Kannabis on maapallon masentavin asia mitä maapallolta löytyy
Kannabis on myrkkyä, kannabis masentaa ja vie pois auringon valon
Kannabis on huume
Kommentit (51)
Vierailija kirjoitti:
Pitääkin höyryttää heti apn kiusaksi.
Onhan se lisänautinto vaikka omaksi iloksi se menee kaikilla eniten.
Vierailija kirjoitti:
Ap:ta on kiva hakata 😊
Ilmiannettu
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta pätkääkään sinun kannabiksesi konsumointi
Mutta se ei tarkoita sitä että minun pitäisi osata konsumoida kannabista minun elämässäni koska se ei tee minulle hyvää
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei kiinnosta pätkääkään sinun kannabiksesi konsumointi
Mutta se ei tarkoita sitä että minun pitäisi osata konsumoida kannabista minun elämässäni koska se ei tee minulle hyvää
Ap
Toivottavasti kuolet pian ja kärsit helvetillisesti 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onhan se lisänautinto vaikka omaksi iloksi se menee kaikilla eniten.
Olen samaa mieltä, eikä se kannabis ole toiminut minulle niin, niin en sitten käytäkkään sitä
Ap
Kannabis on huumeista vähiten "huume" ja tosiaan siinä mielessä turvallisin kun sen övereihin ei voi kuolla, samoin LSD ja sienet. Alkoholin kuuluis ennemin olla huumetta, se vaan liuottaa aivosolut pilalle kun taas nää toiset rakentaa uusia yhteyksiä ja avaa mieltä. Sanon tän alkoholistina, haluan tästä eroon vielä kun voin, tää se vasta masentava aine on mutta tässä pisteessä vaikee lopettaa kun juon siks että saan normaalin olon, ilman sitä tuntuu et kuolen. Jännä että tupakka unohtuu näissä aina, kun onhan sekin päihde ja vaarallisempi kuin kannabis vaikkei se aiheuta olojakaan. Kun muistaa sen että päihteen ja huumeen erottaa vaan laillisuus/laittomuus niin niitä voi tutkia avomielisemmin. Jos nyt säädettäis niin varmasti holi ja tupakka olis huumeita, alkoholihan on vaarallisimmasta päästä herskan kanssa
Kyllä ne taitaa olla idiootti diktaattorit numero yksi, luuletko että ukrainan porukkaa kannabis masentaa enemmän kuin sota jos luulet niin olet kyllä yksisoluinen sanonko mikä.Täytyy sanoa kun näitä juttuja lukee niin onneksi siellä on edes yksi aloitus sadasta kohtuu järkevä.
Tampereella k.annabiksen haju sekoittuu kadun likaiseen hajuun. Se alkoi ällöttää. Kun ei tuule, ilma seisoo kaduilla illalla.
Vierailija kirjoitti:
Tampereella k.annabiksen haju sekoittuu kadun likaiseen hajuun. Se alkoi ällöttää. Kun ei tuule, ilma seisoo kaduilla illalla.
Itkettääkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itkettääkö?
Vähintään itkettää. Kun kannabis sallittiin jo saksassakin niin teoriassa se voidaan sallia suomessakin. Mitään hyötyä kiellosta ei ole mutta sille on ihmeen paljon kannatusta poliitikkojen joukossa. Asiantuntijoiden kanta on poistaa ainakin käyttörikos.
Kannabis alkaa naurattamaan eikä masenna. Pitäisi sallia Suomessa ja Arkadianmäelläkin voisivat vaihtaa valkoisen jauheen kannabikseen ja tulisi kansalle parempia päätöksiä.
Vierailija kirjoitti:
Kannabis alkaa naurattamaan eikä masenna. Pitäisi sallia Suomessa ja Arkadianmäelläkin voisivat vaihtaa valkoisen jauheen kannabikseen ja tulisi kansalle parempia päätöksiä.
Kannabis liittyy oleellisesti demokratian keksimiseen. Ensin piti polttaa kannabista ja vasta sitten sai puhua politiikkaa. Tiesivät jo silloin että ilman kannabista se menee riitelyksi.
Vierailija kirjoitti:
Kannabis on huumeista vähiten "huume" ja tosiaan siinä mielessä turvallisin kun sen övereihin ei voi kuolla, samoin LSD ja sienet. Alkoholin kuuluis ennemin olla huumetta, se vaan liuottaa aivosolut pilalle kun taas nää toiset rakentaa uusia yhteyksiä ja avaa mieltä. Sanon tän alkoholistina, haluan tästä eroon vielä kun voin, tää se vasta masentava aine on mutta tässä pisteessä vaikee lopettaa kun juon siks että saan normaalin olon, ilman sitä tuntuu et kuolen. Jännä että tupakka unohtuu näissä aina, kun onhan sekin päihde ja vaarallisempi kuin kannabis vaikkei se aiheuta olojakaan. Kun muistaa sen että päihteen ja huumeen erottaa vaan laillisuus/laittomuus niin niitä voi tutkia avomielisemmin. Jos nyt säädettäis niin varmasti holi ja tupakka olis huumeita, alkoholihan on vaarallisimmasta päästä herskan kanssa
Ap taitaa kuulua alkon ja panimoiden kerhoon.
Porttiteorian mukaan pihaportin kautta puutarhaan saapuminen voi aiheuttaa tilanteen jossa on pakko siirtyä vahvempiin aineisiin. Jo ensimmäinen ruusunkin piikki saattaa olla vaarallinen ottajalleen. Ja koskaan ei voi tietää kuinka vahva lajike on tai miten se köynnöstää.
Vierailija kirjoitti:
Porttiteorian mukaan pihaportin kautta puutarhaan saapuminen voi aiheuttaa tilanteen jossa on pakko siirtyä vahvempiin aineisiin. Jo ensimmäinen ruusunkin piikki saattaa olla vaarallinen ottajalleen. Ja koskaan ei voi tietää kuinka vahva lajike on tai miten se köynnöstää.
Porttiteorian mukaan kannabiksesta siirrytään koviin huumeisiin. Hollannissa kannabista on voinut ostaa laillisesti kymmeniä vuosia. Siellä käytetään vähemmän kovia huumeita kuin suomessa jossa ollaan toisena suonensisäisten huumeiden käytössä. Porttiteoria olikin onneton selitys perustella kannabiksen kielto. Mitään ihan oikeaa syytä kieltoon ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Veikkaan että ap ei oo kannapista nähnytkään 😄
Usein eniten kannabista vastustavat eivät ole kokeilleet sitä. Päihteenä se on vähiten haitallinen eikä sen kieltoon ole mitään oikeaa syytä. Jos olisi niin ei olisi keksitty tekosyitä kuten porttiteoria.
Moni kannabiksen kannattaja kehuu sen vaarattomuutta ja polttelee sitä vähän joka päivä, yhtään ei olla riippuvaisia, eihän?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Usein eniten kannabista vastustavat eivät ole kokeilleet sitä. Päihteenä se on vähiten haitallinen eikä sen kieltoon ole mitään oikeaa syytä. Jos olisi niin ei olisi keksitty tekosyitä kuten porttiteoria.
Moni kannabiksen kannattaja kehuu sen vaarattomuutta ja polttelee sitä vähän joka päivä, yhtään ei olla riippuvaisia, eihän?
Ei se ole vaaraton vaan vähiten haitallinen. Siis niin vähähaittainen ettei edes runsaasta päivittäisestä käytöstä ole suuria haittoja kuten lääkekäyttö todistaa. Miten vähäisempi viihdekäyttö sitten on muka vaarallista? Muutenkin jos riippuvuus on syy kieltoon niin tupakan myynti pitäisi lopettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkoholiriippuvaiset ei haittaa yhtään kun kyse on laillisesta aineesta. Kaksinaismoraali joustaa vaikka mille mutkille kun kyse on alkoholin laillisuudesta ja kannabiksen laittomuudesta. Alkoholille sallitaan kaikki haitat ja kannabiksella ei saa olla mitään haittoja.
Jo viisi tuttua on tehnyt itse murhan kannabiksen takia!! Älkää käyttäkö!!