Saatko laitettua housut seisaaltaan jalkaan?
Kommentit (23)
Näkeekö ap onko hänellä pitkä vai lyhyt nakki ?
Meinasin kysyä, että miten muuten ne päälle puetaan, mutta sitten älysin, että vanhukset taitaa istua, kun pukevat.
Tottakai. Eihän niitä istuaaltaan voi edes laittaa. Jalat vielä voi pujottaa lahkeisiin istualtaankin jotenkuten, mutta jos peppu on penkissä niin miten siihen voi housuja laittaa?
Vierailija kirjoitti:
Meinasin kysyä, että miten muuten ne päälle puetaan, mutta sitten älysin, että vanhukset taitaa istua, kun pukevat.
Nuorempana oli tapana pukea farkut jalkaan makuultaan, 1970-luvulla, niin sai kireät farkut paremmin kiinni. Usein ne puettiin jopa vähän märkinä, niin kangas venyi paremmin.
En, kun seison päälläni. No tietysti saan laitettua, vielä on tasapainoa jonkun verran.
Saan, hyvä kysymys, eka lahje on helppo mutta entäpä se toinen, no multa se kuitenkin onnistuu.
Mä laitan aina sukat, housut ja kengät seisaalleen jalkaan, vaikka olen melko rapakuntoinen ja 5 kg ylipainoakin. Pääsen myös syväkyykkyyn vaivatta, niin, että kantapäät ovat maassa.
N48
Vierailija kirjoitti:
Tottakai. Eihän niitä istuaaltaan voi edes laittaa. Jalat vielä voi pujottaa lahkeisiin istualtaankin jotenkuten, mutta jos peppu on penkissä niin miten siihen voi housuja laittaa?
Tiedät tasan tarkkaan mitenkä se onnistuu joten vitsi vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuorempana oli tapana pukea farkut jalkaan makuultaan, 1970-luvulla, niin sai kireät farkut paremmin kiinni. Usein ne puettiin jopa vähän märkinä, niin kangas venyi paremmin.
Ja vetskari vedettiin hohtimilla ylös. Itse en ihan noin tiukkoja ostanut, mutta tiedän tapauksia, joissa vetoketjun vetämiseen on tarvittu isä apuun.
Vierailija kirjoitti:
Mä laitan aina sukat, housut ja kengät seisaalleen jalkaan, vaikka olen melko rapakuntoinen ja 5 kg ylipainoakin. Pääsen myös syväkyykkyyn vaivatta, niin, että kantapäät ovat maassa.
N48
Vau. Onnistuuko syväkurkku myös?
Vierailija kirjoitti:
Kateellinen hyvästä fyysisestä kunnosta? Käy varmaan itsetunnon päälle vai mitä?
Housujen laittaminen seisaaltaan jalkaan ei ole osoitus hyvästä fyysisestä kunnosta. Jotain on jo pahasti pielessä jos ei pysty siihen. Jos ei riitä lihasvoima eikä tasapaino tuohon niin tarvitsee jo paljon avustusta.
Saan, riippuen kuinka kivut antaa myöten just kun olen pukemassa
En muista, miten vedän vaatteet päälle, mutta jotenkin hämärästi muistellen sukkien ja kenkien laittaminen jalkaan voi olla vaikeampaa kuin housujen, kun tulee vedettyä nauhat valmiiksi solmittuna jalkaan, on vähän tiukkaa ja voi horjahdella, mutta en muista istuneeni :D
Vierailija kirjoitti:
Mutta kumpi lahje ensin?
Näköjään oikea lahje ensin. Pesen suihkussa myös ensin oikean jalan ja tuo ei liene sattumaa. Ensimmäisenä menee jalkaan vasemman jalan sandaali ja se lienee minun tapani kapinoida maailmaa vastaan.
Aika huono tasapaino täytyy olla, jos ei seisten pysty pukeutumaan.
En ole milloinkaan laittanut housuja istualtaan.
M54
Kateellinen hyvästä fyysisestä kunnosta? Käy varmaan itsetunnon päälle vai mitä?