Kannabis on maapallon masentavin asia mitä maapallolta löytyy
Kannabis on myrkkyä, kannabis masentaa ja vie pois auringon valon
Kannabis on huume
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jo viisi tuttua on tehnyt itse murhan kannabiksen takia!! Älkää käyttäkö!!
Valehtelu senkun paksunee. Melkein jännittää mitä keksit seuraavaksi.
Minulla oli ystävä joka teki itsemurhan kannabiksen takia, hän oli ollut nuorena nuorten jossain hoitolassa missä hän tutustui lääkkeisiin ja lääkkeiden käyttäjiin, kannabiksen käyttäjiin, heitti kerran kannabikset roskiin kun ajatteli maapallon systeemiä
En halua enä kirjoittaa ystävästäni koska haluan hänen pysyvän anonyyminä ja haluan kunnioittaa kuolleita
Minä epäilen kyllä monia "tekijöitä" tähän itsemurhaan liittyen
Päihteettömyys on aina hyvä vaihtoehto. Itse kyllä tykkään viikonloppuisin poltella pilvee ja juoda alkoholia. Suurin osa ihmisistä ei halua olla täysraittiita. Ja kannabis on vähä haittaisin päihde.
Nuo skitsofrenia ja muut horinat on oikeasti törkeitä sairaita kohtaan. Skitsofrenia on synnynnäinen sairaus jonka voi laukaista mikä vaan mutta jokin sen kumminkin laukaisee ja aina ennen 30v. En pidä siitä että kyseisestä vakavasta sairaudesta puhutaan huttua. Moraalitonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin höyryttää heti apn kiusaksi.
Minua ei kiinnosta pätkääkään sinun kannabiksesi konsumointi
Mutta se ei tarkoita sitä että minun pitäisi osata konsumoida kannabista minun elämässäni koska se ei tee minulle hyvää
Ap
No ole ilman ja nauti elämästäs. Luulin että yrität täällä saada meitä muita raitistumaan. Mikä muu tässä olisi pointtina?
Vai haluatko vaan kannustusta raittiudellesi? Okei.
Hyvä Ap! Sä pystyt siihen. Taas yksi päivä selvänä. Upeeta. Sä oon niin vahva ja rohkea.
Vierailija kirjoitti:
Päihteettömyys on aina hyvä vaihtoehto. Itse kyllä tykkään viikonloppuisin poltella pilvee ja juoda alkoholia. Suurin osa ihmisistä ei halua olla täysraittiita. Ja kannabis on vähä haittaisin päihde.
Nuo skitsofrenia ja muut horinat on oikeasti törkeitä sairaita kohtaan. Skitsofrenia on synnynnäinen sairaus jonka voi laukaista mikä vaan mutta jokin sen kumminkin laukaisee ja aina ennen 30v. En pidä siitä että kyseisestä vakavasta sairaudesta puhutaan huttua. Moraalitonta.
Kun pitkään yli 30 vuotta viihdekäyttäneistä ei löydy edes yhtä joka olisi itse nähnyt kannabispsykoosin niin ne psykoosit ovat harvinaisia. Johan tuossa todennäköisyys tulee mukaan että jos ne psykoosit olisivat yleisiä niin pakostakin joku on sellaisen nähnyt. Alkoholista, pillereistä ja pulvereista kilahtaneita onkin jo paljon enemmän. Kun joskus harvoin joku saa kannabiksesta psykoosin niin sillä muka perustellaan kieltoa. Siis se päihde/huume joka aiheuttaa vähiten päihdepsykooseja pitää kieltää koska se aiheuttaa psykooseja.
Huh, huh tuo on taas kerran niin ontuvia meriselityksiä kieltoon. Kuinka haitaton päihteen pitää olla että se voidaan sallia? Jos olisi täysin haitaton päihde niin varmaan sekin kiellettäisi. Syynä ihmiset käyttää sitä liikaa kun siitä ei ole haittaa. Ei tziisus sentään. No ryypätä ja syödä saa vaikka ihan liikaa vaikka niistä on aika paljon haittaa. Unohdetaan ainakin logiikka kun voidaan kieltää kannabis samaan aikaan kun sallitaan alkoholi. Laillinen aine on "vain" sata kertaa haitallisempaa.
MInä käytän kaikki päihteitä mitä löytyy, suosittelen samaa muillekin.
Porttiteoria on käytännössä sitä, että kun kerran kukka on laitonta, sitä ostetaan samoilta tahoilta jotka myyvät muutakin laitonta kamaa. Ja kun kerran homma on laitonta, miksi tyytyä myymään pelkkää kukkaa kun monesta muusta aineesta saa paljon riskittömämmin huomattavasti isomman tuoton.
Ja Ap:lle terveiset, vaikutat angstiselta. Peace!
Mistä sie Ap voit tietää että kannabis on noin pahasta. Oletko kenties itse narkkari vai ei-narkkari?!
Vierailija kirjoitti:
Mistä sie Ap voit tietää että kannabis on noin pahasta. Oletko kenties itse narkkari vai ei-narkkari?!
Nehän just kannabista käyttämättömät väittävät tietävänsä kuinka haitallista kannabis on. Käyttäjien mielipiteet ne kuittaa narkkien höpinöiksi. Sillä ei ole näille mitään merkitystä ettei kannabista voi narkata. Nehän pahimmat tietäjät puhuvat vieläkin kannabispiikeistä.
Ap ei tiedä mitään oikeasta narkkaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Ap ei tiedä mitään oikeasta narkkaamisesta.
Huumeisiin kuolee ja kannabikseen ei kuole. Siispä kannabis ei ole huume vaan päihde tai lääke. Riippuu kumpaan sitä käyttää.
Valehtelu senkun paksunee. Melkein jännittää mitä keksit seuraavaksi.