Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erikoiset mutta toistuvat unet. Osaako joku selittää miksi sama uni toistuu?

Vierailija
08.08.2026 |

Mä oon jo pitkään nähnyt monta vuotta unta miehestä, jota en ole koskaan tavannut, mutta mies on joku julkkis. En saa päähäni kuka tai mistä, mutta joka viikko näen unen, missä tapaan miehen eri paikoissa mm. töissä, vapaa-ajalla, treffeillä, konserteissa, kaupassa, puistossa, rannalla. Mies on julkisuudenhenkilö, kun on usean kerran sanonut unissa mulle ja toivoo suhteeltamme yksityisyyttä, kun on työnsä puolesta esillä. Unissa toistuu sama kaava elikä vietän aikaa miehen kanssa ja tää on aina kiitollinen miten suhtaudun häneen rauhallisesti enkä kilju ja postaa someen kuvia.. yhdes unessa mikä toistuu on meidän häät!! Ja mä en edes ole naimisissa enkä oo koskaan tavannut enkä nähnyt koko miestä. Kukaan frendikään ei tiedä kuka tää ukkeli vois olla.

Osaisko palstalaiset kertoa miksi tällainen uni? Onks tää joku enneuni vai mitä??

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaatko säpinää rakkausrintamalle? Alitajuisesti. 

Vierailija
22/41 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mäkin näen usein unta yhdestä julkisuuden henkilöstä. En seuraa häntä, enkä edes pidä hänestä. Uni on kuitenkin romanttissävyinen eli ihan päinvastainen kuin todellisuus.

Kauhisteletko ihmisiä? Analysoitko muiden elämiä?

En kauhistele ihmisiä, enkä analysoi muiden elämiä. En ole edes kiinnostunut julkisuuden henkilöistä. Silti vaan tämä yksi tunkee uniin.

Muistuttaako julkkismies jotain toista oikean elämän ihmistä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiedä, mäkin näen usein unta yhdestä julkisuuden henkilöstä. En seuraa häntä, enkä edes pidä hänestä. Uni on kuitenkin romanttissävyinen eli ihan päinvastainen kuin todellisuus.

En kauhistele ihmisiä, enkä analysoi muiden elämiä. En ole edes kiinnostunut julkisuuden henkilöistä. Silti vaan tämä yksi tunkee uniin.

Puututko muiden asioihin? Tämä tilanne tulee sinulle käsiteltäväksi syystä. Tai tuputatko itseäsi tai esimerkiksi neuvojasi muille väkisin?

En puutu kenenkään asioihin. En tuputa neuvojani, vastaan vain kysyttäessä. Huomaa että et tunne minua lainkaan.

Vierailija
24/41 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Muistuttaako julkkismies jotain toista oikean elämän ihmistä?

Kyllä, kuollutta isoisäni isää. Olen nähnyt hänet vain kuvissa ja en tiedä millainen hän oikeasti oli.

Vierailija
25/41 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko mies elämäsi rakkaus? Jos kuuntelet sydäntäsi ja olet rehellinen, niin tiedät.

Ei ole.

Vierailija
26/41 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tähän topiciin antamiesi vastausten perusteella veikkaisin, että olet hieman itseriittoinen ja salaa pidät itseäsi muita parempana. Sinua harmittaa, kun et saa riittävästi tunnustusta asiasta. Kaipaisit huomioita ja sitä, kuinka joku vahvistaisi tämän paremmuudentunteesi. Joko romanttisen suhteen muodossa tai muuten. 

Vierailija
27/41 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän topiciin antamiesi vastausten perusteella veikkaisin, että olet hieman itseriittoinen ja salaa pidät itseäsi muita parempana. Sinua harmittaa, kun et saa riittävästi tunnustusta asiasta. Kaipaisit huomioita ja sitä, kuinka joku vahvistaisi tämän paremmuudentunteesi. Joko romanttisen suhteen muodossa tai muuten. 

Minä veikkaisin että kuvailit juuri itsesi. Ongelmasi on se että yrität analysoida itseäsi muiden kautta ja et tykkää kun olet väärässä koko ajan.

Saan ihan riittävästi tunnustusta ja minulla on jo suhde. En pidä itseäni muita parempana, mutta en ole kynnysmattokaan. 

Vierailija
28/41 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä veikkaisin että kuvailit juuri itsesi. Ongelmasi on se että yrität analysoida itseäsi muiden kautta ja et tykkää kun olet väärässä koko ajan.

Saan ihan riittävästi tunnustusta ja minulla on jo suhde. En pidä itseäni muita parempana, mutta en ole kynnysmattokaan. 

Tämä on ihan täysin mahdollista. En kuitenkaan näe toistuvaa unta, jossa joku kertoo minun olevan muita parempi. 

Vierailija
29/41 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile häntä kolmella sanalla. 

Tuovatko nämä sanat sinulle mieleen jotain? Kätketty puolesi? 

Isot silmät, puhelias ja rento.

