Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Keski-ikäinen, nimeä 3 artistia/bändiä, joita kuuntelet paljon

Vierailija
08.08.2026 |

Millainen musa innostaa?

Kommentit (88)

Vierailija
41/88 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lara Fabian, Uriah Heep, Iivana Nyhtänköljä

Vierailija
42/88 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turisti, Arctic Monkeys ja Raptori

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/88 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matti Nykänen, Chisu ja Brymir

Vierailija
44/88 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Michael Jackson ja Queen 

Vierailija
45/88 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tauski. Ei tarvi muuta

Tauskilla onkin paras ääni maailmassa.

Vierailija
46/88 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niilin hanhet (jonnet ei muista!) luo miellyttävän äänimaiseman konjakin siemailulleni. 

Vierailija
47/88 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Paalasen Takatukalla pääsee oikeanlaiseen tunnelmaan. Kuten myös Matti ja Teppo Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy, tule mukanani juhlimaan! Ja sitten Kaija Koo: Latu on auki! 

Unohdit JVG:n. Ai että, kun alkaa kuulua Mä oon öissä töissä, niin alkaa jamit. 

Vierailija
48/88 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin unohdin. Alkava denetia? Vai mikä tauti se oli :P

Vierailija
49/88 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Madonnaa, Bananaramaa ja Kim Wildeä. Olen nähnyt Madonnan livenä kaksi kertaa ja nuo kaksi muuta kerran. 

T. Kasariteini.

Vierailija
50/88 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Krapuloissa Siltsu Sinä ansaitset kultaa. 

Vierailija
51/88 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on niin, että musiikilta alkaa vaatia enemmän keski-iässä. Toisaalta joskus haluaa heittää älyn hyllyn päälle ja antaa vaan mennä hulabaloo-biitin tahtiin. 

Vierailija
52/88 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

tällä viikolla nto, emancipator ja jan blomqvist olleet kovassa soitossa, ensi viikolla muuta

Vierailija
53/88 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Madonnaa, Bananaramaa ja Kim Wildeä. Olen nähnyt Madonnan livenä kaksi kertaa ja nuo kaksi muuta kerran. 

T. Kasariteini.

Ei voi olla todellista. En voi sietää kasari-kasaria. Niin rasittavaa, varsinkin kasari-Madonna. Syntsapoppia. Okei, tulikin mieleeni You mai haat, juu mai soul änt eevriting - tietäjät tunnistatte varmaan, en muista sanoja tarkalleen, niin, se on kultaa.

Vierailija
54/88 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Led Zeppelin, Beatles, CCR........ voisin jatkaa listaa Simon & Garfunkelilla ja Motown-musalla, esim. The Supremes. Vanhaa punkkia. Sex Pistols, Pelle. Motörhead, AC/DC:n vanhat. Kasareista Springsteen, Dire Straits, saksalaiset metallibändit........... Kaikkea menee mielialan mukaan.

Kotimaisista viimeksi ovat sytyttäneet Haloo Helsinki ja Maija Vilkkumaa.

Vierailija
55/88 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikko Lavia ja Dallapea te keski-ikäiset todellisuudessa kuuntelette...

Vierailija
56/88 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän ikään mennessä ja dj:nä toimineena on niin monta suosikkia, että fiiliksestä riippuu, mikä tuhansista suosikeista lähtee levylautaselta soimaan. 

No mikä ois fiilis vaikka tänään? Soittaako DJ samaa musaa kotona kuin keikoilla?

Vierailija
57/88 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rammstein

Rammstein

Rammstein

Nooh, kieltämättä, vaihdevuosiraivoissa joskus tarvitaan tätäkin. 

Vierailija
58/88 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee heikosti niin on tullut kuuneltua 3doors down i'm here without you:ta youtubesta eri versioina, se livenä heitetty jossa paita kastunut on paras, ja Sannin sinä ja se poitsu joka hieman kuulostaa alkunuoteiltaan (intro) kuin tuo i'm here without you ja samalla taustalla tulee kohinan ja rätinän läpi "sinä ja se poitsu", kappaleen sisältö siis tulee ilmi heti muutamassa sekunnissa, neroutta?! :D ... myöskin saman artistin surumielinen terveuloa mun rock,n roll elämään muistutti jostain, ja huomasin että muistutti vanhaa Paramorea kun lähti menovaihde päälle, ja olikin, tavallaan, palkattu Paramoren nykyinen kiertuekitaristi soittamaan ko. biisin kitarat :)  Koko Trippi albumi muistutti hieman Paramoren After Laughter albumia, siis etäisesti äänimaailmaltaan, ... siinäpä tuli kolme artistia, lisäksi Smashing Pumpkinsia ja Linkin Parkia.

Vierailija
59/88 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joalin, Mouhous ja Anki. 

Vierailija
60/88 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Antti Paalasen Takatukalla pääsee oikeanlaiseen tunnelmaan. Kuten myös Matti ja Teppo Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy, tule mukanani juhlimaan! Ja sitten Kaija Koo: Latu on auki! 

Sälli laati valmiin soittolistan. Tänx!