Pitkä mies on kuin naisen isot tissit parinvalinnassa. Jokainen haluaa sellaisen puolison, mutta kun muut asiat toimivat siitä joustaa.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halunnut pitkää miestä vaan isomunaisen. Huomattavasti käytännöllisempi ominaisuus.
Useimmat haluavat. Mutta pienimunainen voi opetella nuolemaan. Opetteleekin, elkei ole tyhmä.
Ei kaikkia kiinnosta se nuoleminen. Itselle se kelpaa esileikkinä, mutta mieluummin haluan tulla kunnolla pannuksi ja minimunalla ei tunnu millekään. Yksi tällainen tullut vastaan, ja oli kyllä iso pettymys, kun ei kunnolla edes pystyssä kestänyt.
Nykyisellä partnerilla on kookas varustus (yli 20cm), ja olen siinä seksimaratonin jälkeen itseäni Bepanthenilla hölvätessä tullut miettineeksi, että kyllä se keskikokoinen tai vain vähän keskikokoa suurempi (esim. vaikka 16cm) taisi olla pidemmässä käytössä parempi oman kestävyyden kannalta. Vaikka olisi miten kosteana, se iso venyttää kuitenkin íhan eri lailla kuin vähän ohuempi vehje ja joutuu enemmän miettimään ettei mene liian syvälle. Liiallinen varominenkaan ei ole mukavaa, kun sitten ei ole tarpeeksi syvällä minulle, itse kun tykkään että osuisi pohjaan.
Mitä tulee aloitukseen, pidän kyllä pitkistä miehistä. Pari lyhyempää partneria on ollut, mutta mieluummin pidempi, kun olen itsekin pitkä ja korkoja tykkään käyttää. Rinnat on itsellä olleet pienet, vasta lasten jälkeen isommat ja aina on kelvanneet. Toisaalta löytyy sitä takamusta, joka täälläkin olleiden kommenttien perusteella kompensoi etumuksen puutetta. Mutta rehellinen mielipiteeni on, että lyhyt ja liian lyhyellä varustettu mies EI valitettavasti voi kompensoida pelkällä kielellä, koska henkilökohtaisesti kaipaan seksistä juuri sitä yhdyntää.
Se menee niin, että miehen pituus vastaa naisen painoa (statuskysymys, mutta myös seksuaalinen; molempien merkitys on kasvanut viime aikoina) Rintojen koko on enemmän verrannollinen munan kokoon. Joillekin koko on ylitsepääsemättömän tärkeää, mutta ei kaikille. Ja liian iso on yleensä jo liian iso. Miehille tilanne on sikäli ikävämpi, että silikonimunaa ei voi ottaa eikä pituus lisäännyt elämäntapamuutoksilla. Mutta onneksi on paljon ihmisiä jotka katsovat vähän muitakin asioita. Välttääpä kovin pinnalliset ihmiset, joita ei hyvään suhteeseen olisi muutenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en halunnut pitkää miestä vaan isomunaisen. Huomattavasti käytännöllisempi ominaisuus.
Useimmat haluavat. Mutta pienimunainen voi opetella nuolemaan. Opetteleekin, elkei ole tyhmä.
Ei kaikkia kiinnosta se nuoleminen. Itselle se kelpaa esileikkinä, mutta mieluummin haluan tulla kunnolla pannuksi ja minimunalla ei tunnu millekään. Yksi tällainen tullut vastaan, ja oli kyllä iso pettymys, kun ei kunnolla edes pystyssä kestänyt.
Nykyisellä partnerilla on kookas varustus (yli 20cm), ja olen siinä seksimaratonin jälkeen itseäni Bepanthenilla hölvätessä tullut miettineeksi, että kyllä se keskikokoinen tai vain vähän keskikokoa suurempi (esim. vaikka 16cm) taisi olla pidemmässä käytössä parempi oman kestävyyden kannalta. Vaikka olisi miten kosteana, se iso venyttää kuitenkin íhan eri lailla kuin vähän ohuempi vehje ja joutuu enemmän miettimään ettei mene liian syvälle. Liiallinen varominenkaan ei ole mukavaa, kun sitten ei ole tarpeeksi syvällä minulle, itse kun tykkään että osuisi pohjaan.
Mitä tulee aloitukseen, pidän kyllä pitkistä miehistä. Pari lyhyempää partneria on ollut, mutta mieluummin pidempi, kun olen itsekin pitkä ja korkoja tykkään käyttää. Rinnat on itsellä olleet pienet, vasta lasten jälkeen isommat ja aina on kelvanneet. Toisaalta löytyy sitä takamusta, joka täälläkin olleiden kommenttien perusteella kompensoi etumuksen puutetta. Mutta rehellinen mielipiteeni on, että lyhyt ja liian lyhyellä varustettu mies EI valitettavasti voi kompensoida pelkällä kielellä, koska henkilökohtaisesti kaipaan seksistä juuri sitä yhdyntää.
