä isommilla kaupoilla ja ravintoloissa.
No sinne Tapiolaan tai Leppävaaraan on PAKKO lähteä, jos tarvitsee ihan mitä tahansa muuta kuin ruokaa. Enkä hurraisi granin ruokakaupoillekaan.
Vierailija kirjoitti:
"Yleinen hyväosaisuuden ilmapiiri". Olet selvästi joku nousukas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No sinne Tapiolaan tai Leppävaaraan on PAKKO lähteä, jos tarvitsee ihan mitä tahansa muuta kuin ruokaa. Enkä hurraisi granin ruokakaupoillekaan.
Aika lailla kaiken saa nykyään tilattua netistä, joten aika harvoin tulee ostosten perässä lähettyä, ravintoloiden perässä ennemminkin. Granin K-Supermarket on varsin hyvä lähikauppa, mutta tietysti Leppävaaran Cittari on isompi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Yleinen hyväosaisuuden ilmapiiri". Olet selvästi joku nousukas.
No miten muuten kuvailisit tuota, kun vastaan tulee pääasiassa hyvinvoivaa akateemista keskiluokkaa?
No miten muuten kuvailisit tuota, kun vastaan tulee pääasiassa hyvinvoivaa akateemista keskiluokkaa?
Taas tämä akateemis-trolli.
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä akateemis-trolli.
Huoh. No katso itse tilastoista Granin akateemisuusaste ja vertaa sitä muihin kaupunkeihin. Taitaa olla selkeä ykkönen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä akateemis-trolli.Huoh. No katso itse tilastoista Granin akateemisuusaste ja vertaa sitä muihin kaupunkeihin. Taitaa olla selkeä ykkönen.
Miksi keskityt tuohon niin kauheasti? Oletko itse duunariperheestä? Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas tämä akateemis-trolli.Huoh. No katso itse tilastoista Granin akateemisuusaste ja vertaa sitä muihin kaupunkeihin. Taitaa olla selkeä ykkönen.
Ruotsinkieliset pääsevät yliopistoon omissa kiintiöissään kun osaavat kirjoittaa oman nimensä. Eli ei kannata paljon akateemisuudella kerskua.
Vierailija kirjoitti:
Olen, mutta eipä tuosta mitään erityistä jäänyt mieleen. Kuten joku jo kirjoitti, mitäänsanomaton. Mutta tämä toki riippuu siitä mihin vertaa...
Granin keskusta on heittämällä yksi Suomen rumimmista kaupunkikeskustoista, jos ei peräti rumin.
Ihan jees, vähemmän sossupummeja ja muualta tulleita rötöstelijöitä ja ostarin ympärillä pyöriviä laumoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Granin keskusta on heittämällä yksi Suomen rumimmista kaupunkikeskustoista, jos ei peräti rumin.
Et sitten ole kovin kauaksi tuolta edennyt, jos et ole Espoon keskuksessa käynyt 🤣 Meno on siellä kuin kuuluisassa Mogadishussa, eli Vantaalla tai lähi-itäkeskuksessa.
Olen sanonut tämän ennenkin: jos kävelee Granin halki esim. Asematietä pitkin, vastaan tulee todennäköisesti koko matkalla yksi koiranulkoiluttaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi keskityt tuohon niin kauheasti? Oletko itse duunariperheestä? Eri
En ole duunariperheestä. Aiemmassa asuinpaikassani tympäännyin epäakateemiseen väestönosaan katukuvassa ja Graniin muuttamisen jälkeen mielialani on ollut paljon parempi. On hyvä fiilis, kun käy ulkona. Tietysti jokainen asettaa omat kriteerinsä hyvälle asuinpaikalle ja tuo on yksi minun kriteereistäni.
Ok paikka.