Onko värimaailmasi kylmä vai lämmin?
Mun iho on melkeinpä keltainen ja silmät vihreät, hiuksissa kultainen sävy.
Ei tippaakaan "suomalaista" punakkuutta, sinisiä silmiä tai kirkkautta.
Kommentit (27)
käytän mustaa - onko se lämmin vai kylmä?
Oon siltä väliltä, eli syksyn ja kevään värit sopii molemmat, ja keväässähän on joitakin kylmiäkin sävyjä. Mutta juuri nyt mietin talon väriä.. Kylmä tai lämmin pohdinnan alla siinäkin
Mustaa se olla pitää. Okei, myös pinkkiä ja oranssia.
Joskus työpaikalla oli värikurssi, siellä sanottiin, että mulle käy kaikki värit. Käytän aika paljon lilaa ja mustaa ja valkoista. Keltaisesta en pidä.
Vierailija kirjoitti:
Oon siltä väliltä, eli syksyn ja kevään värit sopii molemmat, ja keväässähän on joitakin kylmiäkin sävyjä. Mutta juuri nyt mietin talon väriä.. Kylmä tai lämmin pohdinnan alla siinäkin
Jos värianalyysista puhutaan, kevät ja syksy ovat molemmat lämpimiä. Kevät on kirkas ja syksy murrettu noin kärjistäen.
Vierailija kirjoitti:
Syksy ja kevät on lämpimiä, kesä ja talvi viileitä.
Kevät ja talvi on kirkkaita (kontrastia) ja kesä ja syksy pehmeämpiä.
Olen itse pehmeä syksy.
Vaalea kevät (itse analysoitu) olen eli lämmin. Kultaan vivahtavat tummanvaaleat hiukset, kellertävänvaalea iho, vihertävät silmät, joissa vähän kultaa seassa, vihreänä kuultavat suonet. Aika helppo tapaus siis.
Tärkein ominaisuuteni on tumma, tummina sekä lämpimät että kylmät värit sopivat. Kylmät ovat ehkä paremmat ja vaaleiden sävyjen pitää olla kylmiä. Olen tummahiuksinen ja -silmäinen ja hyvin kalpea.
Ei selkeästi kumpikaan. Maantienväriset hiukset jotka taittuu luonnostaan kultaan, siniset silmät ja iho punertava. Verisuonetkin sinivihreät.
Paskan ruskeaa ja hieman kusen keltaiseen vivahtava.
En kyllä yhtään osaa sanoa. Yksi ohje sanoo yhtä ja toinen toista.