Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen ympäröinyt itseni ihmisillä, joka uskovat olevansa parempia

Vierailija
07.08.2026 |

Ihmiset ympärilläni uskovat olevansa parempia kuin minä ja muut ihmiset ja avoimesti kertovat sen minulle. Tapahtuuko sitä muille ja mitä se kertoo minusta?

Mieheni on sanonut, että pitää itseään komeamman ja nuoremman näköisenä kuin muita miehiä. Minusta hän näyttää ihan ikäiseltään, mutta omaan silmääni hyvännäköiseltä. Minusta hän on sanonut, että en ole ulkonäön suhteen hänen tasoisensa, mutta että ulkonäkö ei merkitse ihmisessä kaikkea.

Kaverini uskoo olevansa huomattavasti kauniimpi kuin kaikki muut ja myös tietenkin vähintään 20 vuotta nuoremman näköinen kuin muut. Minusta hän näytyää ikäiseltään, mitä en ole tietenkään hänelle sanonut. Minun ikäni hän arvasi yläkanttiin! Eli hän pitää minua ikäistäni vanhemman näköisenä, vaikka olemme lähes viikolleen saman ikäisiä!

Toinen kaverini on puhunut minulle siitä, miten jokainen pärjää ja toimii elämässä ja miessuhteissa yms. omalla tasollaan ja tarkoitti, että minä operoisin maailmassa vähän alemmalla tasolla kuin hän. Tarkoitti sen ilmeisesti kohteliaisuudeksi, että pärjään hienosti minun tasoisteni joukossa.

Eikö tämä nyt ole jo vähän paksua? Ovatko ihmiset yleensäkin noin itseriittoisia, vai olenko jostain syystä valikoitunut tekemisiin sellaisten kanssa? Luulevatko useimmat ihmiset olevansa vähän parempi kuin muut? Olemme kaikki vahvasti keski-ikäisiä jo.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaistun sun ärsytykseen! Mulla on vanha ystävä, ihana ja samanhenkinen tyyppi. Pidän häntä fiksuna, empaattisena ja jopa viisaana ihmisenä. Paitsi että kilpailee ulkonäköasioilla vaikka on jo yli 50v niin kuin minäkin. Muistelee miten oli nuorena niin paljon kauniimpi kuin siskonsa, kaverinsa, nyt tietysti kauniimpi kuin miesystäviensä exät. On yhdellä osa-alueella jäänyt ikuiseksi teiniksi. Itsekeskseiseksi ja epärealistiseksi.On mielestäni tavallisen ja ikäisensä näköinen mutta kehun joskus häntä tosi nätiksi kun siitä tuntuu ilahtuvan. Harmittaa kun muuten viihdyn niin hyvin hänen seurassaan. 

No tämä.

Minulla ei ole tunnetta, että olisin parempi kuin muut, mutta en pidä itseäni huonompanakaan. Mielestäni olemme ihan ns samantasoisia. Siksi hämmästyttää ja ärsyttää huomata, että nuo läheiset pitävät itseään niin paljon parempina.

Haluaisin sitä samaa "kamaa", mitä he vetävät, jotta saisin samat harhat. Esimerkiksi se kaverini, joka pitää itseään kauniimpana ja nuoremmannäköisenä, on ylipainoisempi kuin minä (saa olla, kaikille tulee kiloja iän myötä, mutta hän ei näköjään huomaa sitä itse). Lisäksi hän pukeutuu vähän tätimäisesti, käyttää jakkuja ja silkkihuiveja, mutta näkee itsensä 20 vuotta nuoremmannäköisenä kuin mitä on ja myös nuoremmannäköisenä kuin minä. Ja lisäksi paljasti luulleensa, että olisin todellista ikääni vanhempi. Olemme siis saman ikäisiä ja mielestäni kumpikin ihan ok säilyneitä, ikäisiksemme. Mutta kyllä nuoremmat silti oikeasti näyttävät nuoremmilta, ae on ihan kiistaton fakta ja 20 v nuoremmat voisivat olla lapsiamme.