Peesaan edellistä siinä, että välillä tuntuu että koko suuseksi on pienimunaisten propagandaa. Ihan miellyttävää se on, ja saan siinä helposti sellaisen kevyehkön orgasmin, mutta se ihana venytyksen tunne syvemmällä mitä panemisesta saa, jää puuttumaan. Käyn seuranhakusivustoilla ja jos mies kehuskelee suuseksitaidoillaan, herää helposti epäilys että on keskivertoa pienempi muna.
Ei kiinnosta mitkään hujopit 😄
Trolli ap aina lähettää tätä naisvihaa keksityistä tarinoista. Miten saa tämän naisvihan loppumaan joku päivä. että se ei kohdennu naisten tisseihin, peppuun ym. Mielestäni mies on aina erittäin tyhmä, jos nämä ovat miehen kriteerit naisia kohtaan. Kun naisena haluan vain miehen, joka omaa käytöstavat, on empaattinen minua ja toisia kohtaan, osaa keskustella yhteiskunnan ongelmista, harrastuksista ja meillä on jokin yhteinen harrastus ja yhteisiä puheen aiheita jne. Mutta jos ap vain keksii näitä iso tissi asioita, se kertoo kaikille että ap on erittäin tyhmä ja jää yksin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tinderiin toivoisi filtterin ettei näyttäisi ollenkaan pikkutissisiä
M43
Pikkutissit ja lattaperseet eivät ole naisia lainkaan. Hyi!
Imehän jo munaa homo!
minä ainakin tykkään pienistä ja keskikokoisista tisseistä.
Aloituksen väite on ainakin osittain totta. Miehellä pituus on parisuhde- markkinoilla + ominaisuus, etenkin parisuhteen alkumetreillä, tutustumisvaiheessa. Pituus ei tietenkään ole ainoa ratkaiseva asia, mutta on aivan päivänselvää että 185- senttisellä miehellä on suurempi mahdollisuus tutustua uusiin naisiin kuin on 160- senttisellä miehellä. "Miehen pituudella ei ole minulle mitään merkitystä, kunhan mies on pidempi kuin minä"- tätä kuulee naisten sanovan usein. Eli ei mitään väliä, mutta kuitenkin sen verran väliä että pitää olla pidempi kuin nainen on. Eli onhan sillä kuitenkin jonkin verran väliä.
"Ensivaikutelma ratkaisee, se kemia". Tässä toinen naisten suusta kuultu vakiolause. On varmaan ihan totta, mutta kuinka usein se kemia sitten tosielämässä natsaa sen itseä lyhemmän miehen kanssa? Oikeasti, silloin kun nainen tosiaan on ryhtynyt suhteeseen itseään lyhemmän miehen kanssa, niin lähes poikkeuksetta kuvaus suhteen alusta on seuraavan tyylinen "no emmä niinku aluks tuntenu mitään semmosta, mut sitten kun töissä/ harrastuksessa/ samassa kaveriporukassa/ opiskellessa tutustuttiin paremmin niin sitten se vaan niinku alko tuntumaan erilaiselta...." Eli sama selkokielellä: Jos kyseinen mies olisi lähestynyt naista esim. baarissa niin olisi joutunut tylysti torjutuksi (koska ensikatse- reaktio miehestä olisi ollut miinusmerkkinen, valtaosin pituudesta johtuen), mutta töissä/ harrastuksessa/ samassa kaveripiirissä mies pystyi kompensoimaan pituudestaan aiheutuvan miinuksen muilla, ilmeisen hyvillä ominaisuuksillaan. Baarissa hänelle ei olisi edes annettu mahdollisuutta lähempään tutustumiseen.
Nämä kemia- ja ensivaikutelma- asiat ovat hyvin mielenkiintoisia, ja niistä tulisi pitkät tarinat joita kukaan ei jaksaisi lukea joten jääkööt sikseen. Yhteenvetona voidaan sanoa että naisen kemia syttyy todennäköisemmin pitkään (siis ainakin naista pidempään) mieheen ja miehen kemia syttyy todennäköisemmin miehen mielestä viehättävän näköiseen naiseen.
Ulkonäöllä on tosiaankin merkitystä, halutaan se tunnustaa tai ei.
Voidaan toimia puolisoni kanssa esimerkkiparina tässä. Minä olen 193 cm ja tyttöstäväni koko on 70J. Pitää toki myöntää, että tissit olivat Tinderin kuvissa hyvin piilossa, joten ne oli lopulta enemmänkin ekstraa.
Meikäläisen tissit ei jousta! Nimim. Pallotissi-65
Mun kaikki miehet on ollut pitkiä ja mulla ei ole tissejä juuri ollenkaan :D
Vierailija kirjoitti:
On mulla ollut myös mua lyhyempi mies, ei sillä miehen pituudella ollut väliä mulle.
Sama. Tosin vain kaksi senttiä lyhyempi, niin sitä ei ehkä lasketa, kun on käytännössä saman pituinen.
Pituus on asia, jota katson miehessä vähiten. Nyt on pitkä, mutta tuolla pari senttiä lyhyemmällä oli isompi muna ja parempi kieli. :D Muutenkin parempaa seksiä.
Kyllä. Hoikka ja siro nainen on ollut ihanne koko ajan ja on edelleen. Amerikoista on yritetty tuoda isotissi ihannetta ja afrikasta jättipersettä.