Miksi kuuma moottoritie estää Siskon luo jäämisen?
Eikö se kuumuutta hohkaava moottoritie ole aika epämukava paikka varsinkin jos ilmastointi ei ole kunnossa?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Siskolla on struuma.
Sitruuna 🍋
Vierailija kirjoitti:
Vasemmistolaiset eivät vielä olleet tietoisia ihmisen aiheuttamasta ilmastonmuutosuhasta tuolloin. Oi niitä aikoja...
Sä et tiedosta vieläkään, etkä ymmärrä lyriikkaa, tollopersu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Autistit ottavat asiat aina kirjaimellisesti.
Monet autistit ovat taitavia sanojen kanssa. Jäävät pohtimaan tekstitasoja, joita useimmat eivät edes huomaa.
Minun tuntemat autistit ovat kaikki melko tyhmiä vänkääjiä.
Ei aihetta tai ketjua, johon ei päivystävä ryssänpersu tule sössöttämään.
Oletko sytyttänyt metsäpaloja tänään vai pelkästään runkannut, putinistisuomalainen (PS)?
Vierailija kirjoitti:
Ei aihetta tai ketjua, johon ei päivystävä ryssänpersu tule sössöttämään.
Ei aihetta tai ketjua johon ei päivystävä komukkanisti tule jankuttamaan persuista.
Vierailija kirjoitti:
Oletko sytyttänyt metsäpaloja tänään vai pelkästään runkannut, putinistisuomalainen (PS)?
Sirittääkö?
Vapaudenkaipuu ja seikkailunhalu voittaa sitoutumisen.
Niimpä. kaupunien valot huutavat. Miksi ei siis jäädä.
Tietä pitää takoa, kun se on kuuma.
Vierailija kirjoitti:
Niimpä. kaupunien valot huutavat. Miksi ei siis jäädä.
Biisihän kertoo selvästi vainoharhaisuudesta. Haistellaan olemattomia savuja ja kuullaan valojen huutavan.
Parempi häipyäkin. Jos omasta siskosta uneksii niin paras olisi pitää asiat aivan omana tietonaan.
Vierailija kirjoitti:
Älykäs ymmärtää abstraktioita.
Ja huumoria. Sitä sinä vähämieli et tunnu ymmärtävän lainkaan. Se tosin on itseään älykkäänä pitäville idiooteille varsin yleinen piirre.
Laiva odottaa ja parempi kun siskon viereen
Jännämies on tehnyt tarpeensa siskoon ja nyt on laittamassa jo uutta matoa koukkuun. Näin minä olen aina tulkinnut ko. lyriikan.
Biisin "sisko" ei siis ole sukulainen. Aika moni ei ole ymmärtänyt sanojen merkitystä.
Monet autistit ovat taitavia sanojen kanssa. Jäävät pohtimaan tekstitasoja, joita useimmat eivät edes huomaa.