Teini veti ämpärillisen mustikoita kahdessa päivässä!
Kävin mustikassa ja kerkesin putsaamaan marjat mutta ne jäi pakastamatta koska ei ollut pakastuspusseja ja lähdin kaverin mökille pariksi päiväksi. No nyt ei ole enää mitä pussittaa prkl!
Kuka vetää 10 litraa mustikoita 48 tunnissa? Ai juma että sieppaa.
Kommentit (47)
Vierailija kirjoitti:
Totta kai mustikat on hyvästä ihmiselle - olisivat olleet muillekin perheenjäsenille.
Ongelma on, että teini ei ajatellut ketään muuta kuin itseään. Tuollaista käytöstä ei taaperoiäm jälkeen voi puolustella. Pyysikö hän luvan syödä kaikki mustikat? Eiköole ikinä itse poiminut yhtään mustikoita ymmärtääksen, mikä työ siinä on.
Toivottvasri sai saarnan, että ymmärtää ensi kerralla ajatella muitakin kun itseään.
Ei, vaan ongelma on että mitään ap:n kirjoittamaa ei luonnollisestikaan ole tapahtunut mutta silti kaltaisesi vajukkivammaiset joilla ei ole minkäänlaista medialukutaitoa tai internet-osaamista ottavat ne tosissaan.
Minä myöhäisteini haravoin 18 euron ämpärin tänä aamuna 17 minuutissa. Sinänsä hienoa, että teini edes liikahtaa puhelimeltaan muutamaksi minuutiksi. Tosin teinillä oli poimiessaan varmaan jotkin napit päässä.
Nam. Hyvää olisi mustikat ja mansikat. On ikävä tuoretta.
jos sille ei tule ripulia tuollaisesta määrästä, niin on sitten vain myynyt ne ja hankkinut helppoa rahaa
perjantaina näin kaupungilla miten teinipoika kantoi kahta ämpärillistä mustikkaa ja kertoi kaverilleen puhelimessa siitä. Kuulin keskustelun ja äiti oli kerännyt mustikat ja teini sitten päätti myydä ne, jotta saisi siitä puhelimeen rahaa. Keksisi sitten äidilleen tekosyyn mhin ne hävisi.
Minä en ole koskaan ymmärtänyt ihmisiä, jotka keräävät marjoja vain pakastaakseen ne. Vähän sama kun Viivissä ja Wagnerissa Viivi leipoi pullaa, mutta niitä ei saanut syödä, koska pakkasessa oli pullaa. Wagner tähän totesi "Koska täällä saa tuoretta pullaa?!"
Luulisi suolisto toimivan reippaasti. Ehtineekö vessaan, kun hätä iskee vai paskooko housuunsa?
Minulle ämpärillinen mustikoita riittäisi kymmeneksi vuodeksi, jos niitä söisin. Vain mustikkapiiras kiinnostaa, muuten jäävät syömättä.
Vierailija kirjoitti:
Totta kai mustikat on hyvästä ihmiselle - olisivat olleet muillekin perheenjäsenille.
Ongelma on, että teini ei ajatellut ketään muuta kuin itseään. Tuollaista käytöstä ei taaperoiäm jälkeen voi puolustella. Pyysikö hän luvan syödä kaikki mustikat? Eiköole ikinä itse poiminut yhtään mustikoita ymmärtääksen, mikä työ siinä on.
Toivottvasri sai saarnan, että ymmärtää ensi kerralla ajatella muitakin kun itseään.
Teinit nyt ajattelevat vain itseään. Teini-ikäisten itseen keskittyvä käytös on täysin normaali ja biologinen kehitysvaihe. Se ei johdu pelkästä itsekkyydestä tai huonosta käytöksestä, vaan aivojen muovautumisesta.
Höpö höpö. Kuka helvetin älykääpiö muka näkisi vaivan kerätä tuon määrän mustikoita, putsata ne ja jättää sikseen? Sama kun tankkaisit 25 litraa bensaa suoraan maahan.
Ei kukaan jätä mustikoita pakastamatta kahdeksi päiväksi.
Provoa pukkaa.
ahneella on p-nen loppu. Jos siis teini nyt alkaa juosta paskalla, niin ei hätää: hän todellakin saattoi syödä ne mustikat, mutta jos ei paska ala lentää, niin teinisi on varkaan alku ja siitä kannattaa olla huolissaan
Taisi vetää käteen joten tarua vai totta.
Vierailija kirjoitti:
Se on myyny ne
JEP! SUA KUSTIIN ÖÖGAAN...napero vaihto metsäiset marjat "hilloon" ja hommas pari koppaa gebardia, sekä iltapalaksi Turkin pojilta kebangia...
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö. Kuka helvetin älykääpiö muka näkisi vaivan kerätä tuon määrän mustikoita, putsata ne ja jättää sikseen? Sama kun tankkaisit 25 litraa bensaa suoraan maahan.
Ei ne kylmässä parissa päivässä miksikään mene. Ellei teini syö.
Mä olisin iloinen jos mun lapsi kavereineen söisi mustikoita, ei yksin tuota määrää pysty kukaan parissa päivässä syömään. Mustikat on todella terveelliä.
Muuten hyvä, mutta ei kukaan jätä kahta ämpärillistä mustikoita pakastamatta ja lähde pariksi päiväksi mökille.
Jos tarina olisi siltä osin totta, veikkaisin, että teini on myynyt ne mustikat ja ostanut rahalla jotain kivaa. Olihan se edesvastuutonta jättää tuollainen teini pariksi päiväksi yksinään kotiin.
Olisiko ollut parempi jos ne olisivat homehtuneet?
Metsässä on lisää ja ihan ilmaiseksi!