Mitä teiltä löytyy auton takaluukusta? Kehtaatko kertoa?
Kommentit (37)
Ei mitään pysyvästi. Kauppaostokset kotimatkan verran.
Muistaakseni tyhjä - siis ei mitään ylimääräistä.
Kivat nahkahanskat.
T: M. Penttilä.
Viltti, kestokassi ja lasinpesunestettä. Ja sähköauton latauspiuha.
Ne tavarat, jotka ovat sen nostettavan pohjan alla. Ainakin toinen latausjohto on siellä, varmaan varoituskolmio, jotain renkaan paikkausjuttuja ja olisiko turvaliivi.
Yllättävän harvalla öljyä mukana jos tarvitsee lisätä. Tosin harvoin itsekään tarvinnut. Ehkä pari kertaa 10 vuoden aikana.
Muuten tyhjä, mutta kannen alla mm. varoituskolmio, hinausköysi, starttikaapelit, tunkki ja varapyörä ja muutamat työkalut.
Koiran autohäkki, varoituskolmio, huomioliivi, kirves, taskulamppuja, heijastimia, koiran leluja, auton foliopeite, hyttysverkko takaluukkuun, talouspaperia, vesikanisteri, varatalutusliina ja panta, pussillinen jälkiesineitä...
Vierailija kirjoitti:
Yllättävän harvalla öljyä mukana jos tarvitsee lisätä. Tosin harvoin itsekään tarvinnut. Ehkä pari kertaa 10 vuoden aikana.
Mulla on. Useammalla pidemmällä reissulla auto alkanut herjaaman moottoriöljyn tasosta.
-koiraharrastaja-
Saappaat, kypärä, suojalasit, sadetakki ja ämpäri
Vierailija kirjoitti:
Mullan on viimeksi ollut öljyä rutkasti kuluttava auto yli 20 vuotta sitten.
Nykyisin on puoliso joka fanaattisesti tarkistaa öljyt aina kun olen lähdössä jonnekin kauemmas ja viimiseen 3 autoon sekään ei ole öljyä lisännyt vaihtojen välissä. Tää nykyinen auto kai ilmoittaa jos uhkaa vajeta. Arjen matkat on asutuilla seuduilla, jos valo syttyy niin voi joko kävellä kauppaan ostamaan lisää tai tilata taksin kotiin ja odotella siellä että kauppa aamulla aukeaa. Luultavasti soittaisin puolisolle ja sehän kiitäisi paikalle öljypullon kanssa pelastavana ritarina valkoisella suv:llaan ... Ja sanoisi että mitäs mä sanoin :)
Miehellä itsellään on autossa yleensä koko autokorjaamo, 5 kg riepuja, paperikartta, taskulamppu ja moottorisaha. Taskulamppuan yritän itsekin pitää, mutta ei tahdo patterit kestää.
Se, jolla joululahja kaapelit ja köysi.
Mulla on öljyä. Lisäksi muutama kestokassi, kiinnitysverkot raskaampaa kuormaa varten, vanha viltti, jolla suojaan autoa jos sinne nostetaan jotain isompaa, esim. fillareita (farkku), ensiapulaukku ja huomioliivi. Varoituskolmio. Vararengas jossain takaluukun alla.
Pari raatoa (naisia), lapio, kalkkia yms. perus tavaraa mitä tarvitaan naaraksien multiinpanoon, treffi-ajelutuksen jälkeen : ) Audit siitä hyviä koslia, että niissä on isot loosterit.
T. Mika M.