Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millä saa pois vessanpöntön 'yläreunaan' tulleen 'mitä se on' pois? Siis mitä se on?

Vierailija
08.08.2026 |

Ovatko ne kaupasta ostettavat jotka kiinnitetään vessanpöntön yläreunaan 'tämmösen' poistamista varten? Kiitos jos tiedät ja jaksat auttaa. Pönttö niin ikävän näköinen kun yläreunaa kiertää ruskea reuna. Ainahan ihmiset katsoo pönttöä.

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Osta ap sellanen wc-harja, jossa on sen perussutin lisäksi sellainen lisäosa ( kuin pulloharjasta) harjasosan takana. Se mahtuu ylärinkulan alle. Pyöräytät sillä pöntön kerran vkoon niin mitään ei edes kerry.

En ole ap, mutta mulla on samanlainen ongelma. Olen aina pessyt pytyn juuri noin ja kaikilla mahdollisilla aineilla - ja silti on muodostunut sitä ruskeaa, se ei ole mitään likaa, ehkä se on sitten ruostetta. Kalkinpoistoaine ei toimi, kloriitti, ihmesieni, karkea sieni, ei mikään. Se pitäisi varmaan raaputtaa jotenkin pois, mutta en nyt uskalla pilata pytynreunaa. 

Oletko kokeillut sitä harpicia mahdollisimman pitkällä, vähintään yön yli vaikutusajalla? Ja Steel Daddya hyvin kostutettuna?

Vierailija
42/43 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta Harpicia ja sellainen wc-harja, jossa on se sivuharja, jolla saa pestyä pytyn reunan alta myös. Jatkossa peset pytyn vähintään kerran viikossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
08.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ruskea ruoste tai kalkki on niin vaikea saada pois että vaikka mitä minäkin olen kokeillut. Se ei ole likaa eikä ulostetta ja sitä tulee vaikka kuinka usein pesee. Johtuu ehkä jostain veden ominaisuudesta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan kolme