Keski-ikäinen, nimeä 3 artistia/bändiä, joita kuuntelet paljon
Kommentit (399)
Nachtmahr, Germ, Vater Unser, Nightsatan, ja yleisenä mainintana kai videopelimusiikki, jota soi niin monipuolisesti, etten pysty nostamaan sieltä yksittäistä tähteä esille
Fiiliksen mukaan
Kaija koo
Anna Eriksson (vanhat biisit)
Koivuniemi Paula
Pave Maijanen
Jonne Aaron
Ani
Kirka
Olavi Uusivirta
Tubesta vanhoja ulkolaisia
Smokie, Elvis, Frank Sinatra, Abba
Boney M.
En kuuntele ketään erityisesti, mutta kun kuulen hyvää musiikkia kuuntelen ketä vaan, viimeksi Aliisa Syrjän biisiä Rakkaus on rikki vai mikä lie nimi ollut. Euroviisujen myötä kiinnostuin Kikin äänestä. Bändipuolelta Vesterinen ja Haloo Helsinki toimivat 👍
Deep Purple,kaikkien aikojen paras hevi/hardrock yhtye!Ake,Turun alue
Kaseva,tosi hyvä!maailma menetti loistavan säveltäjän Asko Raivion kuoleman takia!Eki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Neil Young, Bob Marley&The Wailers ja Dead Moon.
Ei ole keski-ikäisten musiikkia, vaan vanhusten.
Kyllä vanhuskin voi kuunnella vaikka Blackpinkkiä tai teini Metrotyttöjä, vaikka suurin osa ikäryhmästä kuuntelisi muunlaista musiikkia. Esimerkiksi minulla on todella laaja musiikkimaku, eikä se rajoitu mihinkään tiettyyn genreen tai vuosikymmeneeseen, eikä myöskään musiikkiin, jota olen kuunnellut jossain tietyssä iässä.
Antti Tuisku, Veera Telenius, Anita Hirvonen
Queen, Foreigner, Reo Speedwagon
Ritchie Blackmore's Rainbow, Thin Lizzy, Deep Purple!
Katsoin spotifysta, mitä olen kuunnellut eniten:
1. Hugo
2. ’Eva Le Noir
3. Bruno Mars
1. Jaques Brel
2. Chet Baker
3. Dave Brubeck Quarter
ei oo mitään erityistä suosikkia, enemmän maku on laajentunut jopa iskelmään. nykyään kuutenlen paljon countryä ja vanhempaa kuten tietenkinkin dollyä ja kennyä sekä fleetwood macia bandeista. mutta outoa kyllä silloin tällöin myös taylor swiftin paria kappaletta joissa on muuten fleetwood macia selkeästi onanoitu.
The Cure, Michael Jackson ja Eläkeläiset
Eläköityneenä muusikkona kuuntelen paljon Jukka Poikaa sieltä 2000 luvun alkuvaiheista asti nykypäivään.
"Koska perustetaan hamppukaupunki...."
1. Insomnium (ym. Raskaat)
2. Alan Walker (myös deadmaus, garrix, armin van buuren jne),
3. Plini (ym. Kitarasankarit kuten Tosin Abasi, Andy James, Satriani)
Meiju Eini Reetu