Ap

Vierailija
22/28 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos sulla oikeasti on matalampi äo, vähäisempi koulutus, huonompi elämänhallinta jne. kuin ympärilläsi olevilla ihmisillä?

Ulkoisilla mittareilla se on parempi kuin heillä. Jos siis katsoo koulutustasoa, asemaa työelämässä ja tuloja.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul on yks kysymys. Miksi kiinnitettäisiin huomiota sellaiseen naiseen, jolle ei olla kateellisia jollain  tasolla tai miksi ehkä on ärsyynnytty jostain, olkoon se sitten  jotkut luonteenpiirteet, käytös tai ulkonäkö, jos kyseessä  hänelle vieraat ihmiset? 

Ei kukaan lähde itseään selvästi huonompaa tai oikeasti vähäpätöisenä, tyhmänä, ongelmallisena, sairaana  pitämänä ihmistä vainoamaan mitenkään  intensiivisesti tai oikein  julkisesti tuomaan esille hänen ongelmiaan tai huonoja puoliaan.

Varsinkin jos hänen asioita tuodaan julki hänelle tuntemattomille ihmisille eli sellaisille, jotka eivöt kuulu tuttujen piiriin tai jopa levitellään somessa tsi netistä juttuja, on kyse ns. gang stalking  toiminnasta eli mustamaalaus kampanjasta. .

Tiedättehän miten se toimii? 
Otetaan kaikki mahdollinen hönen elämästään mistä voisi jotenkin paheksua  johonkin suuntaan .

Se. lisäksi systemaattisesti tehdään jopa  rikoksia ja sabotoidaan ja lavastetaan asioita, jotta  saataisiin sitä paheksuntaa aikaan! Jos ei erikoisia juttuja löydy ne muokataan vaikka mistä aiheista. Sellaisista mistä ei tehtäisi juttua muiden kohdalla. 

Kyllä nöin toimii raukkamainen Gang stalking. 
Kaikki  tajuaa,  että jos esitetään henkilöstä liian pahoja väitteitä, se toimii hönen edukseen, koska monikaan ei oikeasti  ole valmis ilkeilemäön henkilölle.  jolla ehkä oikeasti vaikeuksia.

Samoin jos ja kun tulee ilmi että ne vaikeudet,  nekin on osaksi valehdeltu ja sabotoitu on se helvetin noloa mustamaalaus  kampanjan vetäjille. Mieti: Tulee ilmi että  henkilön elämää  on sabotoitu jopa rikoksin  ja sitten väitetään, että  et sä niin hyvö ja fiksu ole ollenkasn kun luulet. 

Ja mitäköhän olisi  ilman sabotointeja? Niin? Miksi ylipäätään piti tehdä niin? 
Tai miksi ylipäätään oltaisiin jonkin kimpussa jollain tavalla, joissain asioissa? Toimitaan siis eri tavalla kin yleensä? Otetaan  silmätikuksi? Ihan hönelle tuntemattomat ihmiset mukana? Mistä

Voi llla kyse?

Ideoita ? 

Vierailija
24/28 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä taas oikein hakeudun ystäväksi sellaisille ihmisille, jotka ovat yleisellä tasolla parempia kuin minä. 

Selitän miksi! 

Minä olen onnellisesti naimisissa, hyvä äiti, kaunis ikäisekseni, hyvä työssäni ja itseäni riittävästi miellyttävän elämän luonut nainen. Olen siis onnellinen ja perustyytyväinen, mikä on ihan hirveää ja kateutta herättävää monien mielestä. 

Hengaan ystävien kanssa joilla on enemmän kunnianhimoa ja tarvetta kilpailla "tasojen" suhteen. Nämä paremmat ihmiset eivät kadehdi mua ollenkaan, koska kokevat olevansa parempia kuin minä joka elämänalueella, joten heidän kanssaan saan olla onnellinen kaikessa rauhassa. Heillä ei myöskään ole tarvetta kyykyttää mua, kunhan tiedän paikkani. 

