Keski-ikäinen, nimeä 3 artistia/bändiä, joita kuuntelet paljon
Kommentit (88)
Turisti, Arctic Monkeys ja Raptori
Vierailija kirjoitti:
Tauski. Ei tarvi muuta
Tauskilla onkin paras ääni maailmassa.
Niilin hanhet (jonnet ei muista!) luo miellyttävän äänimaiseman konjakin siemailulleni.
Vierailija kirjoitti:
Antti Paalasen Takatukalla pääsee oikeanlaiseen tunnelmaan. Kuten myös Matti ja Teppo Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy, tule mukanani juhlimaan! Ja sitten Kaija Koo: Latu on auki!
Unohdit JVG:n. Ai että, kun alkaa kuulua Mä oon öissä töissä, niin alkaa jamit.
Niin unohdin. Alkava denetia? Vai mikä tauti se oli :P
Madonnaa, Bananaramaa ja Kim Wildeä. Olen nähnyt Madonnan livenä kaksi kertaa ja nuo kaksi muuta kerran.
T. Kasariteini.
Krapuloissa Siltsu Sinä ansaitset kultaa.
Kyllä se on niin, että musiikilta alkaa vaatia enemmän keski-iässä. Toisaalta joskus haluaa heittää älyn hyllyn päälle ja antaa vaan mennä hulabaloo-biitin tahtiin.
tällä viikolla nto, emancipator ja jan blomqvist olleet kovassa soitossa, ensi viikolla muuta
Vierailija kirjoitti:
Madonnaa, Bananaramaa ja Kim Wildeä. Olen nähnyt Madonnan livenä kaksi kertaa ja nuo kaksi muuta kerran.
T. Kasariteini.
Ei voi olla todellista. En voi sietää kasari-kasaria. Niin rasittavaa, varsinkin kasari-Madonna. Syntsapoppia. Okei, tulikin mieleeni You mai haat, juu mai soul änt eevriting - tietäjät tunnistatte varmaan, en muista sanoja tarkalleen, niin, se on kultaa.
Led Zeppelin, Beatles, CCR........ voisin jatkaa listaa Simon & Garfunkelilla ja Motown-musalla, esim. The Supremes. Vanhaa punkkia. Sex Pistols, Pelle. Motörhead, AC/DC:n vanhat. Kasareista Springsteen, Dire Straits, saksalaiset metallibändit........... Kaikkea menee mielialan mukaan.
Kotimaisista viimeksi ovat sytyttäneet Haloo Helsinki ja Maija Vilkkumaa.
Veikko Lavia ja Dallapea te keski-ikäiset todellisuudessa kuuntelette...
Vierailija kirjoitti:
Tähän ikään mennessä ja dj:nä toimineena on niin monta suosikkia, että fiiliksestä riippuu, mikä tuhansista suosikeista lähtee levylautaselta soimaan.
No mikä ois fiilis vaikka tänään? Soittaako DJ samaa musaa kotona kuin keikoilla?
Vierailija kirjoitti:
Rammstein
Rammstein
Rammstein
Nooh, kieltämättä, vaihdevuosiraivoissa joskus tarvitaan tätäkin.
Menee heikosti niin on tullut kuuneltua 3doors down i'm here without you:ta youtubesta eri versioina, se livenä heitetty jossa paita kastunut on paras, ja Sannin sinä ja se poitsu joka hieman kuulostaa alkunuoteiltaan (intro) kuin tuo i'm here without you ja samalla taustalla tulee kohinan ja rätinän läpi "sinä ja se poitsu", kappaleen sisältö siis tulee ilmi heti muutamassa sekunnissa, neroutta?! :D ... myöskin saman artistin surumielinen terveuloa mun rock,n roll elämään muistutti jostain, ja huomasin että muistutti vanhaa Paramorea kun lähti menovaihde päälle, ja olikin, tavallaan, palkattu Paramoren nykyinen kiertuekitaristi soittamaan ko. biisin kitarat :) Koko Trippi albumi muistutti hieman Paramoren After Laughter albumia, siis etäisesti äänimaailmaltaan, ... siinäpä tuli kolme artistia, lisäksi Smashing Pumpkinsia ja Linkin Parkia.
Vierailija kirjoitti:
Antti Paalasen Takatukalla pääsee oikeanlaiseen tunnelmaan. Kuten myös Matti ja Teppo Minä tunnen kuinka vauhti kiihtyy, tule mukanani juhlimaan! Ja sitten Kaija Koo: Latu on auki!
Sälli laati valmiin soittolistan. Tänx!
Lara Fabian, Uriah Heep, Iivana Nyhtänköljä