Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytiin ulkokuntosalilla pojan kanssa

Vierailija
09.08.2026 |

13 v poika pesi mennen tullen paikalla olleet sporttiset +30 v naiset. Naiset pihisi laitteissa ja poika se vaan nosteli menemään ilman vaikeuksia. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n pojalla taitaa olla myös aika paljon enemmän testosteronia kuin niillä naisilla. Ainakin toivottavasti... 

Ihan samalla tavalla sitten voisi vertailla, että montas lasta se ap:n poika on synnyttänyt. Taitaa ne naiset voittaa sen pojan.

Vierailija
22/31 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä odottaa +30v nainen pesijää. Saa tulla.

Saako siis tulla sisälle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n pojalla taitaa olla myös aika paljon enemmän testosteronia kuin niillä naisilla. Ainakin toivottavasti... 

Ihan samalla tavalla sitten voisi vertailla, että montas lasta se ap:n poika on synnyttänyt. Taitaa ne naiset voittaa sen pojan.

Näin sivusta aika naurettava vertaus. Pojalla kun ei ole edes elimiä moiseen. Aina iänikuinen synnytysjankkaus.

Vierailija
24/31 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Incelli voimaantuu taas.

Kannattaako jokaiseen provoon tarttua? Ja miksi biologisista tosiasioista täytyy ottaa itseensä? Kyllä normaalin itsetunnon ja yleissivistyksen omaava ihminen tietää ja kestää sen.

Tätä saa ihmetellä ja nauraa päivittäin.

Vierailija
25/31 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta osaako poitsu virkata hianot lapaset? ;)

Vierailija
26/31 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä nostin 14-vuotiaana 80kg penkistä ilman treenausta. Olin vain punnertanut sitä ennen.

Aivan. Lapset pystyy kaikennäköiseen. Muistan kun noin 8v tein kuntosalilla 140 vatsaa. Miten ei voisi kun paino on parikytkiloa eikä läskiä ollenkaan. Ei kyllä sixpackiäkään mutta ei sitä lapsi tarvitse

Vierailija
27/31 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä hittoa 13v tekee kuntosalilla. Kiipeilytelineet on lapsia varten, ei aikuisten kuntosalit, oli ne sitten sisällä tai ulkona. Ärsyttää kun kersat hyppii ja roikkuu laitteissa joita ei edes osaa käyttää. Eikö noissa ole ikäraja? 

Kyllä voi 13v käyttää kuntosalilaitteita jos osaa. Itsekin ihan normaalisti käytin sen ikäisenä.

Vierailija
28/31 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko siellä joku kisa?

Joillakin ilmeisesti. Minä toki olen opettanut koiralle, jos joku esim juoksee ohi ja koira haluaa heti lähteä juoksemaan ohi, ettei ole kilpailu. Toki joillakin on pätemisen tarve joka paikassa, vaikkei muut edes huomaa koko yksin kilpailijaa. Toisaalta olisi huolissaan jos noin nuori ei pärjäisi 30 vuotiaalle, toisaalta tuo poika ei pitkään jaksaisi kaksi vuotiaan perässä tehdä samoja temppuja 

Vierailija
29/31 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä odottaa +30v nainen pesijää. Saa tulla.

Voin pestä selän ja vähän hieroa pakaroita samalla.

Vierailija
30/31 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään kisa. Myös huono esimerkki 13v pojalle yrittää todistaa oman sukupuolensa ylivertaisuus. Kohta alkaa varmaan kutsumaan itseään alfaksi ja piikittämään itseensä steroideja.

Vierailija
31/31 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sporttinen mies kokeilin ulkokuntosalilla monkey bar telinettä missä käsillä mennään puolapuita pitkin 5m matka. Vaivoin pääsin telineen päähän. Sitten telineelle tuli 10v tyttö joka meni viisi kertaa telineen päästä päähän kuin tyhjää.

M39

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän yhdeksän