Kuulostaa oudolta, mutta totta joka sana! :) 

Nyt kun ajattelen, niin minä olen kuitenkin menestyneempi kuin nuo ihmiset, joista kerroin aloituksessa. Palkkani on suurempi kuin kellään heistä ja koulutukseni on korkeampi kuin kahdella heistä kolmesta ja sen kolmannen kanssa samantasoinen.

Eli en minä ole tällaisilla objektiivisilla mittareilla itseäni paremmassa seurassa.

Ap

Ole jo hiljaa.

Vierailija
25/28 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kiltti siitä se johtuu. 

Vierailija
26/28 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en voi mitenkään tajuta miten olet edelleen miehen kanssa, joka on sanonut, että olet alempaa tasoa ulkonäöllisesti kuin hän ja muutenkin että kehuu itseään sinulle. Mielestäni niin kuvottavaa käytöstä, että en ikinä katsoisi tuollaista ihmistä. 

Vierailija
27/28 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niin vielä kun sanoin että ei yleensä lähdetä dissaamaan henkilöä, jolla paljon  pahoja vaikeuksia tai jotain vakavaa. tai muiden ihmisten aiheuttamia ongelmia, niin ei yleensä  tehdäkään, koska siinä nolostuu vain tekijät  lopulta.

Sen sijaan yritetään monesti  dissausta asioista missä ei ole niin paljon dissattavaa. Niitä  liioitellaan, vääristellään, ehkä jopa sabotoidaan ? Sitten  rynnätään muka auttamaan? Dissausapua? Niin niiden puolelta jotka tietävät kaiken . Jotkut hämillään kun luulevst vain harmittomin juttujen olevan kyseessä tai joku vilpitön kampanja tai apu, vaikka oikeasti  jopa rikoksia ja tahallisia sabotointeja mukana. 

Tuodaan esille  asioita, mitkä ei  herätä sääliä liikaa. mutta kuitenkn muka jotenkin säälittäviä ja noloja ja esitetään  juuri jonain elämänhallinta tai mt  ongelmina, 

Joissain  tapauksissa eivät ole mitään mt juttuja ollenkaan 
No fiksu osaa erottaa valheet,  lavastukset ja tahalliset vääristelyt ja sabotoinnit oikeista tapauksista. . Oikea auttaminen dissaamisesta jne. 

Vierailija
28/28 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai niin vielä kun sanoin että ei yleensä lähdetä dissaamaan henkilöä, jolla paljon  pahoja vaikeuksia tai jotain vakavaa. tai muiden ihmisten aiheuttamia ongelmia, niin ei yleensä  tehdäkään, koska siinä nolostuu vain tekijät  lopulta.

Sen sijaan yritetään monesti  dissausta asioista missä ei ole niin paljon dissattavaa. Niitä  liioitellaan, vääristellään, ehkä jopa sabotoidaan ? Sitten  rynnätään muka auttamaan? Dissausapua? Niin niiden puolelta jotka tietävät kaiken . Jotkut hämillään kun luulevst vain harmittomin juttujen olevan kyseessä tai joku vilpitön kampanja tai apu, vaikka oikeasti  jopa rikoksia ja tahallisia sabotointeja mukana. 

Tuodaan esille  asioita, mitkä ei  herätä sääliä liikaa. mutta kuitenkn muka jotenkin säälittäviä ja noloja ja esitetään  juuri jonain elämänhallinta tai mt  ongelmina, 

Joissain  tapauksissa eivät ole mitään mt juttuja ollenkaan 
No fiksu osaa erottaa valheet,  lavastukset ja tahalliset vääristelyt ja sabotoinnit oikeista tapauksista. . Oikea auttaminen dissaamisesta jne. 

Ja muiden ihmisten aiheuttamat sabotoinnit valheet ja rikokset peitellään tietenkin huolella,  koska tarkoitus esittää henkilö tyhmempänä, osaamattomampana, inhottavampana, mt-tyyppinä, hankalana. ties minä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän