Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jotkut eivät ole lähisukunsa kanssa tekemisissä

Vierailija
09.08.2026 |

Tälläkin palstalla toisinaan ihmetellään miksi jotkut eivät ole lähisukunsa kanssa tekemisissä. Kun arvot ovat aivan erilaiset niin elämä vie aivan eri suuntiin omien sisarusten kanssa. Tähän päälle omien vanhempien vuodatus sisarusten vaikeuksista, rahan puutteesta, veloista, valinnoista, luottamisesta hyvään onneen, alkoholin käytöstä... En halua tuoda tätä omaan perheeseeni, niin se vain on. En halua, että omat lapset ahdistuvat, koska näen, että nämä asiat ahdistaa ja masentaa kaikkia, joita ne jollain lailla koskee.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi lapsena sain tavata ja viettää aikaa alkoholisti ja mt- ongelmista kärsivien persaukisten enojeni kanssa. 

Vierailija
2/3 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä roikun mukana sisarusteni whatsapp -ryhmässä vain siksi, koska haluan pysyä edes jotenkin kärryillä siitä, mitä iäkkäille vanhemmilleni kuuluu. Toki joskus soitan myös isälleni, mutta en halua olla liikaa vaivoiksi. 

Seuraan kyllä kaikkia keskusteluja, mitä siellä käydään. Hyvin harvoin mitään kommentoin, koska keskustelu loppuu lähes aina siihen, kun minä ilmaisen olemassaoloni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
09.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, minä, ja minä...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme viisi