Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihmiset joilla ei ole kavereita, millaisia asioita teette yksin?

Vierailija
07.08.2026 |

Itselläni ei ole kavereita ja tuntuu vaikealta lähteä esim jonnekin kaupungille, kahviloihin, ravintoloihin, messuille yksin. Olen kyllä parisuhteessa mutta suhde on kaukosuhde (tällä hetkellä) niin kumppaniakaan harvoin saan mukaan juttuihin vaikka hän kyllä muuten lähtisi. Millaisista asioista nautitte tehdä yksin? Itselläni on myös ehkä iso kynnys lähteä yksin juttuihin, varsinkin uusiin paikkoihin niin olisi kiva rohkaistua tekemään asioita yksin ja myös nauttimaan siitä. Minulla on kuitenkin aina oletus, että seurassa on kivempaa ja niin se varmaan onkin. 

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä käyn salilla, jumpissa - näissä on aina juttukavereita, vaikka oikeita ystäviä ei olekaan. Sitten ole mikään ongelma mennä syömään yksin. Mutta baariin en kyllä yksin lähtisi. Kesällä olin asuntomessuilla yksin. Seuraavaksi, kun tulee hyvä keikka, niin menen sinne yksin. Olen päättänyt. Kukaan ei tiedä, onko sulla siellä seuraa vai ei. Ja vaikka tietäisi, niin ihan sama. Siellä ei kaveria tarvitse, kun ei edes kuule,mitä toinen puhuu. Mene siis yksin sinne minne mielesi tekee. 

Mulla oli nuorempana kavereita, mutta nyt iän myötä olen karsinut feikit pois ja olen aika lailla aina yksin. Tämä ei minua juuri häiritse. Ymmärrän senkin, että ei ole helppoa kaikille. 

Vierailija
2/18 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

leffateatteri ainakin. Siellä vain häiritsee jos joku pölisee

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käsi housuissa.

Vierailija
4/18 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen yksin tavisjuttuja eli käyn festareilla, keikoilla, elokuvissa, syömässä, liikuntaa harrastamassa, kansallispuistoissa.. jne..

Vierailija
5/18 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn usein kahvilassa ja elokuvissa yksin. Tänä vuonna  olen käynyt elokuvissa kerran kaverin kanssa ja neljä kertaa yksin. 

Miksi et etsi seuraa? Esim frendie - sovellukseen laitat esittelyn, että etsit kaveria elokuviin, tapahtumiin ja kahville. 

Vierailija
6/18 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyn usein kahvilassa ja elokuvissa yksin. Tänä vuonna  olen käynyt elokuvissa kerran kaverin kanssa ja neljä kertaa yksin. 

Miksi et etsi seuraa? Esim frendie - sovellukseen laitat esittelyn, että etsit kaveria elokuviin, tapahtumiin ja kahville. 

Koska oon ujohko ja mun on aina ollut vaikea tehdä ystäviä, ei ihmiset juuri ujoa halua kaveriksi tai sellasta tuppisuutta ja sen kyllä ymmärrän. lämpenen ehkä vasta parissa kuukaudessa :D

Vierailija
7/18 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstailen.

Vierailija
8/18 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nukun, syön, selaan nettiä, katson tv-ohjelmia, luen, kuuntelen musiikkia. Nuo ovat olleet pääasialliset tapani jo murrosikäisestä.

Vierailija
9/18 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis yksinhän on juuri paras mennä paikkoihin. Kukaan ei sotke ajatuksia, ei tarvii odotella, ei tarvi huomioida. Kamalinta on shoppailu, en pysty keskittymään ollenkaan jos joku on mukana. 

Vierailija
10/18 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anaalivibraattori suoleen surisemaan. Siinä kuluu aika rattoisasti kunnes akku tyhjenee (noin 3 tuntia).

Vierailija
11/18 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlaista. Oon kyllä tottunut siihen ettei ole kaveria seuraksi joten oon oppinut tekemään asioita yksin ihan lapsesta saakka.

Vierailija
12/18 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta saunaan. Vemputan siellä enimmät hingut,  jotta illalla puumaa paniessa ei tule niin äkkiä. Yksin on kivaa. 

Vierailija
13/18 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tänään esim. kävin Ikeassa ja söin siellä aamupalabuffankin oikein pitkän kaavan mukaan. En selannut edes kännykkää samalla :) Sattumalta muistelin juuri ex kaveriani joka on todella läheisriippuvainen ettei hän ole varmaan ikinä elämässään käynyt Ikeassa yksin vaan aina piti lähteä seuraksi ja keskittyä hänen tarpeisiinsa. Mahtoikohan hän koskaan tajuta että kävin Ikeassa lukuisia kertoja kysymättä häntä mukaan?

Vierailija
14/18 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen ruokaa pitemmän kaavan mukaan. On aikaa haudutella, paistella, leipoa monimutkaisia leivonnaisia yms. Syön hyvin.

Vierailija
15/18 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin tehtyinä asiat ovat antoisampia.  On ihana matkustaa, mennä näyttelyihin, leffaan tai konsertteihin omassa seurassa. Koen asiat voimakkaammin yksin, toisten seura hajottaa keskittymiskykyäni. 

Vierailija
16/18 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet naispuolinen, miehet uskaltaa paremmin  lähestyä yksin olevaa naista. 

Jos sitä toivoo..

Vierailija
17/18 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsi housuissa.

Seurustelen nyrkkikyllikin kanssa joka toinen päivä , lenkkeilen, puhun kassaneidille kaupassa mukavia, juopottelen ym.

Vierailija
18/18 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus koko päivä menee runkkailessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kaksi