Eivät kyllä tuo mieleen yhtään mitään. 

Jo pelkästään isot silmät kertovat manipulatiivisuudesta. Oletko hyväuskoinen ja rakkaudenkaipuinen? Roikutko miehissä?

Manipulatiivinen on se manipuloija, ei se jota manipuloidaan. 

Vierailija
30/41 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämä on ihan täysin mahdollista. En kuitenkaan näe toistuvaa unta, jossa joku kertoo minun olevan muita parempi. 

Enpä näe minäkään. 

Vierailija
31/41 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko suhteessasi valtataistelu? 

Vierailija
32/41 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun lopulta tunnistin ja ymmärsin mistä unissani toistuneessa tilanteessa oli kyse, unet ko. aiheesta loppuivat heti. Kyse on siis ehkä elämääsi hankaloittavasta ongelmasta.

Minulla se oli, että uudestaan ja uudestaan ajoin itseni ongelmiin, joista en päässyt pakoon. Unissani ongelmat olivat korkea paikka, rakennus tai vuoren rinne jota en enää päässyt kiipeämään ylemmäs. Rakennuksissa olin usein menossa työhaastatteluun tms. mutta käytävän lattia oli romahtanut niin että ainoa tie oli laskeutua alas. Sama vuoren rinteillä, liian jyrkkiä kiivettäväksi ylöspäin, ja ainoa tie edetä, oli laskeutua alaspäin, aina maan tasalle.

Unet valmistivat sinua tähän havahduttavaan tietoon. Olit sitten valmis taas eteenpäin.

Juurikin. Samoin unessani todellisessa maailmassa kohtaamani ihminen tuli luokseni kun se todellisessa maailmassa hänelle sopi. Niinpä välttelin tahallisia kohtaamisia kunnes hän itse halusi tulla kanssani juttelemaan. Hän tuli. Ei siitäkään tullut toivomaani lopunelämän suhdetta, mutta ihan mukava tuttavuus kuitenkin.

Saatan olla ääliö kun uskon unien heijastavan todellisuutta, varmaan sata- tai satakaksikymmentä maailmanloppua unissani nähneenä aivan kaikelle ei kannata antaa arvoa.

Vierailija
33/41 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puututko muiden asioihin? Tämä tilanne tulee sinulle käsiteltäväksi syystä. Tai tuputatko itseäsi tai esimerkiksi neuvojasi muille väkisin?

En puutu kenenkään asioihin. En tuputa neuvojani, vastaan vain kysyttäessä. Huomaa että et tunne minua lainkaan.

Ei minun tarkoitukseni ole sinua tunteakaan enkä kyllä tunnekaan. Ota asiat asioina, kunhan ehdottelin.

Vierailija
34/41 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuvaile häntä kolmella sanalla. 

Tuovatko nämä sanat sinulle mieleen jotain? Kätketty puolesi? 

Isot silmät, puhelias ja rento.

Eivät kyllä tuo mieleen yhtään mitään. 

Jo pelkästään isot silmät kertovat manipulatiivisuudesta. Oletko hyväuskoinen ja rakkaudenkaipuinen? Roikutko miehissä?

Manipulatiivinen on se manipuloija, ei se jota manipuloidaan. 

Manipulatiivisuus ei ole lähtökohtaisesti huono asia, se voi myös suojella. Älykkäiden hommia.

Vierailija
35/41 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko parisuhteessa tai kaipaatko elämääsi sellaista? 

Unet toistuvat usein siksi, että aivosi yrittävät ratkaista konfliktia. 

En ole parisuhteessa, mutta haluan naimisiin.

Vierailija
36/41 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä näen usein unta, että vedän ihmisiä turpaan tai haukun lyttyyn. En oikeesti oo väkivaltanen enkä tunne halua satuttaa ketään. Osaan pitää puoleni tarvittaessa enkä suvaitse mitään pelleilyä. 

Vierailija
37/41 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko parisuhteessa tai kaipaatko elämääsi sellaista? 

Unet toistuvat usein siksi, että aivosi yrittävät ratkaista konfliktia. 

En ole parisuhteessa, mutta haluan naimisiin.

Siinä se tuli. Case closed.

Vierailija
38/41 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen meedio ja kertomasi perusteella unesi ilmentää sitä puolta todellisuudestasi, että kaipaat rakkautta ja kumppania elämääsi. Sen vuoksi unessasi ilmestyy mies ja unet ovat toistuvia. Ihanaa ja rakkaudentäyteistä loppukesää sinulle.

Vierailija
39/41 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen meedio ja kertomasi perusteella unesi ilmentää sitä puolta todellisuudestasi, että kaipaat rakkautta ja kumppania elämääsi. Sen vuoksi unessasi ilmestyy mies ja unet ovat toistuvia. Ihanaa ja rakkaudentäyteistä loppukesää sinulle.

Oli jo ehdotettu tätä mutta aloittaja kieltää kaiken.

Vierailija
40/41 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistu maajussille morsian kisaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi