Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehet tosiaan komistuvat vanhetessaan

Vierailija
07.08.2026 |

Katsokaa vaikka Elastista vuonna 2000 (19 v.) ja nyt (45 v.):

Rap-legendat nousevat lavalle ainoan kerran tänä vuonna – Kova arvio nykyräppäreistä

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuossa välissä on varmasti komistunutkin. Veikkaisin, että juuri mitään muutosta ei ole enää tapahtunut. Tai seuraavan 10v aikana? Luultavasti se pappautuminen alkaa pikkuhiljaa näkymään naamassa.

Miehet ovat yleensä komeimmillaan 25 - 35 -vuotiaina.

Naiset taas kauneimmillaan 20-25-vuotiaina

Tässäkin on poikkeuksia. Mun sisko oli nuorena ei niin minkään näköinen, mutta vanhemmiten muuttunut kauniiksi ja on vieläkin hyvän näköinen ja rypytön vaikka on jo yli 60v. 

Jotkut komistuu/kaunistuu iän myötä se on totta, mutta aika harvalle näin käy. 

Vierailija
22/35 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

harmaa tukka on aivan kamala. oli sitte mies tai nais.

Miehellä harmaa tukka on jo paljon, kun yleensä se miehillä katoaa päästä iän myötä tai siirtyy tursuamaan nenästä, korvista ja kulmakarvoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Komistuu, jos pitää itsestään parempaa huolta kuin nuorena. Mutta pelkästään olutta litkimällä, telkkaria katsomalla ja samoja vaatteita pitäen 30 vuotta ei todellakaan, vaikka sitä niin haluaisi itselleen uskotella.

Vierailija
24/35 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sitä vain itse vanhenee ja vanhetessaan luonnollisesti alkaa pitämään vanhempia komeampina.

Sinusta 19-vuotias Ela oli komeampi kuin Ela nykyään?

Tietysti, tekohymyä virnistelevä setåmies ei sytytä.

Vierailija
25/35 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eivät todellakaan komistu enää 30v jälkeen. 

Vierailija
26/35 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, tuu hakeen tää eläkeläinen tältä kotiis.

Vierailija
27/35 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei. Sitä vain itse vanhenee ja vanhetessaan luonnollisesti alkaa pitämään vanhempia komeampina.

Sinusta 19-vuotias Ela oli komeampi kuin Ela nykyään?

Tietysti, tekohymyä virnistelevä setåmies ei sytytä.

Laitoit linkin, jossa oli raikkaiden ulkonäköhuipussaan olevien nuorten miesten spontaani kuva ilman meikkejä ja filttereitä, jota vertaat johonkin pappojen harkittuun, meikattuun ja filtteröityyn studiokuvaan?

Vierailija
28/35 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin totta.

Vierailija
29/35 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos on ennestään komea. Ei muuten.

Vierailija
30/35 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset taas romistuu.

Etpä ole sinäkään kuin nuorena, Sebastian "läski" Tynkkynen.

Vierailija
31/35 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin todellinen babyface nuorena, en saanut naista ja Alkoonkinja baareihin  kysyttiin paperit 30 saakka.

Sitten 31 vuotiaana löysin tyttöystvän. Mutta ei siinä vielä mitään kun pari vuotta myöhemmin erottiin aloin saada pimpsaa parikymppisiltä tytöiltä oikealta ja vasemmalta, olin aivan hämmentynyt. 

Olin ollut nykyternein incel ja sitten yhtäkkiä yli kolmekymppisenä kaikki naiset olivatkin kiinnostuneita.

Vierailija
32/35 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha ukko pallomahalla, miestisseillä, kiiltävällä kaljulla ja nahkarukkasta muistuttavalla naamalla yrittää selitellä olevansa yhä yhtä komea kuin parikymppisenä jullina.

Mistä moinen miesviha? Tuliko setä lapsena yökylään? Vai vanhanpiian katkeruus vain pukkaa?

Vierailija
33/35 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juuri kuulin että tää Ior Bock dokkarissa esiintynyt joogi petri Räisänen on 59v! Hyvää tekee jooga.

Se ei tarvitsekkaan naista kun yltää itse. Pysyy nuorena..

Vierailija
34/35 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olin todellinen babyface nuorena, en saanut naista ja Alkoonkinja baareihin  kysyttiin paperit 30 saakka.

Sitten 31 vuotiaana löysin tyttöystvän. Mutta ei siinä vielä mitään kun pari vuotta myöhemmin erottiin aloin saada pimpsaa parikymppisiltä tytöiltä oikealta ja vasemmalta, olin aivan hämmentynyt. 

Olin ollut nykyternein incel ja sitten yhtäkkiä yli kolmekymppisenä kaikki naiset olivatkin kiinnostuneita.

Tuo taitaa tapahtua useimmille miehille. Mullakin  oli aika hiljaista 25-vuotiaaksi asti, vaikka yritys oli kova. Siitä hiljalleen parani. Noin kolmen kympin korvilla alkoi flaksi käydä kunnolla ja suurin osa naisista oli 20-25-vuotiaita. Nyt kun nelikymppisenä, varattuna miehenä menen baariin, niin kaikenikäiset naiset pyrkivät iholle.

Vierailija
35/35 |
07.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei komistu enää yli 35v. Aina vaan rupummiksi muuttuvat. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän neljä