Onko värimaailmasi kylmä vai lämmin?
Mun iho on melkeinpä keltainen ja silmät vihreät, hiuksissa kultainen sävy.
Ei tippaakaan "suomalaista" punakkuutta, sinisiä silmiä tai kirkkautta.
Kommentit (27)
Olen sävyiltäni viileä talvi. Tummat hiukset, ruskeat silmät, vaalea iho.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon siltä väliltä, eli syksyn ja kevään värit sopii molemmat, ja keväässähän on joitakin kylmiäkin sävyjä. Mutta juuri nyt mietin talon väriä.. Kylmä tai lämmin pohdinnan alla siinäkin
Jos värianalyysista puhutaan, kevät ja syksy ovat molemmat lämpimiä. Kevät on kirkas ja syksy murrettu noin kärjistäen.
Kevät ei ole kirkas, kesä on. Kevät on pastellinsävyt.
Vierailija kirjoitti:
Pohdinnan alla kylmää
Jos talo on jossain itikkaseudulla, niin kylmä, jopa sininen on hyvä valinta. Meillä vanhassa kylässä valittiin punamultaa, siinäkin on aika paljon sävyjä myytävänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon siltä väliltä, eli syksyn ja kevään värit sopii molemmat, ja keväässähän on joitakin kylmiäkin sävyjä. Mutta juuri nyt mietin talon väriä.. Kylmä tai lämmin pohdinnan alla siinäkin
Jos värianalyysista puhutaan, kevät ja syksy ovat molemmat lämpimiä. Kevät on kirkas ja syksy murrettu noin kärjistäen.
Kevät ei ole kirkas, kesä on. Kevät on pastellinsävyt.
Enemmän niitä pastelleja kesästä löytyy ja keväästä löytyy myös kirkkaita.
https://robertastylelee.co.uk/colour-examples-within-the-12-seasons-of-…
Käytän kaikkia puhtaita värejä, kunhan niitä vain olisi saatavilla. Tilalle tarjotaan enimmäkseen mustaa ja harmaata, jotka eivät edes ole värejä.
Hiuksissa kultaruskeaa, silmät siniset , iho helposati ruskettuva, ei persjalkainen
Kalju ja punaiset silmät......en tiiä