Keski-ikäinen, nimeä 3 artistia/bändiä, joita kuuntelet paljon
Kommentit (88)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madonnaa, Bananaramaa ja Kim Wildeä. Olen nähnyt Madonnan livenä kaksi kertaa ja nuo kaksi muuta kerran.
T. Kasariteini.
Ei voi olla todellista. En voi sietää kasari-kasaria. Niin rasittavaa, varsinkin kasari-Madonna. Syntsapoppia. Okei, tulikin mieleeni You mai haat, juu mai soul änt eevriting - tietäjät tunnistatte varmaan, en muista sanoja tarkalleen, niin, se on kultaa.
Modern Talking ja Bad Boys Blue. ihan pikkuisen imelää. Sisko kuunteli noita täysillä ajaessaan vanhalla paskalla Corollalla jossa oli hirmuiset stereot. Kuuli kilometrin päästä kun systeri lähestyy.
Vierailija kirjoitti:
Veikko Lavia ja Dallapea te keski-ikäiset todellisuudessa kuuntelette...
Tottakai kuunnellaan, juhannuksena. Silloin pitää olla vanhaa suomalaista musiikkia, kuuluu asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Veikko Lavia ja Dallapea te keski-ikäiset todellisuudessa kuuntelette...
Kuuluu yleissivistykseen tietää kys. artistit.
Vierailija kirjoitti:
Joalin, Mouhous ja Anki.
Siis tuo Joalin! Olen ihmetellyt kuinka se ei ole Suomessa isompi nimi/tunnetumpi. Ihan heittämällä parempi, laadukkaampi, aidompi kuin ne kymmenet massatähtöset mitä Suomessa nyt on. Kai se on se kieli, ettei Suomen levy-yhtiöt halua panostaa ja sitä edes markkinoida.
Britney Spears
Smashing Pumpkins
Scooter
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Madonnaa, Bananaramaa ja Kim Wildeä. Olen nähnyt Madonnan livenä kaksi kertaa ja nuo kaksi muuta kerran.
T. Kasariteini.
Ei voi olla todellista. En voi sietää kasari-kasaria. Niin rasittavaa, varsinkin kasari-Madonna. Syntsapoppia. Okei, tulikin mieleeni You mai haat, juu mai soul änt eevriting - tietäjät tunnistatte varmaan, en muista sanoja tarkalleen, niin, se on kultaa.
Yksi entinen työkaverini sanoi osuvasti, että mielipiteistähän pitää kiistellä. Tosiasioista kun ei voi. Moden Talking oli myös ihan hyvä ja olen nähnyt senkin.
Erityisen kateellinen olen vaimolleni, joka on ollut Madonnan Who's That Girl World Tourin keikalla Tokiossa 1987. Sain sen posterin huomenlahjan vastalahjaksi.
T. Kasariteini
Erkki Runkkarinen ja väsyneet kädet:
Ruusuja hopeamaljassa
Kake Randelin: Tarja sinä rakas
Kake Singers: Me halutaan olla .............!!!!!
Children of Bodom, AC/DC ja George Michael.
Kent, Lapko, Von Hertzen Brothers
Sentenced
Wintersun
Summoning
Madonna
Sori tuli 4
M 56
Pink Floyd, Corvus Corax, Frank Zappa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin unohdin. Alkava denetia? Vai mikä tauti se oli :P
Alkava Denetia kuulostaa kyllä joltain bändin nimeltä.
Ensin ajattelin että tää on punkbändi, mutta sitten totesin, että liian nokkela, joten sanotaan alternative rock.
Lähinnä klassista ja jazzia mutta
Insomnium
Sentenced
Moonspell
Kalmah
Kaunis kuolematon
no sorry, siinnon ny 5.
Eve ja Ossi, Komiat ja Pekka Simojoki. N40
Love, Pepe & Saimaa, Waves of the echo. M50
Olen 48. Neil Young, Kate Bush ja Foo Fighters.
Alkava Denetia kuulostaa kyllä joltain bändin nimeltä.