Miehet tosiaan komistuvat vanhetessaan
Katsokaa vaikka Elastista vuonna 2000 (19 v.) ja nyt (45 v.):
Rap-legendat nousevat lavalle ainoan kerran tänä vuonna – Kova arvio nykyräppäreistä
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
harmaa tukka on aivan kamala. oli sitte mies tai nais.
Miehellä harmaa tukka on jo paljon, kun yleensä se miehillä katoaa päästä iän myötä tai siirtyy tursuamaan nenästä, korvista ja kulmakarvoista.
Komistuu, jos pitää itsestään parempaa huolta kuin nuorena. Mutta pelkästään olutta litkimällä, telkkaria katsomalla ja samoja vaatteita pitäen 30 vuotta ei todellakaan, vaikka sitä niin haluaisi itselleen uskotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sitä vain itse vanhenee ja vanhetessaan luonnollisesti alkaa pitämään vanhempia komeampina.
Sinusta 19-vuotias Ela oli komeampi kuin Ela nykyään?
Tietysti, tekohymyä virnistelevä setåmies ei sytytä.
Eivät todellakaan komistu enää 30v jälkeen.
Joo, tuu hakeen tää eläkeläinen tältä kotiis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Sitä vain itse vanhenee ja vanhetessaan luonnollisesti alkaa pitämään vanhempia komeampina.
Sinusta 19-vuotias Ela oli komeampi kuin Ela nykyään?
Tietysti, tekohymyä virnistelevä setåmies ei sytytä.
Laitoit linkin, jossa oli raikkaiden ulkonäköhuipussaan olevien nuorten miesten spontaani kuva ilman meikkejä ja filttereitä, jota vertaat johonkin pappojen harkittuun, meikattuun ja filtteröityyn studiokuvaan?
Kyllä jos on ennestään komea. Ei muuten.
Vierailija kirjoitti:
Naiset taas romistuu.
Etpä ole sinäkään kuin nuorena, Sebastian "läski" Tynkkynen.
Itse olin todellinen babyface nuorena, en saanut naista ja Alkoonkinja baareihin kysyttiin paperit 30 saakka.
Sitten 31 vuotiaana löysin tyttöystvän. Mutta ei siinä vielä mitään kun pari vuotta myöhemmin erottiin aloin saada pimpsaa parikymppisiltä tytöiltä oikealta ja vasemmalta, olin aivan hämmentynyt.
Olin ollut nykyternein incel ja sitten yhtäkkiä yli kolmekymppisenä kaikki naiset olivatkin kiinnostuneita.
Vierailija kirjoitti:
Vanha ukko pallomahalla, miestisseillä, kiiltävällä kaljulla ja nahkarukkasta muistuttavalla naamalla yrittää selitellä olevansa yhä yhtä komea kuin parikymppisenä jullina.
Mistä moinen miesviha? Tuliko setä lapsena yökylään? Vai vanhanpiian katkeruus vain pukkaa?
Vierailija kirjoitti:
Juuri kuulin että tää Ior Bock dokkarissa esiintynyt joogi petri Räisänen on 59v! Hyvää tekee jooga.
Se ei tarvitsekkaan naista kun yltää itse. Pysyy nuorena..
Vierailija kirjoitti:
Itse olin todellinen babyface nuorena, en saanut naista ja Alkoonkinja baareihin kysyttiin paperit 30 saakka.
Sitten 31 vuotiaana löysin tyttöystvän. Mutta ei siinä vielä mitään kun pari vuotta myöhemmin erottiin aloin saada pimpsaa parikymppisiltä tytöiltä oikealta ja vasemmalta, olin aivan hämmentynyt.
Olin ollut nykyternein incel ja sitten yhtäkkiä yli kolmekymppisenä kaikki naiset olivatkin kiinnostuneita.
Tuo taitaa tapahtua useimmille miehille. Mullakin oli aika hiljaista 25-vuotiaaksi asti, vaikka yritys oli kova. Siitä hiljalleen parani. Noin kolmen kympin korvilla alkoi flaksi käydä kunnolla ja suurin osa naisista oli 20-25-vuotiaita. Nyt kun nelikymppisenä, varattuna miehenä menen baariin, niin kaikenikäiset naiset pyrkivät iholle.
Miehet ei komistu enää yli 35v. Aina vaan rupummiksi muuttuvat.
Tässäkin on poikkeuksia. Mun sisko oli nuorena ei niin minkään näköinen, mutta vanhemmiten muuttunut kauniiksi ja on vieläkin hyvän näköinen ja rypytön vaikka on jo yli 60v.
Jotkut komistuu/kaunistuu iän myötä se on totta, mutta aika harvalle näin käy.