Erikoiset mutta toistuvat unet. Osaako joku selittää miksi sama uni toistuu?
Mä oon jo pitkään nähnyt monta vuotta unta miehestä, jota en ole koskaan tavannut, mutta mies on joku julkkis. En saa päähäni kuka tai mistä, mutta joka viikko näen unen, missä tapaan miehen eri paikoissa mm. töissä, vapaa-ajalla, treffeillä, konserteissa, kaupassa, puistossa, rannalla. Mies on julkisuudenhenkilö, kun on usean kerran sanonut unissa mulle ja toivoo suhteeltamme yksityisyyttä, kun on työnsä puolesta esillä. Unissa toistuu sama kaava elikä vietän aikaa miehen kanssa ja tää on aina kiitollinen miten suhtaudun häneen rauhallisesti enkä kilju ja postaa someen kuvia.. yhdes unessa mikä toistuu on meidän häät!! Ja mä en edes ole naimisissa enkä oo koskaan tavannut enkä nähnyt koko miestä. Kukaan frendikään ei tiedä kuka tää ukkeli vois olla.
Osaisko palstalaiset kertoa miksi tällainen uni? Onks tää joku enneuni vai mitä??
Kommentit (47)
Ensimmäinen asia joka mulle tuli mieleen on se, että joku häpeää sinua? Tai jos ei häpeä, niin susta tuntuu että häpeäisivät. Unessa kun kerran tuo mysteerimies ei halua että kaikki saa tietää teidän olevan enemmän tai vähemmän yhdessä. Se että joku häpeäisi sinua ei välttämättä tarkoita että sua oikeasti joku häpeäisi, vaan joku alitajuinen tunne sisimmässäsi että sua ei kunnioiteta ja sua hävetään.
mulla toistui uni suurvaltojen porkkana-miehestä jolle oli tehtävä suulla se sellanen seksuaalinen teko. nytkin oksettaa kun muistelen
olen nainen
Ei niitä voi selittää mitenkään, pelkkää sattumaa.
Vierailija kirjoitti:
mulla toistui uni suurvaltojen porkkana-miehestä jolle oli tehtävä suulla se sellanen seksuaalinen teko. nytkin oksettaa kun muistelen
olen nainen
Oletko lesbo?
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäinen asia joka mulle tuli mieleen on se, että joku häpeää sinua? Tai jos ei häpeä, niin susta tuntuu että häpeäisivät. Unessa kun kerran tuo mysteerimies ei halua että kaikki saa tietää teidän olevan enemmän tai vähemmän yhdessä. Se että joku häpeäisi sinua ei välttämättä tarkoita että sua oikeasti joku häpeäisi, vaan joku alitajuinen tunne sisimmässäsi että sua ei kunnioiteta ja sua hävetään.
Noissa unissa on aina keskinäinen kunnioitus ja rakkaus mun ja miehen välillä. Julkkismies usein toistaa, että luottaa vaan muhun ja siksi haluaa pitää suhteen poissa julkisuudesta. Herätessä mietin, et miks nää unet toistuu. Tos toisten kunnioittamisessa mua kohtaan saatat olla oikeassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noissa unissa on aina keskinäinen kunnioitus ja rakkaus mun ja miehen välillä. Julkkismies usein toistaa, että luottaa vaan muhun ja siksi haluaa pitää suhteen poissa julkisuudesta. Herätessä mietin, et miks nää unet toistuu. Tos toisten kunnioittamisessa mua kohtaan saatat olla oikeassa.
Ei olisi ensimmäinen kerta jos tulkintani menisi oikein. En tässä kehu itseäni, eikä mulla ole mitään maksullista höpöhöpö- palvelua. On vaan muutamia kertoja käynyt niin että unen nähnyt on joko samantien tai myöhemmin kertonut että olen oikeassa ollut :)
Toistuvat unet on ratkaisemattomia ja keskeneräisiä ongelmia. Esimerkkitapauksessasi. Toisenlaiset voi olla alitajunnan (tiedostamaton) sparrauskeino potentiaalisiin uhkatilanteisiin. Tietoisella mielellä on vain pieni osa kaikesta informaatiosta. Se+tiedostamaton= 100% yksilön tiedosta. Symboliikka ei tosiaankaan noudattele välttämättä lainkaan popularisoituja unitulkintoja.