Keski-ikäinen, nimeä 3 artistia/bändiä, joita kuuntelet paljon
Kommentit (399)
Motörhead, AC/DC ja Deep Purple.
M61
Rainbow.Deep Purple,Ghost tms. Ja EI IKINÄ mitään itkuvirsi-ranteet auki-Suomi-iskelmää mihin lasken myös Eppu Normaalin,Yön jne.
Viime aikoina kuunnellut Aurora(NO), Kent, Olivia Rodrigo, Florence and the Machine
M54
Juice ja Hector kotimaisista ykkösenä. Ulkomaisista kasarihömppää 😄
Twenty One Pilots, The Killers, Kent
Nainen 45 v
Green Day , Shunned at a Funeral, Fleetwood Mac
Vaihtelee tosi paljon mutta mitä tällä hetkellä olen kuunnellut: Chris Cornell, Hole ja Rage Against the Machine
N46
Vierailija kirjoitti:
Ei ole. Koen että siellä palvotaan pahuutta.
Ei gospelia ole tarvis kuunnella.
Alice in Chains, Soundgarden, Hot Tuna
COB, Sentenced, Bring me the Horizon
Kyllä taas näkee miten mielikuvituksettomia suomalaiset ovat musiikinkuuntelun suhteen. Jos vähänkin kuuntelet jotain kokeilevampaa genreä tai niin alapeukkuja satelee.
Risto, Jukka Nousiainen, Joku Iiris.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas näkee miten mielikuvituksettomia suomalaiset ovat musiikinkuuntelun suhteen. Jos vähänkin kuuntelet jotain kokeilevampaa genreä tai niin alapeukkuja satelee.
Keski-ikäinen EI uhriudu, jos tuntematon netissä alapeukuttaa. Muuta neuvoa ei tule.
Olavi Virta, Jamppa Tuominen, Anneli Saaristo
Haloo Helsinki, Juha Tapio, Vesterinen yhtyeineen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen EI uhriudu, jos tuntematon netissä alapeukuttaa. Muuta neuvoa ei tule.
Yksi ja sama mulle, jos joku alapeukuttaa. Kertoo se silti aika paljon alapeukuttajan omasta sielunmaisemasta ja suhtautumisesta kaikkeen vähänkin poikkeavaan.
Tapio Rautavaara
Olavi Virta
Laila Kinnunen
>En ole varmaankaan enää keski-ikäinen, mutta Hector, Juice, Eppu Normaali.
Kaksi noista kolmesta löytyy omalta listaltanikin. Hectorkin on mulla kärjen tuntumassa, mutta jos kolmeen pitää rajata. niin sen tilalla mulla on Leevi & the Leavings. Ja kutosella alkaa minunkin ikäni, joten keski-ikä taitaa olla jo taakse jäänyttä elämää...